Jaki używany Android

Data: 2012-02-23 13:31:09
Autor: Błażej
Jaki używany Android
Witam.

Przymierzam się do zakupu telefonu z Androidem. Do tej pory używałem tylko
Nokii z symbianem i jestem z tego systemu bardzo zadowolony.
Z czystej ciekawo¶ci chciałbym kupic jakiegos Androida w celach testowych,
aby poznać ten system bliżej. W zwiazku z tym proszę o pomoc w wyborze
słuchaweczki. Budżet wynosi ok 500 zł. Na allegro widziałem, że w tej cenie
można kupić Motorole Milestone lub SE Xperia X8. Pewnie jest więcej modeli
ale nie wiem którego wybrać. Jedyne kryterium to cena.

Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2012-02-23 14:14:11
Autor: Chris
Jaki używany Android
Błażej nabazgrał(a):

[...]

HTC Desire powinien się trafić

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-02-23 14:23:43
Autor: atm
Jaki używany Android
On 2012-02-23 14:14, Chris wrote:
Błażej nabazgrał(a):

[...]

W przypadku Desire musisz byc jednak swiadom smiesznie malej ilosci pamieci na aplikacje. Sa oczywiscie sposoby obejsca tego ograniczenia, jednak sam tego nie testowalem i nie wiem na ile dobrze zastepuja one fizyczna pamiec.

Data: 2012-02-23 14:48:43
Autor: Amir
Jaki używany Android

[...]

Sprawuje się bardzo dobrze z wirtualn± pamięci± na aplikacje, ponadto polecam do Desire rom miui, który według mnie na 10 rożnych przetestowanych sprawował się najlepiej.
Fakt, ze nie ma wodotrysków,ale jest szybki i stabilny, w standardzie wiele przydatnych opcji (przynajmniej dla moich potrzeb, min płynna współpraca z rejestratorem video, obsługa manipulatorów satela).
Co ciekawe można uruchomić 2waycallrecording poprzez wgranie patcha.
Nagrywanie działa bardzo ładnie obu stron.

na stronie oficjalnej http://miuipolska.pl/
można znaleĽć, opis krok po kroku jak to wykonać, a Desire jest dobrym wyborem
w tym przedziale cenowym, choćby ze względu na szybko¶ć oraz rozdzielczo¶ć ekranu.

pozdrawiam

Data: 2012-02-23 15:29:53
Autor: Błażej
Jaki używany Android
Dnia Thu, 23 Feb 2012 14:23:43 +0100, atm napisał(a):

[...]

Mała ilo¶ć, tzn. ile?
Ja tam wymagaj±cy nie jestem. W gry nie gram na telefonie.

Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2012-02-23 15:49:09
Autor: atm
Jaki używany Android

[...]

Mialem ten telefon ponad rok temu, nie jestem w stanie powiedzic Ci dokladnie ile mialem zainstalowanych aplikacji. Przypuszczam, ze cos ok 40-50, pozostalo mi 2,5MB. Od tego momentu zaczela sie zonglerka i walka o kazdy MB.
Uzywalem programiku typu App2SD ale nie wszystkie aplikacje dalo sie przeniesc, poza tym i tak zabieraly jakas ilosc pamieci wewnetrznej.
Tu masz nieco wiecej:
http://androidforums.com/desire-support-troubleshooting/58006-htc-desire-internal-memory-capacity-issue.html
Na ten temat w sieci napisano strony cale.
Jesli jednak miui poprzez pamiec wirtualna skutecznie rozwiazuje ten problem to Desire jest bardzo fajnym telefonem.

Data: 2012-02-23 16:19:20
Autor: Amir
Jaki używany Android

> [...]
fizyczna pamiec.

Mała ilo¶ć, tzn. ile?
Ja tam wymagaj±cy nie jestem. W gry nie gram na telefonie.

Zdecydowanie za mało, jak wrzucisz naviagację skypa i kilka drobnych niezbędnych aplikacji
to juz zaczyna się problem.

Osobi¶cie używam z dodatkowych aplikacji tylko kilka
KDP satel - obsługa alarmów
DMMS - rejestrator wideo
TeamViever - zdalny pulpit
WOL - start zdalny komputera
SMSTV - wyswietlanie sms i połaczeń na tv
qwert remote do tv samsunga

i juz był problem z pamięci±

 jak nie bedziesz potrzebowal dodatkowych aplikacji instalować to tym bardziej jest
to produkt godny polecenia, ze względu nasz szybko¶c  i wysok± rozdzielczo¶ć ekranu.
pozdrawiam

Data: 2012-02-23 20:00:44
Autor: Błażej
Jaki używany Android
Dnia Thu, 23 Feb 2012 16:19:20 +0100, Amir napisał(a):

Zdecydowanie za mało, jak wrzucisz naviagację skypa i kilka drobnych niezbędnych aplikacji
to juz zaczyna się problem.

