Jaki typ 艂adowarki samochodowej Nokia C6-0 0

Data: 2011-01-04 10:12:18
Autor: MS
Jaki typ 艂adowarki samochodowej Nokia C6-0 0
Witam

S膮 dwa typu DC-4 - DC-6, maj膮 r贸偶ne ko艅c贸wki, kt贸ra jest w艂a艣ciwa ???

Data: 2011-01-04 12:38:15
Autor: Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik)
On 01/04/2011 10:12 AM, MS wrote:
Witam

S膮 dwa typu DC-4 - DC-6, maj膮 r贸偶ne ko艅c贸wki, kt贸ra jest w艂a艣ciwa ???

Obie? :>

M.

PS:I przez z艂膮cze USB i przez 艂adowarkowe si臋 da 艂adowa膰, prawda?

Data: 2011-01-04 12:44:41
Autor: Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik)
On 01/04/2011 12:38 PM, "Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik)" wrote:
On 01/04/2011 10:12 AM, MS wrote:
[...]

O, przepraszam, Nokia si臋 jeszcze nie nauczy艂a 艂adowania przez USB w C6...

Mimo podpisania Memorandum of Understanding odno艣nie 艂adowania przez micro USB.

M.

Data: 2011-01-04 12:04:08
Autor: Waldek Godel
Jaki typ 艂adowarki samochodowej Nokia C 6-00
Dnia Tue, 04 Jan 2011 12:44:41 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisa(a):

O, przepraszam, Nokia si jeszcze nie nauczy砤 砤dowania przez USB w C6...

Mimo podpisania Memorandum of Understanding odno秐ie 砤dowania przez micro USB.

Ale przynajmniej montuj microUSB, to i tak lepiej ni Apple, kt髍e
memorandum podpisa硂 i olewa, t硊macz眂, 縠 oferuj眂 w sprzeda縴
przej禼i體ki za ci昕kie pieni眃ze te wype硁iaj jego postanowienia

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Pawe "robbo" Kami駍ki aka Jan

Data: 2011-01-04 13:21:41
Autor: qwerty
Jaki typ 砤dowarki samochodowej Nokia C6-00
U縴tkownik "Waldek Godel"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:4csmcjwt7pyq.dlg@lepper.institute.com...
Ale przynajmniej montuj microUSB, to i tak lepiej ni Apple, kt髍e
memorandum podpisa硂 i olewa, t硊macz眂, 縠 oferuj眂 w sprzeda縴
przej禼i體ki za ci昕kie pieni眃ze te wype硁iaj jego postanowienia

Co si dziwi od producenta, kt髍y nie potrafi napisa porz眃nego oprogramowania.

Data: 2011-01-04 14:04:15
Autor: Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik)
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisa艂(a):

O, przepraszam, Nokia si臋 jeszcze nie nauczy艂a 艂adowania przez USB w C6...

Mimo podpisania Memorandum of Understanding odno艣nie 艂adowania przez
micro USB.

Ale przynajmniej montuj膮 microUSB, to i tak lepiej ni偶 Apple, kt贸re
memorandum podpisa艂o i olewa, t艂umacz膮c, 偶e oferuj膮c w sprzeda偶y
przej艣ci贸wki za ci臋偶kie pieni膮dze te偶 wype艂niaj膮 jego postanowienia

-Panie doktorze, z艂ama艂em palec.
-Ciesz sie Pan 偶e nie miednic臋.

(to gdzie moge kupi膰 przelotk臋 fabryczn膮 kt贸ra pozwoli mi przypi膮膰 kabel USB do 艂adowania _i_ z艂膮cza danych jednocze艣nie? W celu osi膮gni臋cia funkcjonalno艣ci kabla fabrycznie do艂膮czonego do wyrob贸w tego z艂ego Apple?)

M.

