Jaki urzadzenie do GPS

Data: 2010-07-13 21:06:45
Autor: venioo
Jaki urzadzenie do GPS
Dobra, kupilem MIO Moov M400 Central Europe.
W piatek sie okaze, cototo jest warte :)
Podziele sie w weekend wrazeniami.

--
venioo

Data: 2010-07-14 17:25:16
Autor: radekp@konto.pl
Jaki urzadzenie do GPS
Tue, 13 Jul 2010 21:06:45 +0200, w <i1idg7$r53$1@news.onet.pl>, venioo

Dobra, kupilem MIO Moov M400 Central Europe.
W piatek sie okaze, cototo jest warte :)
Podziele sie w weekend wrazeniami.

To ma chyba mapy Navteqa (tak na 90%).
Więc miej oczy dookoła głowy, bo nie będziesz znał dnia i godziny, kiedy
wylądujesz w polu :).

Data: 2010-07-15 00:05:12
Autor: venioo
Jaki urzadzenie do GPS
W dniu 2010-07-14 17:25, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Zalezy jakiego kraju - wiekszosc to TeleAtlas jak dobrze pamietam (ale nie chce mi sie zejsc na dol zeby sprawdzic) :)
Wlasnie dziisaj wgralem najnowsza wersje ze strony Mio.

--
venioo
Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS

Data: 2010-07-15 15:39:03
Autor: radekp@konto.pl
Jaki urzadzenie do GPS
Thu, 15 Jul 2010 00:05:12 +0200, w <i1lcap$scb$1@news.onet.pl>, venioo

> [...]

Wlasnie dziisaj wgralem najnowsza wersje ze strony Mio.

Ponieważ Mio ukrywa tą informację stawiam jednak na całość Navteqa :).

Jaki urzadzenie do GPS