Nawigację to ja ma w N8 oraz w Modecom, Skypa nie używam.
Najwazniejsze dla mnie w telefonie to blokada poł±czeń, nagrywanie rozmów,
przeł±cznik profili oraz wy¶wietlanie sms na ekranie bez zbędnego klikania.
Wczesniej kolega napisał, że miał 40 do 50 aplikacji i dopiero zaczynały
się schody. My¶lę, że dla mnie wystarczy a jak będę m±drzejszy to wgram
jakis gotowany rom (czy co¶ tam), i powinno byc ok. Jestem zdecydowany na ten telefon, dziękuje wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2012-02-23 20:49:14
Autor: ToMasz
Jaki używany Android
W dniu 23.02.2012 20:00, Błażej pisze:
[...]

zapomnij. dużo kombinacji z modyfikowanym softem
przeł±cznik profili oraz wy¶wietlanie sms na ekranie bez zbędnego klikania.

SprawdĽ czy takie porgramy istniej± i jak działaj±. najprawdopodobniej bedziesz miał tak: budzik - program. wył±cznik czego¶tam - program. zegraek program. itd
Wczesniej kolega napisał, że miał 40 do 50 aplikacji i dopiero zaczynały
się schody.

to nie otochodzi. wł±czysz jaki¶ program, np opere, potem przyjdzie rozmowa, wł±czasz opere.. a tu strona startowa, bo pamięci brakło i system j± ubił. Co jak tak zrobi z programem do nagrywania rozmów?

ToMasz

Data: 2012-02-23 21:15:36
Autor: Błażej
Jaki używany Android
Dnia Thu, 23 Feb 2012 20:49:14 +0100, ToMasz napisał(a):

Nawigację to ja ma w N8 oraz w Modecom, Skypa nie używam.
Najwazniejsze dla mnie w telefonie to blokada poł±czeń, nagrywanie rozmów,
zapomnij. dużo kombinacji z modyfikowanym softem
Kto¶ wcze¶niej napisał, że wystarczy wgrać jakis gotowany rom i po sprawie.
Je¶li okaże się niewypałem to go sprzedam i więcej Androida nie kupię :)
Jak pisałem wczesniej ten telefon ma mi posłużyć do bliższego poznania
Androida. Albo sie do niego przekonam (system), albo nie i będę dalej
używał telefonów z Symbianem, który bardzo mi odpowiada.

SprawdĽ czy takie porgramy istniej± i jak działaj±. najprawdopodobniej bedziesz miał tak: budzik - program. wył±cznik czego¶tam - program. zegraek program. itd
Tu mnie kolega zaskoczył. Przecież wszędzie dookoła pisz±, że na Androida
jest mnóstwo programów. Chyba co¶ takiego znajdę?

to nie otochodzi. wł±czysz jaki¶ program, np opere, potem przyjdzie rozmowa, wł±czasz opere.. a tu strona startowa, bo pamięci brakło i system j± ubił. Co jak tak zrobi z programem do nagrywania rozmów?
Takie cuda przechodziłem na E50, N72. Po prostu musiałem sprawdzać czy te
programy działaj±, a je¶li nie, to je uruchommić. Oczywi¶cie wygodne to nie
jest ale koledzy pisz±, że można temu zaradzić.

Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2012-02-23 21:21:42
Autor: atm
Jaki używany Android

[...]

Ja pisalem o ROMie - malej ilosci pamieci na instalacje aplikacji, Ty piszesz o RAMie, ktorej to pamieci akurat Desire ma dosc sporo - 576MB
i akturat tutaj nie powinno byc zadnych problemow.

Data: 2012-02-23 22:29:07
Autor: ToMasz
Jaki używany Android
W dniu 23.02.2012 21:21, atm pisze:

[...]

ja akurat znawc± telefonów nie jestem, ale czasem żyję z handlu. Trudno jest doradzać komu¶ cokolwiek, je¶li jego budżet jest mały, ale na jednocze¶nie na tyle duży że różnic± "stówki" jest mieć sprzęt beznadziejny a ¶redni. Zrób to dla siebie i weĽ kup motkę defy albo desirte z.
ToMasz

Data: 2012-02-23 22:43:55
Autor: atm
Jaki używany Android

[...]

