Jaki uchyt do smartfona ?

Data: 2013-09-16 08:21:04
Autor: ToMasz
Jaki uchyt do smartfona ?
W dniu 16.09.2013 07:30, Fantom pisze:
Witam
Ktory uchwyt na rower (do smartfona) bedzie lepszy :

http://allegro.pl/stabilny-wodoodporny-uchwyt-rowerowy-do-telefonu-m-i3493005715.html

http://allegro.pl/uchwyt-rower-rowerowy-samsung-galaxy-s2-s3-s4-ace-i3491712536.html

http://allegro.pl/uchwyt-samochodowy-samsung-s8530-galaxy-ace-folia-i3537082003.html

Chodzi chyba glownie o to, aby nie wylecial podczas dziur itp. i
ewentualnie odpornosc na deszcz.
Czy sa jeszcze jakies inne wazne aspekty ?

Fantom
ps. Chodzi o sama idee trzymania telefonu, nie mocowanie do ramy/szyby.
Te aukcje to przykladowe - wszedzie ogolnie to samo dokladnie sprzedaja.
masz ten telefon w etui/gumie/silikonie czy goły? Mnie się nie podoba że o ile kupisz uchwyt na sgs2, to juz nie kupisz na sgs2 w gumie. Mógłbym zażartować że jak już ktoś chce miec uchwyt rowerowy, to niema najmniejszych szans żeby reszta jego życia z telefonem, innych uprawianych sportów,  wymagała ochrony dla telefonu (sory ze zdanie mało po polsku)
TAki uchwyt nadaje się do telefonu i do telefonu w etui
http://www.ebay.pl/itm/Car-Cigarette-Lighter-Mount-Holder-Charger-f-Samsung-Galaxy-S4-i9500-S2-i9100-S-/400502043619?pt=AU_MobilePhoneAccessories&hash=item5d3fc833e3

nawet takim etui
http://www.ebay.pl/itm/HEAVY-DUTY-BUILDERS-WORKMAN-CASE-COVER-FOR-SAMSUNG-GALAXY-S2-I9100-FULL-ARMOUR-/141061090351?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&var=&hash=item20d7e56c2f
ToMasz

Data: 2013-09-16 17:51:30
Autor: Fantom
Jaki uchyt do smartfona ?
[...]

W sumie kupilem wlasnie specjalnie tani telefon na rower (Samsung ACE).
Tak aby mial GPS, chodzily mapy czy endomondo.
Jak sie za mocno porysuje to przezyje.,

Fantom

Jaki uchyt do smartfona ?