Jaki ulock

Data: 2011-04-21 12:56:50
Autor: Piotr P.
Jaki ulock
Musze zakupic ulocka. Co polecicie oprocz standardowego Kryptonite Evolution 4? Dobrze byloby gdyby dalo sie go latwo zamocowac do ramy (uchwyt Kryptionie jest imho fatalnie zaprojektowany).

Data: 2011-04-21 11:09:19
Autor: Ryszard Mikke
Jaki ulock
Piotr P. <pandi@pandi.plNIELUBIESPAMU> napisał(a):
Musze zakupic ulocka. Co polecicie oprocz standardowego Kryptonite Evolution 4? Dobrze byloby gdyby dalo sie go latwo zamocowac do ramy (uchwyt Kryptionie jest imho fatalnie zaprojektowany).

Trochę zależy od roweru.

Jeśli wygląda dostatecznie niezachęcająco, Keeper wystarczy. Mam tego pięć sztuk i żadnego z tych rowerów nie ukradli.

Jak rower ładniejszy, to Evo 4.

A jak naprawdę kuszący to NY Lock, albo Abus Granit. Trelock ma fajne zapięcia, ale nie wiem, jak sie plasuje w testach
złodziejoodporności.

rmikke

Data: 2011-04-21 14:42:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jaki ulock
Ryszard Mikke, Thu, 21 Apr 2011 11:09:19 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
Jeśli wygląda dostatecznie niezachęcająco, Keeper wystarczy. Mam tego pięć sztuk i żadnego z tych rowerów nie ukradli.

Na miejscu złodzieja też bym nie tykał, jak masz je jednocześnie na jednym
rowerze... ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-04-21 23:05:07
Autor: amrac
Jaki ulock
On 21.04.2011 13:09, Ryszard Mikke wrote:
Jeśli wygląda dostatecznie niezachęcająco, Keeper wystarczy.

Odpada, jest z tandetnej stali. I proszę, nie zaczynaj flejma, że "nie opłaca się kupować uloka droższego od roweru".

Data: 2011-04-26 17:32:49
Autor: Ryszard Mikke
Jaki ulock
amrac <szymekto@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Odpada, jest z tandetnej stali. I proszę, nie zaczynaj flejma, że "nie opłaca się kupować uloka droższego od roweru".

Nie zaczne, obiecuje.

Twierdze tylko, ze przy odpowiednio niezachecajacym wygladzie roweru,
wystarczy kloda, ktora nie rozpadnie sie od walenia kamieniem. Czyli Keeper.
Na poparcie mojej tezy mam siedem rowerow (piec w rodzinie, dwa u znajomych),
ktorych jak dotad nikt nie ukradl.

rmikke

Data: 2011-04-21 13:06:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jaki ulock
Piotr P., Thu, 21 Apr 2011 12:56:50 +0200, pl.rec.rowery:
Musze zakupic ulocka. Co polecicie oprocz standardowego Kryptonite Evolution 4? Dobrze byloby gdyby dalo sie go latwo zamocowac do ramy (uchwyt Kryptionie jest imho fatalnie zaprojektowany).

Od dość długiego czasu mam OnGuard Brute. Mam też rowery, które nim
przypinałem w różnych miejscach.

--
Pozdrowienia,

Jaki ulock