Tylko widzisz....zeby wejsc w Defy trzeba miec potrzebe wszystkoodpornosci, ktora zrekompensuje pewne niedogodnosci.
Jesli np czesto sluchasz muzyki na sluchawkach to ciagle zatykanie/odtykanie minijacka moze byc uciazliwe. Podobnie ma sie sprawa z portem usb. Ekran Defy jest mocno "takisobie" jak typowy dosc tani LCD. Katy tez bardzo przecietne - dosc szybko traci kontrast w pionach.
Desire ma bardzo fajnego Amoleda, kilka fizycznych guzikow (to juz kwestia gustu). Fakt ze akcelerator 3D jest znacznie gorszy. Procek jednak szybszy. Poza tym Defy w rece jest dosc tani w odbiorze, znacznie lepiej wypada tutaj Desire.

Data: 2012-02-24 10:16:36
Autor: ToMasz
Jaki używany Android
(..)
jednak szybszy. Poza tym Defy w rece jest dosc tani w odbiorze, znacznie
lepiej wypada tutaj Desire.

rozumiem
.... a jak _w tym kontek¶cie_ ma się desire Z?

ToMasz

Data: 2012-02-24 10:29:31
Autor: atm
Jaki używany Android
On 2012-02-24 10:16, ToMasz wrote:
(..)
[...]

Ja tutaj nie pomoge, nigdy nie mialem Desire Z.

Data: 2012-02-25 03:10:57
Autor: Skrypëk
Jaki używany Android
ToMasz <twitek4@nospam.gazeta.pl> wrote:
(..)
jednak szybszy. Poza tym Defy w rece jest dosc tani w odbiorze,
znacznie lepiej wypada tutaj Desire.

rozumiem
... a jak _w tym kontek¶cie_ ma się desire Z?

Użytkownicy zeznaj±, że jest wielka i ciężka krowa. W dodatku ma taki ficzer, że się sama rozsuwa przy mocniejszym przyci¶nięciu ekranu.

Data: 2012-02-25 07:45:02
Autor: AL
Jaki używany Android
W dniu 2012-02-25 03:10, Skrypëk pisze:
[...]

uzytkownicy, ktorzy maja ten telefon twierdza, ze:

1. jest ciezszy (180g) bo jest czesciowo z metalu i ma wysuwana klawiature - to musi byc ciezszy niz plastikowa obudowa w jednym kawalku

2. o tym ficzerze z klawiatura jak i 'o krowie' to wiedza tylko osoby, ktore ten telefon nigdy nie mialy w reku - patrz Skrypek

Po co trollu tu zagladasz?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-02-25 16:00:23
Autor: Skrypëk
Jaki używany Android
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

A w którym¶ miejscu jest to sprzeczne z tym co ja napisałem?

Data: 2012-02-25 17:49:54
Autor: ToMasz
Jaki uĹĽywany Android
W dniu 25.02.2012 16:00, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

... a jak _w tym kontekście_ ma się desire Z?

Użytkownicy zeznają, że jest wielka i ciężka krowa. W dodatku ma taki
ficzer, że się sama rozsuwa przy mocniejszym przyciśnięciu ekranu.

uzytkownicy, ktorzy maja ten telefon twierdza, ze:

1. jest ciezszy (180g) bo jest czesciowo z metalu i ma wysuwana
klawiature - to musi byc ciezszy niz plastikowa obudowa w jednym
kawalku

A w którymś miejscu jest to sprzeczne z tym co ja napisałem?

w tym ĹĽe siÄ™ nie rozsuwa tylko rozkĹ‚ada. aby siÄ™ samo rozĹ‚oĹĽyĹ‚o trzeba telefon poĹ‚oĹĽyć na stole, przyssawkÄ… przyssać siÄ™ do ekranu i podnieść. wtedy telefon rozkĹ‚ada siÄ™  "w locie". Bez przyssawki da siÄ™ to zrobić, jeĹ›li ma siÄ™ bardzo zgrabne rÄ™ce i celowo Ĺ‚apie "od gĂłry" a nie za "plecy".
Tyle tylko ĹĽe ja pytaĹ‚em o.. subiektywne odczucie jakoĹ›ci wykonania, szybkoĹ›ci dziaĹ‚ania, gĹ‚oĹ›noĹ›ci....  Nie wiem jak to opisać, ale im bardziej "komĂłrka wypasiona" tym mniej w niej telefonu.

ToMasz

Data: 2012-02-24 13:13:14
Autor: kakmar
Jaki uĹĽywany Android
Dnia 23.02.2012 atm <_@vp.pl> napisał/a:

[...]

