Jaki urzadzenie do GPS

Data: 2010-07-13 11:05:15
Autor: P_ablo
Jaki urzadzenie do GPS
Użytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu> napisał w wiadomości news:i1g44i$9a8$1news.onet.pl...
Moj GPS w telefonie Samsung SGH i780 w ostatnia sobote w Berlinie nie dal rady. Po wjechaniu w dzielnice o wysokiej zabudowie strasznie sie gubil, przez co mapa stawiala nie na tej ulicy, co powodowalo idiotyczne podpowiedzi ze strony mapy (skrec w lewo, skrec w prawo, zawroc... itp. - jezdzenie w kolko).
Nie  wiem czy to ograniczenie samego sprzetu czy wina temperatur, ale po wyjechaniu na bardziej otwarta przestrzen bylo dobrze.
Zastanawiam sie nad zakupem jakiejs taniej nawigacji, i w oczy rzucila mi sie ostatnia oferta Auchan. Rozwazam wybor miedzy MIO Moov M400 a TOMTOM ONE 4.
Testowal ktos w praktyce? Moze sa inne urzadzenia godne polecenia z mapa europy (chodzi mi o niemcy) w cenie do powiedzmy 400pln??

Zwracaj uwage na odbiornik GPS, czym czulszy tym lepiej. Nie sugeruj sie mozliwa iloscia sledzonych satelitow . Liczby na poziomie 32 to kompletna marketingowa bzdura nieistotna dla przecietnego uzytkowanika (dla ustalenia prawidlowej pozycji wystarcza 3 a z poprawna wysokoscia npm 4).

Sam uzywam Navigona i jestem bardzo zadowolony, po Berlinie sprawdza sie wysmienicie. Jesli nie chcesz rezygnowac z aktualnego urzadzenia to rozwaz zewnetrzny odbiornik lub jesli istnieje taka mozliwosc, to zewnetrzna antena. To pierwsze jest o tyle elastyczne, ze pasuje do wszystkich urzadzen z Bluetooth ale ma minus, ze trzeba dodatkowo pamietac o ladowaniu.

--
Picasso

Data: 2010-07-13 13:19:24
Autor: Jan Kowalski
Jaki urzadzenie do GPS

Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:4c3c2c50$0$17102$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Muszą być 4. :-) Jeszcze trzeba rozwiązać problem czasu stąd czwarty.

Jaki urzadzenie do GPS