Data: 2011-01-04 13:25:40
Autor: Waldek Godel
Jaki typ 艂adowarki samochodowej Nokia C 6-00
Dnia Tue, 04 Jan 2011 14:04:15 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisa(a):

(to gdzie moge kupi przelotk fabryczn kt髍a pozwoli mi przypi辨 kabel USB do 砤dowania _i_ z潮cza danych jednocze秐ie? W celu osi眊ni阠ia funkcjonalno禼i kabla fabrycznie do潮czonego do wyrob體 tego z砮go Apple?)

a po co ci kabel z潮cza danych do 砤dowarki?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Pawe "robbo" Kami駍ki

Data: 2011-01-04 14:43:31
Autor: Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik)
On 01/04/2011 02:25 PM, Waldek Godel wrote:
[...]

a po co ci kabel z艂膮cza danych do 艂adowarki?

Bardzo si臋 starasz, ale w niew艂a艣ciw膮 stron臋.
Kabel pozwalaj膮cy na艂adowa膰 przez z艂膮cze danych jest, owszem, przydatny...

M.

Data: 2011-01-04 13:46:56
Autor: Waldek Godel
Jaki typ 艂adowarki samochodowej Nokia C 6-00
Dnia Tue, 04 Jan 2011 14:43:31 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisa(a):

Bardzo si starasz, ale w niew砤禼iw stron.
Kabel pozwalaj眂y na砤dowa przez z潮cze danych jest, owszem, przydatny...

A znasz jakie porozumienie mi阣zy firmami albo dyrektywy europejskie
dotycz眂e kabli do danych?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Pawe "robbo" Kami駍ki aka

Data: 2011-01-04 14:53:02
Autor: Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik)
On 01/04/2011 02:46 PM, Waldek Godel wrote:
[...]

A znasz jakie艣 porozumienie mi臋dzy firmami albo dyrektywy europejskie
dotycz膮ce kabli do danych?

Wystarcza mi ca艂kowicie porozumienie wskazuj膮ce, 偶e dobrze by艂oby przez to nieszcz臋sne USB m贸c 艂adowa膰. I owszem, nawet iPhone ma w fabrycznym pude艂ku rozwi膮zanie pozwalaj膮ce na艂adowa膰 go i z sieci, _i_ z gniazda USB w czymkolwiek (niezale偶nie czy to gniazdko w samochodowym konwerterze 12V/5V wciskanym w gniazdo zapalniczki, komputerze czy sieciowej 艂adowarce kt贸r膮 da si臋 obs艂u偶y膰 kilka urz膮dze艅 艂atwo, a nie z udzia艂em portfelika z fefnastoma przelotkami, obowi膮zkowego elementu "艂adowarek uniwersalnych").

M.

Data: 2011-01-04 14:03:39
Autor: Waldek Godel
Jaki typ 艂adowarki samochodowej Nokia C 6-00
Dnia Tue, 04 Jan 2011 14:53:02 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisa(a):

Wystarcza mi ca砶owicie porozumienie wskazuj眂e, 縠 dobrze by硂by przez to nieszcz阺ne USB m骳 砤dowa. I owszem, nawet iPhone ma w fabrycznym pude砶u rozwi眤anie pozwalaj眂e na砤dowa go i z sieci, _i_ z gniazda USB w czymkolwiek (niezale縩ie czy to gniazdko w samochodowym konwerterze 12V/5V wciskanym w gniazdo zapalniczki, komputerze czy sieciowej 砤dowarce kt髍 da si obs硊縴 kilka urz眃ze 砤two, a nie z udzia砮m portfelika z fefnastoma przelotkami, obowi眤kowego elementu "砤dowarek uniwersalnych").

Porozumienia dotyczy zgodno禼i 砤dowarek a nie zgodno禼i kabli,
przej禼i體ek i czego tam jeszcze.
Kilka firm, w celu unikni阠ia k硂pot體 z UE podpisa硂 umow, standaryzuj眂a
砤dowarki. Umowa m體i, 縠 firmy j podpisuj眂e dostosuj swoje produkty
tak, 縠by dowolny telefon mo縩a by硂 na砤dowa 砤dowark dowolnego innego
telefonu. Wszystkie firmy si do tego stosuj, opr骳z Apple, kt髍e
t硊maczy, 縠 jak sobie kupisz przej禼i體k, to b阣ziesz m骻 u縴 砤dowarki
od Nokii albo Motoroli. Tu jest realny obecny problem. Obecnie twierdz, 縠 dopiero od 2011 roku b阣 zobowi眤ani do tego.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Pawe "robbo" Kami駍ki

Data: 2011-01-04 15:11:16
Autor: Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik)
On 01/04/2011 03:03 PM, Waldek Godel wrote:
[...]