Miałem Desire (bez Z), mam Defy i trochę uwag.
Desire, nie ma multitouch, powiększanie i zmniejszanie działa, ale nie
da się obrócić mapy. Mała pamięć na aplikacje jest naprawdę upierdliwa.
Defy ma znacznie lepszą jakość rozmów, zwłaszcza na zewnątrz, nie mam
problemu z niezrozumieniem, czy byciem nierozumianym. Desire nie dawał rady w uchwycie w aucie w trybie głośno, z Defy można normalnie rozmawiać jak z zestawu. Desire jak dla mnie, jest wolniejsze od Defy (na CM). Defy jest: mniejsze, ale ma gorszy ekran, ale lepiej mi się trzyma w ręce.
Desire ma coś w rodzaju optycznego TrackPointa, czego mi bardzo w Defy brakowało, ale chwalone sense mi nie pasuje. Oba mają wsparcie CM, więc jak ktoś woli CM to są takie same. System w wersji od producenta Defy się nie nadaje, Desire jeśli ktoś lubi sense, może być OK, dla mnie nie może. Wykonanie Defy jest o wiele lepsze od Desire, nie ma udziwnionego kształtu i błyszczących ozdóbek. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-02-24 14:24:44
Autor: atm
Jaki uĹĽywany Android

[...]
Desire ma coĹ› w rodzaju optycznego TrackPointa, czego mi bardzo w Defy
[...]

Testowales multitouch w Desire na nowym CM? Jesli nowy ROM go nie dodaje to spory minus dla Desire. Nie jest to ficzer must have jednak uprzyjemnia prace.

Data: 2012-02-24 19:14:08
Autor: kakmar
Jaki uĹĽywany Android
Dnia 24.02.2012 atm <_@vp.pl> napisał/a:

Testowales multitouch w Desire na nowym CM? Jesli nowy ROM go nie dodaje to spory minus dla Desire. Nie jest to ficzer must have jednak uprzyjemnia prace.

Nie od dość dawna nie mam Desire. Nie pasował mi.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-02-24 16:19:03
Autor: Amir
Jaki używany Android
> Miałem Desire (bez Z), mam Defy i trochę uwag.
Desire, nie ma multitouch, powiększanie i zmniejszanie działa, ale nie
da się obrócić mapy. Mała pamięć na aplikacje jest naprawdę upierdliwa.
Defy ma znacznie lepsz± jako¶ć rozmów, zwłaszcza na zewn±trz, nie mam
problemu z niezrozumieniem, czy byciem nierozumianym. Desire nie dawał
rady w uchwycie w aucie w trybie gło¶no, z Defy można normalnie rozmawiać
jak z zestawu. Desire jak dla mnie, jest wolniejsze od Defy (na CM).
Defy jest: mniejsze, ale ma gorszy ekran, ale lepiej mi się trzyma w ręce.
Desire ma co¶ w rodzaju optycznego TrackPointa, czego mi bardzo w Defy
brakowało, ale chwalone sense mi nie pasuje.
Oba maj± wsparcie CM, więc jak kto¶ woli CM to s± takie same.
System w wersji od producenta Defy się nie nadaje, Desire je¶li kto¶
lubi sense, może być OK, dla mnie nie może. Wykonanie Defy jest o wiele
lepsze od Desire, nie ma udziwnionego kształtu i błyszcz±cych ozdóbek.

Czy Defy ma możliwo¶c uruchomienia nagrywania w obie strony?
pozdrawiam

Data: 2012-02-24 19:28:32
Autor: kakmar
Jaki uÂżywany Android
Dnia 24.02.2012 Amir <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał/a:

Czy Defy ma mo¿liwo¶c uruchomienia nagrywania w obie strony?
pozdrawiam

Standardowo nie. Do CM można wgrać biblioteki libaudio z Chińskiego software, gdzie nagrywanie jest legalne i działa.
Ale najpierw przeczytaj to:
<http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=20107671#post20107671>

--
kakmaratgmaildotcom.

Data: 2012-02-24 16:55:11
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki uĹĽywany Android
W dniu 2012-02-24 14:13, kakmar pisze:
Dnia 23.02.2012 atm<_@vp.pl>  napisaĹ‚/a:

[...]

Da siÄ™.

Mała pamięć na aplikacje jest naprawdę upierdliwa.

Na fabrycznym romie rzeczywiście.

[...]

Nakładka Sense nieco spowalnia telefon, ale czyni go wygodniejszym. Moim zdaniem najlepsza z nakładek na Androida.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

Data: 2012-02-24 19:36:17
Autor: kakmar
Jaki uĹĽywany Android
Dnia 24.02.2012 Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> napisał/a:
[...]

