Jaki tv 40 cali?

Data: 2017-11-22 14:58:28
Autor: z
Jaki tv 40 cali?
W dniu 2017-11-20 o 16:13, polakos pisze:
Jaki polecacie tv 40 cali ?
Mysle nad samsungiem 6172

Kupiłem rok temu podobnego Samsunga 43"

Zalety: da radę używać go jako monitora z komputerem w prawdziwej rozdziałce 4K. Co prawda z GPU za 700 zł ale na pewno kiedyś przyda się do czegoś więcej niż oglądanie tv.

Wady: OBRAZ a dokładnie kąty widzenia
Miałem wcześniej (teraz w innym pokoju) poczciwego Sharpa 32" FHD
Bije tego samsunga na głowę pod tym względem.

Jeśli zamierzasz oglądać ciągle tv na wprost to samsung Ci wystarczy.
Ale jam mam niestety mały pokój i zawsze jak siądę nie w osi to mnie krew zalewa :-)
Może mam zbyt duże wymagania bo na co dzień pracuję na monitorach IPS i na widok matrycy laptopa mnie mdli ;-)

Data: 2017-11-27 08:26:25
Autor: I.Tichy
Jaki tv 40 cali?
z <z@z.pl> napisał(a):

Jeśli zamierzasz oglądać ciągle tv na wprost to samsung Ci wystarczy.

Interpolujesz opinie na wszystkie modele Samsunga na podstawie jednego?
Gratuluje logiki.

Data: 2017-11-28 18:11:53
Autor: z
Jaki tv 40 cali?
W dniu 2017-11-27 o 08:26, I.Tichy pisze:
Interpolujesz opinie na wszystkie modele Samsunga na podstawie jednego?
Gratuluje logiki.

Nie interpoluję tylko zwracam uwagę na wady w miarę nowego telewizora samsunga w rozdzielczości 4K.

Gdybym wcześniej przeczytał takie "interpolowanie" nie musiałbym się teraz tak wku...ć i byłbym wdzięczny interpolującemu ;-)
Po pozytywnych doświadczenia z tv LCD nie przyszło mi do głowy tego sprawdzić. Jak widać to był błąd.

Masz jakieś swoje interpolacje w temacie? :-)

PS. Jak można w XXI wieku sprzedawać za 2 tysie tak marne kąty ekranu pod wydawałoby się porządną marką> :-)

PS. 2. Podałem też zaletę o której sprzedawcy nie mieli bladego pojęcia i zawsze odpowiadali wielkimi oczami :-)

Data: 2017-11-28 18:15:15
Autor: z
Jaki tv 40 cali?
PS. 3.
Mój model to:
UE43KU6072U

Data: 2017-11-30 09:38:30
Autor: I.Tichy
Jaki tv 40 cali?
z <z@z.pl> napisał(a):

Nie interpoluję tylko zwracam uwagę na wady w miarę nowego telewizora samsunga w rozdzielczości 4K.

Udajesz czy nie rozumiesz?

"Jeśli zamierzasz oglądać ciągle tv na wprost to samsung Ci wystarczy."

Data: 2017-11-30 12:19:26
Autor: z
Jaki tv 40 cali?
W dniu 2017-11-30 o 09:38, I.Tichy pisze:
Udajesz czy nie rozumiesz?

"Jeśli zamierzasz oglądać ciągle tv na wprost to samsung Ci wystarczy."

Jak chcesz się wykłócać o duperele to sobie znajdź piaskownicę

Skąd się teraz taka młodzież bierze? ;-)

Data: 2017-12-01 00:22:30
Autor: Kaczin
Jaki tv 40 cali?
W dniu 30.11.2017 o 12:19, z pisze:
[...]

Sądząc po słownictwie, to jesteś szczylem, co jeszcze nie ruchał.
No chyba że palcem w bucie.

--
Kaczin

Data: 2017-11-30 11:21:18
Autor: Kris
Jaki tv 40 cali?
W dniu poniedziałek, 27 listopada 2017 08:26:26 UTC+1 użytkownik I.Tichy napisał:
z <z@z.pl> napisał(a):

>Jeśli zamierzasz oglądać ciągle tv na wprost to samsung Ci wystarczy.