Porozumienia dotyczy zgodno艣ci 艂adowarek a nie zgodno艣ci kabli,
przej艣ci贸wek i czego tam jeszcze.

Hint: Je艣li 艂adowarka b臋dzie mia艂a na ko艅cu microUSB, to kabel USB...
....pozwoli to urz膮dzenie na艂adowa膰.

Kilka firm, w celu unikni臋cia k艂opot贸w z UE podpisa艂o umow臋, standaryzuj膮ca
艂adowarki. Umowa m贸wi, 偶e firmy j膮 podpisuj膮ce dostosuj膮 swoje produkty
tak, 偶eby dowolny telefon mo偶na by艂o na艂adowa膰 艂adowark膮 dowolnego innego
telefonu.
Wszystkie firmy si臋 do tego stosuj膮, opr贸cz Apple, kt贸re
t艂umaczy, 偶e jak sobie kupisz przej艣ci贸wk臋, to b臋dziesz m贸g艂 u偶y膰 艂adowarki
od Nokii albo Motoroli. Tu jest realny obecny problem.

Realny obecny problem jest taki, 偶e cz臋艣ci Nokii jako艣 nie moge na艂adowa膰 ani z 艂adowarki maj膮cej gniazdo USB i pozwalaj膮cej na 艂adowanie czegokolwiek do czego dano kabel USB pozwalaj膮cy na 艂adowanie (艂膮cznie z iPhonem i na przyk艂ad iRiverem E10), ani z 艂adowarki od HTC czy Samsunga mimo obecno艣ci z艂膮cza micro USB zar贸wno w Samsungu jak i w tej Nokii...

M.

Data: 2011-01-04 14:37:01
Autor: Waldek Godel
Jaki typ 艂adowarki samochodowej Nokia C 6-00
Dnia Tue, 04 Jan 2011 15:11:16 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisa(a):

Hint: Je秎i 砤dowarka b阣zie mia砤 na ko馽u microUSB, to kabel USB...
...pozwoli to urz眃zenie na砤dowa.

W jaki spos骲 po潮czysz WTYCZK microUSB z kablem USB?
Realny obecny problem jest taki, 縠 cz甓ci Nokii jako nie moge na砤dowa ani z 砤dowarki maj眂ej gniazdo USB i pozwalaj眂ej na 砤dowanie czegokolwiek do czego dano kabel USB pozwalaj眂y na 砤dowanie (潮cznie z iPhonem i na przyk砤d iRiverem E10), ani z 砤dowarki od HTC czy Samsunga mimo obecno禼i z潮cza micro USB zar體no w Samsungu jak i w tej Nokii...

A ta cz甓 Nokii to konstrukcje sprzed po硂wy ubieg砮go roku, prawda?
Bo o ile - dla przyk砤du - E71 mimo posiadania microUSB si z niego nie
砤duje, to E72 ju tak, mimo, 縠 ten model ma 1.5 roku a nie p蟪.

Data: 2011-01-04 15:53:18
Autor: MS
W dniu 2011-01-04 15:37, Waldek Godel pisze:
[...]

Panowie, a tak w sumie wracaj眂 do tematu, kt髍 kupi bo chce zalicytowac na allegro u jednego sprzedawcy kilka przedmiot體 i czekam na Wasze opinie :-) Boj si ze ta z microUSB nie b阣zie 砤dowa砤.
Nie mog nigdzie znale兼 konkretnych informacji na temat osprz阾u N C6

Data: 2011-01-04 15:06:07
Autor: Waldek Godel
Jaki typ 砤dowarki samochodowej Nokia C6-00
Dnia Tue, 04 Jan 2011 15:53:18 +0100, MS napisa(a):

[...]