U mnie wysypywało się przy przechodzeniu przez te same współrzędne w pionie.
Pamiętam że szukałem rozwiązania, i doczytałem że inni też tak mają, głównie
gracze psioczyli. To jedna z kilku upierdliwości które zdecydowały o pozbyciu się Desire.

Nakładka Sense nieco spowalnia telefon, ale czyni go wygodniejszym. Moim zdaniem najlepsza z nakładek na Androida.

No to kwestia osobnicza, wiem że wielu się podoba. Zresztą SenseUI można zastąpić czymś innym. Dla mnie to nie była zaleta.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-02-25 07:57:46
Autor: AL
Jaki uĹĽywany Android
W dniu 2012-02-24 20:36, kakmar pisze:
Dnia 24.02.2012 Andrzej Libiszewski<a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl>  napisaĹ‚/a:
[...]

siÄ™ Desire.

DesireZ (choc ten model akurat z Desire ma tylko wspolna nazwe) - nie potwierdzam tego.  Z ciekawosci az sprawdzilem - mozesz obracac w multitouch'u do woli - nic sie nie wiesza, przycina - zero problemow wyzej opisanych.

Nakładka Sense nieco spowalnia telefon, ale czyni go wygodniejszym. Moim
zdaniem najlepsza z nakładek na Androida.

No to kwestia osobnicza, wiem ĹĽe wielu siÄ™ podoba. ZresztÄ… SenseUI moĹĽna
zastąpić czymś innym. Dla mnie to nie była zaleta.

to jest kwestia przyzwyczajenia - sprawa subiektywna.

Na G1 mialem CM7 i pierwsza stycznosc z HTCSense to byla niechec do nowego - po roku uzywania - jest OK i widze juz zalety w stosunku do CM7 (a moze to znowu jest subiektywne odczucie? ;) - ale w miedzyczasie tez HTCsense po aktualizacji z Froyo go Gingerbread zmienil sie na plus.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-02-23 20:47:20
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki używany Android
[...]

Zupełnie dobrze. Korzystając z ROMu Runnymede mam ponad 500MB na aplikacje,
wydajność jest w porządku. Za jakiś miesiąc pewnie będę sprzedawał, tak
swojÄ… drogÄ….

Data: 2012-02-23 21:17:28
Autor: Błażej
Jaki używany Android
Dnia Thu, 23 Feb 2012 20:47:20 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

Zupełnie dobrze. Korzystaj±c z ROMu Runnymede mam ponad 500MB na aplikacje,
wydajno¶ć jest w porz±dku. Za jaki¶ miesi±c pewnie będę sprzedawał, tak
swoj± drog±.

A może kolega napisać co¶ więcej? Cena i czy ma simloka.

Data: 2012-02-24 01:03:18
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki używany Android
Dnia Thu, 23 Feb 2012 21:17:28 +0100, Błażej napisał(a):

[...]

A może kolega napisać coś więcej? Cena i czy ma simloka.

Cena około 450zł z kartą pamięci 8GB (konieczna do działania), root, S-OFF,
HBOOT CM7v2, ROM Runnymede AIO 6.0.4.1 z Sense 3.5, (mogę wgrać oryginalny
ROM, jak ktoś się uprze, ale będzie wtedy bardzo biednie z pamięcią na
instalowanie oprogramowania), bez simlocka. Wersja z ekranem AMOLED
(późniejsze były z SLCD), w jednym miejscu ekranu lekki odprysk szkła - bez
wpływu na pracę warstwy dotykowej (na telefon spadł... Pentium MMX
uderzajÄ…c w ekran radiatorem).

Data: 2012-02-24 09:34:18
Autor: Chris
Jaki uĹĽywany Android
Andrzej Libiszewski nabazgrał(a):

AMOLED (późniejsze były z SLCD), w jednym miejscu ekranu lekki odprysk
szkła - bez wpływu na pracę warstwy dotykowej (na telefon spadł...
Pentium MMX uderzajÄ…c w ekran radiatorem).

100 dam :)

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-02-24 10:43:01
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki uĹĽywany Android
W dniu 2012-02-24 09:34, Chris pisze:
[...]

Ale chyba za tego Pentium MMX? ;)

Data: 2012-02-24 11:12:27
Autor: Błażej
Jaki używany Android
Dnia Fri, 24 Feb 2012 01:03:18 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

Cena około 450zł z kart± pamięci 8GB (konieczna do działania), root, S-OFF,
HBOOT CM7v2, ROM Runnymede AIO 6.0.4.1 z Sense 3.5, (mogę wgrać oryginalny
ROM, jak kto¶ się uprze, ale będzie wtedy bardzo biednie z pamięci± na
instalowanie oprogramowania), bez simlocka. Wersja z ekranem AMOLED
(póĽniejsze były z SLCD), w jednym miejscu ekranu lekki odprysk szkła - bez
wpływu na pracę warstwy dotykowej (na telefon spadł... Pentium MMX
uderzaj±c w ekran radiatorem).

