Jaki ubezpieczyciel?

Data: 2009-11-30 20:57:32
Autor: egon
Jaki ubezpieczyciel?
Witam,

Chciałbym ubezpieczyc mieszkanie od włamania, ubezpieczenie oc (od zalania sąsiada itp), ubezpieczenie od ognia potrzebne bankowi-mieszkanie na kredyt. Rok temu ubezpieczyłem mieszkanie w Commercial Union w pakiecie trzyletnim, że jeśli będę cały czas kożystał z ich usługi, to na trzecim roku mam o 100 zł taniej. Ale wg mnie to ubezpieczenie jest trochę drogie. Za drogie. Wiadomo, że ubezpieczenie zależy od wielu czynników, ja mam pytanie, wg waszego doświadczenia, jakie polecacie ubezpieczenie, czyli jakiego ubezpieczyciela, który byłby żetelny, nie robi problemów w trakcie wypłacania ew. odszkodowania i atrakcyjny cenowo, konkurencyjny. Dla porównania a mieszkanie do 250tyś, ubezpieczyciel zainkasował ode mnie ponad 400 zł. Trzeci rok z rzędu to koszt 280 zł. Proszę o radę.

Data: 2009-11-30 23:19:27
Autor: MarekZ
Jaki ubezpieczyciel?
Nie wiem jak to wypada cenowo, ale jeśli chodzi o jakość obsługi to zdecydowanie mogę polecić Generali oraz nieco mniej Allianz. Jak chodzi o minima cenowe, to pewnie byłaby to Benefia albo coś podobnego.

Myślę jednak, że podobnie jak w przypadku banków, wiele zależy tu od lokalnego oddziału i ludzi, na których akurat się trafi.

Data: 2009-11-30 23:43:14
Autor: Grzesiacz
Jaki ubezpieczyciel?

Użytkownik "egon" <xxx@onet.pl> napisał w wiadomości news:hf1831$if1$1news.onet.pl...
[...]

A po co się ubezpieczasz ? Bo bank każe, czy żeby w razie zdarzenia losowego
lub włamania dostać odszkodowanie, które wystarczy Ci na pokrycie strat ?
pozdrawiam
Grzesiacz

Data: 2009-12-01 00:17:33
Autor: Feromon
Jaki ubezpieczyciel?

[...]

Proponuję ubezpieczenie na MINIMUM tego co bank wymaga
i udać się do brokera, który obsługuje kilkanaście TU.
Dobierze odpowiednie i obaj będziecie zadowoleni.

Feromon

PS. Chyba, że teren zalewowy albo w jakimś miejscu podatnym na kradzież - typu domek pod lasem....
Ja tam w PZU płacę około 120 zł rocznie za mieszkanie 120 m kwadrat.
Rzetelnie koRZystam z ubezpieczenia, a ONI korzystają
z moich pieniędzy od 25 lat żadnej szkody nie miałem.... i oby tak dalej!

Data: 2009-12-03 00:14:25
Autor: Kenny
Jaki ubezpieczyciel?
[...]

Generali.
Mam tam duzo rzeczy - bez zarzutu i tanio.

Mury/ogien dla banku - zalezy od metrazu i rodzaju budynku.
Ruchomosci, OC, itd - zalezy od danych podanych przez Ciebie (na ile chcesz ubezpieczyc rtv, agd, inne ruchomosci, koszty remontu, itd)

Moim zdaniem dopiero to 280zl to normalna cena za oba (chyba ze podales kosmiczne kwoty za wszystkie ruchomosci, powiedzmy ponad 50-70 tys).
Dodatkowo w Generali w pakiecie masz pare bajerow (np OC na psa :) oraz calkiem fajna rzecz - OC w zyciu codzienym.

--
Wojtek
Pozdrowienia

Jaki ubezpieczyciel?