Provider internetu blokuje ci stron Nokii? Serio? Natychmiast z丑 na
niego skarg!!!!!

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

Data: 2011-01-04 16:17:01
Autor: MS
W dniu 2011-01-04 16:06, Waldek Godel pisze:
[...]

Nie blokuje, ale jak wchodz w kompatybilne akcesoria przy tym modelu to strona wraca do pocz眛ku - wyboru mi阣zy nokia C6-00 i C6-01, mo縠 mam rzeczywi禼ie cos z netem :-)

Data: 2011-01-04 15:23:54
Autor: Waldek Godel
Jaki typ 砤dowarki samochodowej Nokia C6-00
Dnia Tue, 04 Jan 2011 16:17:01 +0100, MS napisa(a):

Nie blokuje, ale jak wchodz w kompatybilne akcesoria przy tym modelu to strona wraca do pocz眛ku - wyboru mi阣zy nokia C6-00 i C6-01, mo縠 mam rzeczywi禼ie cos z netem :-)

Bo polska strona Nokii jest skopana, ale wystarczy np. wej舵 na niemieck.
nawet nie trzeba j陑yka zna - wszystko jest w tym samym miejscu.
I przed chwil sprawdzi砮m, 縠 dzia砤.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

Data: 2011-01-07 21:19:28
Autor: Grzegorz S
MS <hmces@wp.pl> wrote:

[...]

Nokia C6-00 nie 砤duje si przez microUSB. Musisz kupi tak z 'ma硑m fiutkiem'
(cienk ko馽體k) jak do nieco starszych Nokii.

--
gs

Data: 2011-01-07 22:23:50
Autor: MS
W dniu 2011-01-07 22:19, Grzegorz S pisze:
MS<hmces@wp.pl>  wrote:

[...]

Dzi阫i, zalicytowa砮m DC-4 z tym w砤秐ie fiutkiem bo wydawa砤 si jedyn w砤禼iw.

Pozdrawiam

Data: 2011-01-04 15:58:47
Autor: Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik)
On 01/04/2011 03:37 PM, Waldek Godel wrote:
Dnia Tue, 04 Jan 2011 15:11:16 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisa艂(a):

Hint: Je艣li 艂adowarka b臋dzie mia艂a na ko艅cu microUSB, to kabel USB...
...pozwoli to urz膮dzenie na艂adowa膰.

W jaki spos贸b po艂膮czysz WTYCZK臉 microUSB z kablem USB?

Urzadzenie nie ma _wtyczki_ USB. Ma gniazdo. A popularny kabel USB miewa jak najbardziej odpowiednie wtyczki na ko艅cach.
Nieudolnie pr贸bujesz mnie obrazic sugeruj膮c 偶e ja tym kablem chc臋 na艂adowa膰 艂adowark臋...

[...]

A ta cz臋艣膰 Nokii to konstrukcje sprzed po艂owy ubieg艂ego roku, prawda?
Bo o ile - dla przyk艂adu - E71 mimo posiadania microUSB si臋 z niego nie
艂aduje, to E72 ju偶 tak, mimo, 偶e ten model ma 1.5 roku a nie p贸艂.

Jako艣 inni wpadli na to wcze艣niej, niekoniecznie wszyscy...
Nawet Apple. A to wspominane C6 to si臋 grzecznie na艂aduje z CA-101D czy nie? Bo jako艣 nie mam 偶adnej Nokii, a nokiowego kabelka uzywam do 艂adowania niejednego urz膮dzenia...

M.

Data: 2011-01-04 15:09:00
Autor: Waldek Godel
Jaki typ 艂adowarki samochodowej Nokia C 6-00
Dnia Tue, 04 Jan 2011 15:58:47 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisa(a):

Urzadzenie nie ma _wtyczki_ USB. Ma gniazdo. A popularny kabel USB miewa jak najbardziej odpowiednie wtyczki na ko馽ach.
Nieudolnie pr骲ujesz mnie obrazic sugeruj眂 縠 ja tym kablem chc na砤dowa 砤dowark...