Wczoraj zalicytowałem jednego na allegro. Aukcja kończy sie w niedzielę,
je¶li nie wygram to chętnie kupię od Ciebie ten telefon. Mam tylko jedno
pytanie. Czy będzie na nim (w tej wersji oprogramowania która jest wgrana),
działał jaki¶ program do blokowania poł±czeń? Cos w stylu Advanced Call
Menager na Symbiana.
Jak tylko wyjasni się kwestia aukcji to napisze do Ciebie na email.
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2012-02-24 11:23:12
Autor: Amir
Jaki używany Android
> [...]
Menager na Symbiana.
Jak tylko wyjasni się kwestia aukcji to napisze do Ciebie na email.

W Romie MIUI jest wstandardzie filtrowanie lista biała i czarna, a jak nie ma tego kolega w swoim romie to akurat nie problem b z android market sci±gniesz bez problemu darmowy soft, z któego też korzystałem zniam znalazłem rom miui
Gorzej z nagrywaniem, na którym Ci zależy, podpytaj przedaj±cego czy nagrywa bez problemu obie strony,
bo z tym miałem powazny problem w Desire, dopiero zadziałało  mi to na LeeDroidzie wersji starszej 2.6  dla najnowszej niestety nie ma łatki, niestety po odłażeniu słuchawki przez ok 2min nie dało się wykonać ponownego połaczenia.

Przykładowo jak odkładałe¶ słuchawkę, i chciałe¶ oddzwonić to musiałe¶ czekac ok 1min :)

Natomiast rom Miui ma równiez w standardzie nagrywanie bez powiadamiania rozmówcy, po wgraniu patcha
działa dobrze.

Data: 2012-02-24 12:15:27
Autor: atm
Jaki używany Android

Natomiast rom Miui ma równiez w standardzie nagrywanie bez powiadamiania
rozmówcy, po wgraniu patcha
działa dobrze.

W Miui dwie rzeczy mnie irytowaly: brak sortowania wg nazwiska i brak mozliwosci wylaczenia PL znakow w programie SMS.

Data: 2012-02-24 16:48:26
Autor: Amir
Jaki używany Android

W Miui dwie rzeczy mnie irytowaly: brak sortowania wg nazwiska i brak mozliwosci wylaczenia PL znakow w programie SMS.

Co dokładnie masz na my¶li?
Wył±czyć słownik przeciez możesz i pisać używaj±c klawiatury qwerty bez PL znaków,
a z słownikiem i tak podpowiada ci słowa?

kontakty wyszukuje zawsze wpisuj±c nazwę kontaktu i podpowiada mi kilka
wówczas wybieram odpowiednie.

pozdrawiam

Data: 2012-02-24 16:56:12
Autor: atm
Jaki używany Android
On 2012-02-24 16:48, Amir wrote:

[...]

Zarowno w N8 jak i SGS2 mam mozliwosc wylaczenia PL fontow w wiadomosciach SMS. Nie ma to zwiazku z klawiatura. W Swype i Swiftkey X chyba zreszta nie ma opcji wylaczenia PL znakow, zreszta nie chcialbym w ten sposob rozwiazywac problemu fontow PL.
Niedawno na Defy z CM 7.1 doinstalowalem GOsmspro, gdzie jest taka opcja.

kontakty wyszukuje zawsze wpisuj±c nazwę kontaktu i podpowiada mi kilka
wówczas wybieram odpowiednie.

W ten sposob faktycznie sortowanie nie bedzie stanowilo dla Ciebie problemu, jednak ja czesto przewijam liste i chcialbym miec mozliwosc ulozenia kontaktow wg nazwisk a to wg mnie jest podstawowa funkcjonalnosc, ktora powinna sie znalezc w kazdym telefonie, nie wazne dumb czy smart.

Data: 2012-02-24 17:09:51
Autor: ALEX
Jaki używany Android
W dniu Pt 24 02 2012 16:56, atm pisze:

Zarowno w N8 jak i SGS2 mam mozliwosc wylaczenia PL fontow w
wiadomosciach SMS.

Jak w N8?

