Jaki ubezpieczyciel?

Data: 2009-11-30 23:43:14
Autor: Grzesiacz
Jaki ubezpieczyciel?

Użytkownik "egon" <xxx@onet.pl> napisał w wiadomości news:hf1831$if1$1news.onet.pl...
Witam,

Chciałbym ubezpieczyc mieszkanie od włamania, ubezpieczenie oc (od zalania sąsiada itp), ubezpieczenie od ognia potrzebne bankowi-mieszkanie na kredyt. Rok temu ubezpieczyłem mieszkanie w Commercial Union w pakiecie trzyletnim, że jeśli będę cały czas kożystał z ich usługi, to na trzecim roku mam o 100 zł taniej. Ale wg mnie to ubezpieczenie jest trochę drogie. Za drogie. Wiadomo, że ubezpieczenie zależy od wielu czynników, ja mam pytanie, wg waszego doświadczenia, jakie polecacie ubezpieczenie, czyli jakiego ubezpieczyciela, który byłby żetelny, nie robi problemów w trakcie wypłacania ew. odszkodowania i atrakcyjny cenowo, konkurencyjny. Dla porównania a mieszkanie do 250tyś, ubezpieczyciel zainkasował ode mnie ponad 400 zł. Trzeci rok z rzędu to koszt 280 zł. Proszę o radę.

A po co się ubezpieczasz ? Bo bank każe, czy żeby w razie zdarzenia losowego
lub włamania dostać odszkodowanie, które wystarczy Ci na pokrycie strat ?
pozdrawiam
Grzesiacz

Jaki ubezpieczyciel?