Jaki tytul?

Data: 2011-09-20 14:11:24
Autor: sylwek
Jaki tytul?
Poszukuje tytulu filmu prod. rosyjskiej wyprodukowanego wydaje mi sie w ost dekadzie, zdaje sie ze go widzialem w tvp, akcja rozgrywa sie w realiach II WS pamietam tylko ze oddzial zolnierzy broni sie na strychu jakiegos wiejskiego domu

Data: 2011-09-20 17:16:59
Autor: Krzysztof Mitko
Jaki tytul?
On 20/09/11 15:11, sylwek wrote:
[...]

KojarzÄ™, "Kryptonim Gwiazda".

--
Z pozdrowieniami,
Krzysztof Mitko

Data: 2011-09-20 19:02:50
Autor: RadoslawF
Jaki tytul?
Dnia 2011-09-20 17:16, Użytkownik Krzysztof Mitko napisał:
On 20/09/11 15:11, sylwek wrote:
[...]

Kojarzę, "Kryptonim Gwiazda".

Znany wojenny film SF o dzielnych radzieckich zwiadowcach.
Na przeciw własnych pozycji naliczyli kilka milionów wrogich
żołnierzy i kilkadziesi±t tysięcy czołgów. :-)

Pozdrawiam

Data: 2011-09-20 18:27:20
Autor: sylwek
Jaki tytul?
On 20/09/11 15:11, sylwek wrote:
[...]

To jest ten film. Wielkie dzieki

Data: 2011-09-21 13:13:29
Autor: flower
Jaki tytul?
Użytkownik "Krzysztof Mitko" <fakemail@krzysztof.at.eml.dot.cc> napisał w
wiadomości news:j5aapb$4sa$1news.onet.pl...
On 20/09/11 15:11, sylwek wrote:
> [...]
> ost dekadzie, zdaje sie ze go widzialem w tvp, akcja rozgrywa sie w
> realiach II WS pamietam tylko ze oddzial zolnierzy broni sie na strychu

KojarzÄ™, "Kryptonim Gwiazda".

Widziałem go w TV. Przekaz propagandowy na poziomie 4 pancernych.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2011-09-21 18:45:15
Autor: RadoslawF
Jaki tytul?
Dnia 2011-09-21 13:13, Użytkownik flower napisał:

[...]

W 4 pancernych takich głupot nie gadali.

Pozdrawiam

Jaki tytul?