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusim± flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjsk±, zatopiła co¶ o wiele więcej: mit o wyższo¶ci białej rasy :-D

Data: 2012-02-24 17:14:40
Autor: atm
Jaki używany Android
On 2012-02-24 17:09, ALEX wrote:
W dniu Pt 24 02 2012 16:56, atm pisze:

Zarowno w N8 jak i SGS2 mam mozliwosc wylaczenia PL fontow w
wiadomosciach SMS.

Jak w N8?

Wiadomosci> Ustawienia> WiadomoscSMS> Kodowanie znakow: upr. obsluga

Data: 2012-02-24 17:24:32
Autor: ALEX
Jaki używany Android
W dniu Pt 24 02 2012 17:14, atm pisze:

Zarowno w N8 jak i SGS2 mam mozliwosc wylaczenia PL fontow w
wiadomosciach SMS.

Jak w N8?

Wiadomosci> Ustawienia> WiadomoscSMS> Kodowanie znakow: upr. obsluga

Czyli w wysyłaniu, jak my¶lałem. THX.

Data: 2012-02-24 17:04:23
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki używany Android
W dniu 2012-02-24 11:12, Błażej pisze:
[...]

Je¶li chodzi o blokowanie konkretnego numeru, to wystarczy przytrzymać palcem na kontakcie z ksi±żki telefonicznej i wybrać "zablokuj kontakt" :)

Jak tylko wyjasni się kwestia aukcji to napisze do Ciebie na email.
Pozdrawiam.
Błażej

Nie ma sprawy, acz pamiętaj, że do wzięcia będzie dopiero w marcu - wcze¶niej nie będę miał funduszy na następcę :)

Data: 2012-02-24 18:14:10
Autor: Błażej
Jaki używany Android
Dnia Fri, 24 Feb 2012 17:04:23 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

Nie ma sprawy, acz pamiętaj, że do wzięcia będzie dopiero w marcu - wcze¶niej nie będę miał funduszy na następcę :)

Poczekam, nie ma sprawy. A próbowałe¶ może nagrywać rozmowy na tym romie
który masz teraz w telefonie?

Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2012-02-24 18:29:08
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki używany Android
W dniu 2012-02-24 18:14, Błażej pisze:
[...]

Nie, nawet nie wiem czy ma tak± możliwo¶ć.

Data: 2012-02-24 18:55:59
Autor: Błażej
Jaki używany Android
Dnia Fri, 24 Feb 2012 18:29:08 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

Nie, nawet nie wiem czy ma tak± możliwo¶ć.

Ok. Będę kombinował, mam nadzieję, że mi się uda.
Wydaje mi się, że w Nokiach jest łatwiej. Wystarczy złamać system co jest
dziecinnie proste i można robić co się chce. W Androidach trzeba szukać
romów, wersji i pewnie jeszcze czego¶ aby co¶ działało. Szkoda. Cóż,
poużywamy i zobaczymy.

Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2012-02-24 19:21:04
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki używany Android
W dniu 2012-02-24 18:55, Błażej pisze:
[...]

W razie czego wystarczy wymiana kernela systemowego na obsługuj±cy 2-way call recording. Sprawa w zasadzie na kilka(na¶cie) minut :)
Domy¶lny kernel tego nie obsługuje, za to ma mniejszy apetyt na baterię  :)

Data: 2012-02-24 20:33:24
Autor: Błażej
Jaki używany Android
Dnia Fri, 24 Feb 2012 19:21:04 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

W razie czego wystarczy wymiana kernela systemowego na obsługuj±cy 2-way call recording. Sprawa w zasadzie na kilka(na¶cie) minut :)
Domy¶lny kernel tego nie obsługuje, za to ma mniejszy apetyt na baterię  :)

No tak, kernel wystarczy wymienić, że też o tym nie pomy¶lałem ;)
A możesz mi podać adresy stron gdzie można znaleĽć romy, kernele, j±dra i
co tam jeszcze trzeba oraz co¶ dla pocz±tkuj±cych? Będę bardzo wdzięczny.
Wiem, że można w google sobie znaleĽć ale zanim oddzielę ziarno od plew to
z głodu pewnie padnę.

Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2012-02-24 23:15:03
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki używany Android
Dnia Fri, 24 Feb 2012 20:33:24 +0100, Błażej napisał(a):

Dnia Fri, 24 Feb 2012 19:21:04 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

W razie czego wystarczy wymiana kernela systemowego na obsługujący 2-way call recording. Sprawa w zasadzie na kilka(naście) minut :)
DomyĹ›lny kernel tego nie obsĹ‚uguje, za to ma mniejszy apetyt na bateriÄ™  :)

No tak, kernel wystarczy wymienić, że też o tym nie pomyślałem ;)
A możesz mi podać adresy stron gdzie można znaleźć romy, kernele, jądra i
co tam jeszcze trzeba oraz coś dla początkujących? Będę bardzo wdzięczny.

