Jaki urzadzenie do GPS

Data: 2010-07-13 01:49:12
Autor: Andrzej Lawa
Jaki urzadzenie do GPS
venioo pisze:

Nie  wiem czy to ograniczenie samego sprzetu czy wina temperatur, ale po
wyjechaniu na bardziej otwarta przestrzen bylo dobrze.

Temperatur? LOL

Ważna jest widoczność satelitów. Logiczne jest, że w miejskich
"kanionach" sygnał jest tłumiony, odbijany itepe.

    Zastanawiam sie nad zakupem jakiejs taniej nawigacji, i w oczy
rzucila mi sie ostatnia oferta Auchan. Rozwazam wybor miedzy MIO Moov
M400 a TOMTOM ONE 4.

Szukaj czegoś z anteną zewnętrzną.

Ja sobie do telefonu dokupiłem moduł GPS (komunikacja via bluetooth) z
zewnętrzną anteną na magnes - siedzi sobie na dachu, dzięki czemu
eliminuję przynajmniej wpływ karoserii samochodu. I pewnie generalnie ma
lepszy uzysk, niż antenki poupychane w elektronice samego odbiornika.

Data: 2010-07-13 05:06:40
Autor: G Nowak
Jaki urzadzenie do GPS
     Zastanawiam sie nad zakupem jakiejs taniej nawigacji, i w oczy
rzucila mi sie ostatnia oferta Auchan. Rozwazam wybor miedzy MIO Moov
M400 a TOMTOM ONE 4.

AFAIK obydwa uzywaja teleatlas. TT jest na tyle prosty w obsludze, ze mozna go uzywac prowadzac w centrum po pijaku o mio nie mam pojecia ;)

Szukaj czegoś z anteną zewnętrzną.

Po co? TT z chipem GL lapie nawet w ciemnej dupie, pewnie Sirf4 rowniez.

[...]

No tak ale musisz gmerac w telefonie, wkladac, wyciagac, laczyc sie przez bt pozniej ladowac na zmiane gps i telefon zamiast po prostu wyjac navi ze schowka i jechac.

--
Pozdr

Data: 2010-07-13 07:06:51
Autor: Andrzej Lawa
Jaki urzadzenie do GPS
G Nowak pisze:

Szukaj czegoś z anteną zewnętrzną.

Po co? TT z chipem GL lapie nawet w ciemnej dupie, pewnie Sirf4 rowniez.

Może i łapie, może i nie. Dasz gwarancję? ;->

Ja tam uważam, że nie należy urządzeniom utrudniać pracy, jeśli to możliwe.

[...]

Hęęę???????? Parujesz raz i potem działa "samo". Tego o wkładaniu i
wyjmowaniu to zupełnie nie rozumiem: bluetooth działa radiowo
(bezprzewodowo).

przez bt pozniej ladowac na zmiane gps i telefon

Primo: dlaczego "na zmianę"?
Secundo: mi tam ładunek w telefonie starczał na kilkugodzinną trasę i
jeszcze parę pogawędek do wieczora, a odbiornik zaczynał marudzić na
wyładowanie dopiero po kilku takich trasach.

zamiast po prostu wyjac
navi ze schowka i jechac.

Och, one mają własne zasilanie mikrostosem i ładować ich nie trzeba? ;->

Data: 2010-07-14 20:15:28
Autor: G Nowak
Jaki urzadzenie do GPS
[...]

Gwarancje? Jasne, moge dac.

zamiast po prostu wyjac
navi ze schowka i jechac.

Och, one mają własne zasilanie mikrostosem i ładować ich nie trzeba? ;->

Trzeba ale masz jedna ladowarke, ktora podlaczasz w razie potrzeby lub w ogole jej nie odlaczasz kiedy urzadzenie lezy sobie w schowku wlaczone gotowe do pracy ;)

-
pozdr

Data: 2010-07-16 11:41:20
Autor: Artur\(m\)
Jaki urzadzenie do GPS

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4c3ba9f9$1news.home.net.pl...
venioo pisze:

Nie  wiem czy to ograniczenie samego sprzetu czy wina temperatur, ale po
wyjechaniu na bardziej otwarta przestrzen bylo dobrze.

Temperatur? LOL

Ja bym tak nie LOLował.
w samochodzie na podszybiu czasami koło setki temperatura
może się "pokazać", na pozostawionym tam urządzeniu

Data: 2010-07-16 11:56:48
Autor: Andrzej Lawa
Jaki urzadzenie do GPS

venioo pisze:

[...]

Wiesz, tylko jak wyjedziesz na otwartą przestrzeń, to z braku
zasłaniających wieżowców to słoneczko będzie grzać bardziej ;)

Data: 2010-07-16 13:04:38
Autor: Bydlę
Jaki urzadzenie do GPS
Andrzej Lawa wrote:

> Wiesz, tylko jak wyjedziesz na otwartą przestrzeń, to z braku
> zasłaniających wieżowców to słoneczko będzie grzać bardziej ;)

Ale zazwyczaj wzrasta prędkość i zwiększa się przepływ powietrza...

--
BYdlę

Jaki urzadzenie do GPS