Urz眃zenie Apple nie ma gniazda, 砤dowarka r體nie nie ma gniazda, ma
wtyczk. Standardowa 砤dowarka zgodna z umow mi阣zy operatorami.

Nawet Apple. A to wspominane C6 to si grzecznie na砤duje z CA-101D czy nie? Bo jako nie mam 縜dnej Nokii, a nokiowego kabelka uzywam do 砤dowania niejednego urz眃zenia...

A wspomniana C6 zgodnie ze stron Nokii na kt髍ej 砤two to sprawdzi jak
si tylko chce, mo縩a na砤dowa przy pomocy 砤dowarek AC-10, DC-10, DC-9,
AC-6, DC-4
I zapewne bez najmniejszego problemu 砤dowarkami Motoroli, Samsunga,
SonyEricssona, HTC itp.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Pawe "robbo" Kami駍ki aka Jan

Data: 2011-01-04 16:21:14
Autor: Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik)
On 01/04/2011 04:09 PM, Waldek Godel wrote:
[...]

Urz膮dzenie Apple nie ma gniazda, 艂adowarka r贸wnie偶 nie ma gniazda, ma
wtyczk臋. Standardowa 艂adowarka zgodna z umow膮 mi臋dzy operatorami.

Standardowe gniazdko USB jako艣 pozwala 艂膮dowa膰 ca艂e mn贸stwo urz膮dze艅.

Nawet Apple. A to wspominane C6 to si臋 grzecznie na艂aduje z CA-101D czy
nie? Bo jako艣 nie mam 偶adnej Nokii, a nokiowego kabelka uzywam do
艂adowania niejednego urz膮dzenia...

A wspomniana C6 zgodnie ze stron膮 Nokii na kt贸rej 艂atwo to sprawdzi膰 jak
si臋 tylko chce, mo偶na na艂adowa膰 przy pomocy 艂adowarek AC-10, DC-10, DC-9,
AC-6, DC-4
I zapewne bez najmniejszego problemu 艂adowarkami Motoroli, Samsunga,
SonyEricssona, HTC itp.

to powiadasz 偶e 艂adowarka DC-6 jest jako艣 upo艣ledzona? :>
Bo jako艣 C6-00 si臋 wg Nokii ni膮 艂adowac nie daje...
Takie to 'standardowe' microUSB, 偶e nokiowa 艂adowarka dzia艂a z Samsungiem a z Noki膮 nie? Jakim cudem mam wierzy膰, 偶e da si臋 na艂adowac 艂adowark膮 HTC z microUSB, skoro Nokia twierdzi 偶e ich w艂asn膮 nie?

M.

Data: 2011-01-04 15:32:26
Autor: Waldek Godel
Jaki typ 艂adowarki samochodowej Nokia C 6-00
Dnia Tue, 04 Jan 2011 16:21:14 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisa(a):

Standardowe gniazdko USB jako pozwala 潮dowa ca砮 mn髎two urz眃ze.

Skup si: UMOWA DOTYCZY DOWAREK A NIE GNIAZDEK. dowarka, takie urzadzenie kt髍e podpi阾e do telefonu pozwala go
na砤dowa. Do telefonu, a nie innego urz眃zenia kt髍e jest z kolei podpi阾e
do telefonu.

to powiadasz 縠 砤dowarka DC-6 jest jako upo秎edzona? :>
Bo jako C6-00 si wg Nokii ni 砤dowac nie daje...
Takie to 'standardowe' microUSB, 縠 nokiowa 砤dowarka dzia砤 z Samsungiem a z Noki nie? Jakim cudem mam wierzy, 縠 da si na砤dowac 砤dowark HTC z microUSB, skoro Nokia twierdzi 縠 ich w砤sn nie?

kurde.. tak patrze i faktycznie do C6-00 tylko zwyk砤..

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Pawe

Data: 2011-01-04 18:50:58
Autor: Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik)
On 01/04/2011 04:32 PM, Waldek Godel wrote:
Dnia Tue, 04 Jan 2011 16:21:14 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisa艂(a):

Standardowe gniazdko USB jako艣 pozwala 艂膮dowa膰 ca艂e mn贸stwo urz膮dze艅.

