Jaki uchyt do smartfona ?

Data: 2013-09-16 14:57:49
Autor: Wojtas
Jaki uchyt do smartfona ?
W dniu 2013-09-16 07:30, Fantom pisze:

Witam
Ktory uchwyt na rower (do smartfona) bedzie lepszy :

http://allegro.pl/stabilny-wodoodporny-uchwyt-rowerowy-do-telefonu-m-i3493005715.html

http://allegro.pl/uchwyt-rower-rowerowy-samsung-galaxy-s2-s3-s4-ace-i3491712536.html

http://allegro.pl/uchwyt-samochodowy-samsung-s8530-galaxy-ace-folia-i3537082003.html

Chodzi chyba glownie o to, aby nie wylecial podczas dziur itp. i
ewentualnie odpornosc na deszcz.
Czy sa jeszcze jakies inne wazne aspekty ?

Fantom
ps. Chodzi o sama idee trzymania telefonu, nie mocowanie do ramy/szyby.
Te aukcje to przykladowe - wszedzie ogolnie to samo dokladnie sprzedaja.

Ja od kilku lat skutecznie korzystam z Krusell bike holder plus etui tegoż samego producenta (Nokia e61i). Przy dopięciu dodatkową gumką, zestaw takowy trzyma także i w bardzo złym terenie. Mogę polecić.

http://www.serwisgsm.pl/Krusell_BikeHolder.htm

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2013-09-16 17:15:47
Autor: ToMasz
Jaki uchyt do smartfona ?
moim zdaniem, wszystkie poza tym na suwak - badziewie.ten na suwak - bałbym się o wentylacje - nic pozatym. Istnieje jednak jeszcze coś co się nazywa uchwyt bidonu na kierownice. jest to aluminiowe i mocne. piszę o tym dlatego, ze po zamocowaniu wspomnianego przezemnie uchwytu, masz na kierownicy kawałek blaszki aluminiowej, z dwoma otworami w sam raz na bidon (0.7 kg!) lub na.... uchwyt telefonu - samochodowy na przykład.
ToMAsz

Data: 2013-09-16 17:55:41
Autor: Fantom
Jaki uchyt do smartfona ?
[...]

I po prostu uchwyt samochodowy przykrecic do tego 'recznie' ?

ToMAsz

Fantom

Data: 2013-09-16 21:40:24
Autor: ToMasz
Jaki uchyt do smartfona ?
W dniu 16.09.2013 17:55, Fantom pisze:
[...]

ja tak robiłem, dwoma śrubkami fi3mm. Ale w tamtych czasach same "łapacze" telefonu wykonywałem z maty szklanej i żywicy. żeźba w g... taka, ale takie czasy były. (tzn uchwyty były uniwersalne, sciskające po bokach, a do takiego nawet w aucie bym telefonu nie zapiłą.)

ToMasz

Data: 2013-09-16 21:45:44
Autor: ToMasz
Jaki uchyt do smartfona ?

Jeszcze jedno do wszystkich. nie wiem jakie macie doświadczenia z uchwytami, ale przewrotka, strzał kierownicą o ziemie, spowoduje urwanie telefonu albo uchwytu. One nie są do tego przystosowane. Ja kiedyś musiałem przejechać (chciałem! takie mikro wyzwanie) przez nieznany mi las z GPSem. Wziąłem taką opaskę do której wkłada się telefon i zapina na ramię (biceps). Taką opaskę zawinąłem na wspornik (mostek) kierownicy. było to mało wygodne, ale podczas przewrotki, telefon się przesuwał, więc miał ok 10cm na "wyhamowanie". nie urywał się, nie groźne mu były drgania. Tylko pieronowo nie wygodne, bo najpierw trzeba było wepchnąć telefon, potem nawijać na kierwnice (mostek)
ToMasz

Data: 2013-09-17 08:12:21
Autor: Wojtas
Jaki uchyt do smartfona ?
W dniu 2013-09-16 21:45, ToMasz pisze:

[...]

Doświadczenie mi nie znane. Mogę patrzeć na trasę nawet na totalnie koszmarnym zjeździe.