Jaki typ lampy do łazienki

Data: 2012-07-09 10:05:34
Autor: ab
Jaki typ lampy do łazienki
Mam w łazience pojedynczy punkt świetlny, lampę na ścianie. Nie typu kinkiet przy lustrze, ale po prostu lampa z dwiema żarówkami schowanymi w szklanych kulach. Niestety lampę trzeba będzie wymienić i stąd mój wątek z prośbą o poradę.

Jaki rodzaj oświetlenia zastosować, aby było toto odporne na wilgoć, miało mniej więcej taką samą jasność (aktualnie mam 2x60W starego typu żarówek) i w miarę estetyczne? Ma to być nadal pojedynczym (tzn. w jednym tylko miejscu) punktem świetlnym.

Jaki typ lampy do łazienki