Skup si臋: UMOWA DOTYCZY 艁ADOWAREK A NIE GNIAZDEK.
艁adowarka, takie urzadzenie kt贸re podpi臋te do telefonu pozwala go
na艂adowa膰. Do telefonu, a nie innego urz膮dzenia kt贸re jest z kolei podpi臋te
do telefonu.

W艂a艣nie, skup si臋. Je艣li 艂adowarka ma mie膰 microUSB, to urz膮dzenie b臋dzie 艂adowane...
....przez z艂膮cze USB.

[...]

kurde.. tak patrze i faktycznie do C6-00 tylko zwyk艂a..

No i w艂a艣nie o tym mowa w tym w膮tku w kt贸ry wdepn膮艂e艣 zaprezentowa膰 alergi臋 na Apple.
呕e Nokia jako艣 potrafi zapomnie膰 o takim drobiazgu jak 艂adowanie przez z艂膮cze USB. (uprzedzaj膮c - tak, microUSB to r贸wnie偶 USB). I tak, C06-00 jako艣 wg samej Nokii
a)nie umie si臋 艂adowa膰 z 艂adowarki z microUSB
b)o kablu CA-101D pisze 偶e kompatybilny i jednocze艣nie 偶e s艂u偶y do 'synchronizacji lub 艂adowania'
No ja bym tego nie nazwa艂 jasn膮 i dobrze prezentowan膮 informacj膮...

M.

Data: 2011-01-04 18:04:53
Autor: Waldek Godel
Jaki typ 艂adowarki samochodowej Nokia C 6-00
Dnia Tue, 04 Jan 2011 18:50:58 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisa(a):

痚 Nokia jako potrafi zapomnie o takim drobiazgu jak 砤dowanie przez z潮cze USB. (uprzedzaj眂 - tak, microUSB to r體nie USB). I tak, C06-00 jako wg samej Nokii
a)nie umie si 砤dowa z 砤dowarki z microUSB
b)o kablu CA-101D pisze 縠 kompatybilny i jednocze秐ie 縠 s硊縴 do 'synchronizacji lub 砤dowania'
No ja bym tego nie nazwa jasn i dobrze prezentowan informacj...

Z t Noki jest jakie jajo - C6-01 jest jak najbardziej 砤dowana z USB. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"kazdy fotograf ci powie ze przedmioty  na jasnym tle wychodza zawsze na
czarno." - Pawe "robbo" Kami駍ki aka Jan Strybyszewski

Data: 2011-01-04 19:10:21
Autor: Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik)
On 01/04/2011 07:04 PM, Waldek Godel wrote:
[...]

b)jest kompatybilna z kablem CA-101D kt贸ry s艂u偶y do
'synchronizacji lub 艂adowania'
No ja bym tego nie nazwa艂 jasn膮 i dobrze prezentowan膮 informacj膮...

Z t膮 Noki膮 jest jakie艣 jajo - C6-01 jest jak najbardziej 艂adowana z USB.

Skup si臋:
Nokia C06-01 nie jest tematem tego w膮tku.
To gdzie mog臋 kupi膰 przelotk臋 do C6-00 kt贸ra pozwoli na 艂adowanie _i_
synchronizacj臋 z jednego z艂膮cza USB?

M.

PS:Pozwoli艂em sobie przeedytowa膰 niezamierzon膮 niejasno艣膰 w cytacie z mojego poprzedniego posta.

Data: 2011-01-04 18:20:21
Autor: Waldek Godel
Jaki typ 艂adowarki samochodowej Nokia C 6-00
Dnia Tue, 04 Jan 2011 19:10:21 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisa(a):

Skup si:
Nokia C06-01 nie jest tematem tego w眛ku.
To gdzie mog kupi przelotk do C6-00 kt髍a pozwoli na 砤dowanie _i_
synchronizacj z jednego z潮cza USB?

