Jaki ubezpieczyciel?

Data: 2014-04-21 11:20:25
Autor: Ilkenau
Jaki ubezpieczyciel?
Co tu wybrac? Rankomat.pl policzył mi jakieś niebotyczne kwoty..
Axadirect tylko 375 zł za OC. Czy trzymać się tego Axadirekta?

--

 Pozdr. _/_/_/_/
Ilkenau _/_/_/_/_/

Data: 2014-04-21 11:40:03
Autor: fifak
Jaki ubezpieczyciel?
W dniu 2014-04-21 11:20, Ilkenau pisze:
Co tu wybrac? Rankomat.pl policzył mi jakieś niebotyczne kwoty..
Axadirect tylko 375 zł za OC. Czy trzymać się tego Axadirekta?

PZU z OC bezpośrednim ?

Data: 2014-04-21 10:22:02
Autor: Budzik
Jaki ubezpieczyciel?
Użytkownik fifak fifak@oney.pl ...

Co tu wybrac? Rankomat.pl policzył mi jakieś niebotyczne kwoty..
Axadirect tylko 375 zł za OC. Czy trzymać się tego Axadirekta?

PZU z OC bezpośrednim ?

Zaczyna się...
OC - wybrać to, gdzie najtaniej.
Jeżeli nikt nie chce ci zaproponowac taniej niz obecne OC to po co zmieniac?

Data: 2014-04-21 12:24:06
Autor: Ilkenau
Jaki ubezpieczyciel?
Dnia Mon, 21 Apr 2014 10:22:02 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał:

OC - wybrać to, gdzie najtaniej.
Jeżeli nikt nie chce ci zaproponowac taniej niz obecne OC to po co zmieniac?

Kupiłem auto. Używane. Nie miałem do tej pory OC. Jeździłem różnymi
autami, ale żadne nie było zarejestrowane na mnie. Oczywiście, że chcę
najtaniej.

--

 Pozdr. _/_/_/_/
Ilkenau _/_/_/_/_/

Data: 2014-04-21 11:40:54
Autor: Budzik
Jaki ubezpieczyciel?
Użytkownik Ilkenau ilkenauX@gmail.com ...

[...]

Podziel własnośc z kims kto ma znizki.

Data: 2014-04-21 12:53:21
Autor: J.F.
Jaki ubezpieczyciel?
Dnia Mon, 21 Apr 2014 12:24:06 +0200, Ilkenau napisał(a):
Kupiłem auto. Używane. Nie miałem do tej pory OC. Jeździłem różnymi
autami, ale żadne nie było zarejestrowane na mnie. Oczywiście, że chcę
najtaniej.

No to trzymac tej Axy.
Tylko pytanie - policzone dla Ciebie, czy policzone dla tego pojazdu,
a dla ciebie bedzie drozej, jak sie dowiedza ze znizek nie masz.

Bo 375 to IMO bardzo dobra stawka. Maly silnik i gdzies na peryferiach ?

Ale poki daja - brac, za rok bedziesz sie mogl pochwalic i stara
polisa z 60% znizek na siebie, i brakiem szkody w ostatnim roku
(miejmy nadzieje).

J.

Data: 2014-04-21 12:57:04
Autor: Ilkenau
Jaki ubezpieczyciel?
Dnia Mon, 21 Apr 2014 12:53:21 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał:

[...]

Liczone niby ich kalkulatorem. Silnik 1,5 dCi.
Chwilowo Olkusz. Dziura :)

--

 Pozdr. _/_/_/_/
Ilkenau _/_/_/_/_/

Data: 2014-04-21 13:05:48
Autor: J.F.
Jaki ubezpieczyciel?
Dnia Mon, 21 Apr 2014 12:57:04 +0200, Ilkenau napisał(a):
[...]

I co - 60% znizki zapodales, czy 7 lat bezwypadkowej jazdy ?

W sumie ... jezdziles i wypadkow nie miales, ale papieru na to nie ma
:-)
Zalezy co beda sprawdzac - wypadki spowodowane przez ciebie, czy
szkodowosc twoich polis, bo wtedy sie moga troche zdziwic :-)

J.

Data: 2014-04-21 13:53:22
Autor: Big Jack
Jaki ubezpieczyciel?
W wiadomości
*J.F.* napisał(-a):

Ale poki daja - brac, za rok bedziesz sie mogl pochwalic i stara
polisa z 60% znizek na siebie, i brakiem szkody w ostatnim roku
(miejmy nadzieje).

A skąd miałby te _swoje_ 60% wykazać? Dotychczasowa polisa nie jest na niego. Sugerowałbym poszukanie TU które po najkrótszym możliwym czasie daje 60%. Ktoś daje po 1 roku? Po trzech to wiem że są, a czy są co po krótszym czasie?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-04-21 15:02:51
Autor: J.F.
Jaki ubezpieczyciel?
Dnia Mon, 21 Apr 2014 13:53:22 +0200, Big Jack napisał(a):
*J.F.* napisał(-a):
[...]

Ale jesli polise sie przepisze na siebie i AXA zapomni znizki odliczyc
- to potem bedzie sie mozna pochwalic polisa na siebie z 60% znizek.

J.

Data: 2014-04-21 15:14:48
Autor: Big Jack
Jaki ubezpieczyciel?
W wiadomości
*J.F.* napisał(-a):

Ale jesli polise sie przepisze na siebie i AXA zapomni znizki odliczyc
- to potem bedzie sie mozna pochwalic polisa na siebie z 60% znizek.

Możliwe, ale mało prawdopodobne. Jak się przepisuje polisę na siebie, to raczej odbywa się to przez aneks do już istniejącej, a nie przez "przakalkowanie" na nową, z wstawieniem tylko nowych danych personalnych. I druga sprawa, coraz częściej TU korzystają z dostępu online do bazy UFG skąd pobierają info o przebiegu ubezpieczenia.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Jaki ubezpieczyciel?