Interpolujesz opinie na wszystkie modele Samsunga na podstawie jednego?
Gratuluje logiki.

A myślisz ze samsung matryce do do każdego modelu inne robi?

Data: 2017-12-01 00:23:49
Autor: Kaczin
Jaki tv 40 cali?
z <z@z.pl> napisał(a):

[...]

Nie, no oczywiście że do 40" i 45" wkładają te same, tylko gumą od weków naciągają przekątną.

--
Kaczin

Data: 2017-12-01 12:20:45
Autor: z
Jaki tv 40 cali?
Zluzuj majty i idź się wykłócać gdzie indziej

Data: 2017-12-15 00:58:07
Autor: Kris
Jaki tv 40 cali?
W dniu piątek, 1 grudnia 2017 00:23:55 UTC+1 użytkownik Kaczin napisał:

> Nie, no oczywiście że do 40" i 45" wkładają te same,

Uważasz że matryuce w np Samsungach 49 calowym seri 6307 to inna matryca jak w Samsungu 55calowym seri 6307
Oczywistym jest ze ta 55cali jest większa od tej 49cali ale kąty widzenia będą te same

tylko gumą od weków naciągają przekątną.

"z" pisał o kątach widzenia nie wielkości

Data: 2017-12-23 22:16:18
Autor: I.Tichy
Jaki tv 40 cali?
Kris <kszysztofc@gmail.com> napisał(a):

A myślisz ze samsung matryce do do każdego modelu inne robi?

Tak, matryce sa od roznych producentow, nie zawsze jest to Samsung.
Z trybu serwisowowego mozesz sobie poczytac kod producenta panelu w danym egzemplarzu.
Katy sa bardzo rozne, ale uogolnianie, ze TV Samsunga jest be
bo sa zle katy widzenia swiadczy o kompletnej nieznajomosci tematu przez interlokutora.
A potem kraza takie opinie bo ktos kupil najtanszy tv w przecenie w biedronce i teraz sie wymadrza.

Powiem ci wiecej, roznice sa nie tylko przy roznych modelach Samsunga,
ale tez w ramach tego samego, np. w zaleznosci na jaki rynek jest przeznaczony.

Data: 2017-12-25 22:34:33
Autor: z
Jaki tv 40 cali?
W dniu 2017-12-23 o 22:16, I.Tichy pisze:
Powiem ci wiecej, roznice sa nie tylko przy roznych modelach Samsunga,
ale tez w ramach tego samego, np. w zaleznosci na jaki rynek jest przeznaczony.

Jeśli z tego co piszesz wynika że kąty są tak różne a producent sobie na to pozwala w XXI wieku to Samsung jest u mnie spalony
Powiem więcej. Następny telewizor który kupię będę porównywał w moich domowych warunkach z tym starym złomem Sharpa z przed chyba już 7 lat.

Żenada i wstyd.

Data: 2018-02-08 13:31:22
Autor: ń
Jaki tv 40 cali?
Miałem parę Samsungów i model gorszy (jeśli chodzi o inne parametry) miał zdecydowanie szersze kąty (HU6900) niż model lepszy.

-- -- -

Data: 2018-01-05 15:15:05
Autor: serwiswis
Jaki tv 40 cali?
W dniu poniedziałek, 27 listopada 2017 08:26:26 UTC+1 użytkownik I.Tichy napisał:

Interpolujesz opinie na wszystkie modele Samsunga na podstawie jednego?
Gratuluje logiki.

jeśli już się kurwa wymądrzasz, to prędzej "ekstrapolujesz" tłumoku.

Data: 2017-12-02 17:24:18
Autor: Sebastian Biały
Jaki tv 40 cali?
On 11/22/2017 2:58 PM, z wrote:
Wady: OBRAZ a dokładnie kąty widzenia

Mam LG SJ800. Ma poziome kąty widzenia wręcz absurdalne. Stojąc prawie prostopadle dalej widze obraz znakomitej jakości. Niestety nie dotyczy to pionu, tam widać utratę kontrastu. Obraz też niczego sobie, coś tam wprowadzili co nasyca kolory lepiej niż w normalnych LCD. I chyba faktycznie, kolory nie sa jak w QLEDach ale tez nie jak w chińskim dziadostwie. Coś pośrednie.

Jaki tv 40 cali?