Wiesz, 縠 C6-00 i C6-01 to w zasadzie ten sam telefon, r罂nica jest tylko w
klawiaturze? Nie wiem co Nokia spieprzy砤, czy opis, czy sam telefon.
Niemniej jednak jestem w stanie darowa to Nokii jako wypadek przy pracy -
pozosta砮 telefony jako z USB si 砤duj.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

Data: 2011-01-05 06:30:06
Autor: Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik)
On 01/04/2011 07:20 PM, Waldek Godel wrote:
[...]

Wiesz, 偶e C6-00 i C6-01 to w zasadzie ten sam telefon, r贸偶nica jest tylko w
klawiaturze?

Nokia najwyra藕niej nie wie...

M.

Data: 2011-01-07 11:03:10
Autor: Grzegorz S
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
> [...]

klawiaturze? Nie wiem co Nokia spieprzy砤, czy opis, czy sam telefon.
Niemniej jednak jestem w stanie darowa to Nokii jako wypadek przy pracy -

to czemu c6-01 ma symbian^3 i pojemno禼iowy ekran a c6-00 zwykly s60v5 i ekran wciskany?:)

;-)

Troch si Waldku zagalopowa砮...
To Twoim zdaniem wci笨 te same telefony?
Niestety podobna jest tylko nazwa... To 2 r罂ne generacje.

ps. to nie wpadka tylko raczej celowe dzia砤nie.
np nokia 5130c-2 te si nie 砤duje z microUSB

i wiele wiele innych Nokii z microUSB

--
gs

Data: 2011-01-08 01:06:16
Autor: kashmiri
Jaki typ 砤dowarki samochodowej Nokia C6-00
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> dared to write:
[...]

Jakie "pozosta砮"? C5-00 owszem, ale starszy model 3120c - oczywi禼ie z mikroUSB - idzie tylko zwyk潮 砤dowark.

k.

Data: 2011-01-12 09:29:26
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:

Z t Noki jest jakie jajo - C6-01 jest jak najbardziej 砤dowana z USB.

Omnia nie naladuje sie z ladowarki od Avili mimo tego samego portu.
To kwestia pradu... bardzo wiele urzadzen wymaga na microUSB 800mA ktorego nie daja niektore ladowarki a tym bardziej latopy.

Data: 2011-01-12 09:41:50
Autor: JoteR
Jaki typ 砤dowarki samochodowej Nokia C6-00
"Jan Strybyszewski" napisa:

Omnia nie naladuje sie z ladowarki od Avili mimo tego samego portu.
To kwestia pradu... bardzo wiele urzadzen wymaga na microUSB
800mA ktorego nie daja niektore ladowarki a tym bardziej latopy.

Akurat w Omnii jest dok砤dnie odwrotnie - b阣zie si 砤dowa z USB netbooka pomimo ograniczenia pr眃u do tych 500 mA (inna sprawa, jak skutecznie - ale przynajmniej wska糿ik 砤dowania pokazuje, 縠 jaki pr眃 do niej dociera), natomiast nie pod砤duje si jej z chi駍kiego zasilacza zapalniczkowego z wyj禼iem USB, pomimo 縠 tam 縜dnego ograniczenia pr眃owego nie ma. Wygl眃a na to, 縠 potrzebuje jeszcze jakiego kopa z linii DATA.

JoteR

Data: 2011-01-12 09:27:24
Autor: Jan Strybyszewski
Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik) pisze:

[...]

Bardzo wiele Nokii wymaga wiecej niz 500mA a co za tym idzie nie dzialaja z nimi ladowarki z kabelm microUSB.

Wez chinska ladowarke z gniazdem USB i podlacz do iphona. Polowa nie zadziala bo daje zbyt maly prad

Data: 2011-01-12 11:00:10
Autor: Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik)
On 01/12/2011 09:27 AM, Jan Strybyszewski wrote:
[...]

Bynajmniej nie 'wymaga' oraz bez problemu z ograniczeniem na 500mA si臋 艂aduje, tylko wolniej ni偶 z 艂adowarki daj膮cej 750mA...

M.

Data: 2011-01-12 09:24:00
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:

A ta cz甓 Nokii to konstrukcje sprzed po硂wy ubieg砮go roku, prawda?
Bo o ile - dla przyk砤du - E71 mimo posiadania microUSB si z niego nie
砤duje, to E72 ju tak, mimo, 縠 ten model ma 1.5 roku a nie p蟪.

A nokia C6 nie, ba Nokia N8 laduje ?
microUSB ma 500mA co owoduje iz ladowanie trwa latami

Data: 2011-01-12 09:22:17
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Nie beda.... microUSB w ihonie5.... dobre sobie

Data: 2011-01-12 09:21:17
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Bo iphone ma JEDEN port w odroznieniu od Nokii.  Nie moze go zas wyrzucic bo ich port ma wieksza funkcjonalnosc. A napewno microUSB nie doloza bo to glupota

Data: 2011-01-12 09:19:55
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Apple ma takie funkcje w swoim porcie ktorych nie da sie zrealizowac przez microUSB to oczywiste.

Data: 2011-01-04 13:02:40
Autor: MS
On 01/04/2011 10:12 AM, MS wrote:
[...]

Prze kabel nie 艂aduje, a czy 艂adowarka z micro USB b臋dzie 艂adowa膰??

Data: 2011-01-04 13:15:34
Autor: Jan Kowal
Jaki typ 艂adowarki samochodowej Nokia C6-00

U偶ytkownik ""Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik)"" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ifv179$b5a$1news.onet.pl...
O, przepraszam, Nokia si臋 jeszcze nie nauczy艂a 艂adowania przez USB w C6...

Mimo podpisania Memorandum of Understanding odno艣nie 艂adowania przez micro USB.

I bardzo dobrze. Podpiecie telefonu do komputera nie zawsze musi oznaczac chec ladowania akumulatora.

Data: 2011-01-04 15:16:30
Autor: Waldek Godel
Jaki typ 砤dowarki samochodowej Nokia C6-00
Dnia Tue, 4 Jan 2011 13:15:34 +0100, Jan Kowal napisa(a):

I bardzo dobrze. Podpiecie telefonu do komputera nie zawsze musi oznaczac chec ladowania akumulatora.

Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcj. Wszystkie 砤dowane z
USB telefony jakie mia砮m w r阫ach mia硑 stosown opcj odno秐ie 砤dowania
z USB. Poniewa mia砮m ich sporo z r罂nymi systemami i funkcjami, 秏iem
wnosi, 縠 wszystkie tak maj.
Wrrr箧, w砤秐ie z ciekawo禼i sprawdzi砮m - 秏ieciowy SE Spiro tak nie ma. --

Data: 2011-01-07 10:53:28
Autor: Grzegorz S
> [...]

wnosi, 縠 wszystkie tak maj.
Wrrr箧, w砤秐ie z ciekawo禼i sprawdzi砮m - 秏ieciowy SE Spiro tak nie ma.

Nokia e72 nie ma takowej opcji :)

Data: 2011-01-12 09:25:42
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Piles nie jedz..... polowa Nokii nie laduje sie przez USB standardowym pradem 500mA

Data: 2011-01-04 16:22:21
Autor: Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik)
On 01/04/2011 01:15 PM, Jan Kowal wrote:

[...]

No i nie zawsze oznacza. Ba, zdarza si臋 偶e telefon grzecznie pyta '艂adowa膰 czy nie' daj膮c wyb贸r :>

M.

Data: 2011-01-12 09:19:00
Autor: Jan Strybyszewski
[...]

Zlacze microUSB jest zbyt malo wydajne pradowo i jest to powazny problem dla smartphon贸w.  Np starszq o rok Nokia X3 laduje via USB

Data: 2011-01-12 11:01:03
Autor: Michal Dwuznik (Micha艂 Dwu偶nik)
On 01/12/2011 09:19 AM, Jan Strybyszewski wrote:
[...]

Nie, to nie z艂膮cze microUSB jest ma艂o wydajne.
Jak najbardziej mo偶na przez niego przepu艣ci膰 dobrze ponad 1A...

M.

Jaki typ 艂adowarki samochodowej Nokia C6-0 0