Najlepsza jest angielskojęzyczna http://www.xda-developers.com/ :)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"You're not the same as you were before. You were much

Data: 2012-02-28 02:08:35
Autor: Marcin Szumilas
Jaki używany Android
Quoted:
Błażej (zlotemysli@interia.pl)
in news:rwuagw9d2w2x.1vv4smlj38fhq.dlg40tude.net

[...]

:)
http://forum.android.com.pl/
http://forum.xda-developers.com/
(jak już kolega obok polecił)

No i ipmart -- polski i angielski.
No i jeszcze poszukaj, czy nie ma forum po¶więconego temu wła¶nie modelowi telefonu, bo pewnie jest.

Pozdrawiam,
Marcin Sz.

Data: 2012-02-23 21:24:17
Autor: atm
Jaki uĹĽywany Android
On 2012-02-23 20:47, Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Te 500MB ROMu to pamiec wirtualna na karcie, prawda?

Data: 2012-02-24 01:02:06
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki uĹĽywany Android
Dnia Thu, 23 Feb 2012 21:24:17 +0100, atm napisał(a):

On 2012-02-23 20:47, Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Partycja 1GB EXT4 na karcie pamięci.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

Data: 2012-02-23 14:30:37
Autor: Janusz
Jaki używany Android

HTC Desire powinien się trafić

Podobn± sytuacje miałem ja wzi±łem na testy RBM zte Blade
ogólnie fajny telefonik za 299 zł promocja gruponu.

Dopiero docenisz androida po około miesi±cu jak go poznasz .

Co do wyboru patrz na wydajno¶ć, ja robie już przymiarki do zmiany na CM 7 bo stokowy room już trochę zaczyna być za mały, a po tej zmianie z tego co pisz± jest większa wydajno¶ć.

Zobacz Motorole Defy plus że jest w miarę odporna,  htc desire jest lepszy.

Zwróć uwagę na:
Wydajno¶ć, procek ram
Wy¶wietlacz nie mniejszy jak 3.5 to jest min

przykład htc wirfire 3.2 juz brakuje i wnerwia

Data: 2012-02-23 14:37:26
Autor: Chris
Jaki używany Android
Janusz nabazgrał(a):

[...]

I skoro ma być do zabawy/testów to modowalno¶ć danego modelu.

Data: 2012-02-24 22:05:25
Autor: Skrypëk
Jaki używany Android
Janusz <czersi@o2.pl> wrote:
Dopiero docenisz androida po około miesi±cu jak go poznasz .

Tragedia.

Data: 2012-02-24 23:22:04
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki uĹĽywany Android
Dnia Fri, 24 Feb 2012 22:05:25 +0100, Skrypëk napisał(a):

Janusz <czersi@o2.pl> wrote:
Dopiero docenisz androida po około miesiącu jak go poznasz .

Tragedia.

Może kiedyś nauczysz się go jeszcze używać.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

Data: 2012-02-25 03:08:53
Autor: Skrypëk
Jaki uĹĽywany Android

Janusz <czersi@o2.pl> wrote:
Dopiero docenisz androida po około miesiącu jak go poznasz .

Tragedia.

Może kiedyś nauczysz się go jeszcze używać.

Ależ to żadna trudność. Sęk w tym, że również żadna przyjemność.

Przecież już nawet fanatycy sami potwierdzają, że potrzeba aż miesiąca by wkroczył dysonans.
Strasznie kiepskie muszą być te urządzenia, by tak długi czas był potrzebny do przyzwyczajenia. Niezwykły trzeba mieć tupet, by je komuś polecać.

Data: 2012-02-25 07:40:40
Autor: AL
Jaki uĹĽywany Android

Janusz <czersi@o2.pl> wrote:
Dopiero docenisz androida po około miesiącu jak go poznasz .

Tragedia.

traedią to jest funkcjonalność WP7 i wygorowane oczekiwania Nokii i M$.
Przeciez Bada sie juz lepiej sprzedaje niz WP7.

Może kiedyś nauczysz się go jeszcze używać.

Ależ to żadna trudność. Sęk w tym, że również żadna przyjemność.

pare watkow temu twierdziles cos innego - wiec po co sie wychylasz zza węgła znowu?
Zaloz se prywatny watek (lub grupe) o WP7 i tam sie udzielaj - marketoidowcu od WP7.

PrzecieĹĽ juĹĽ nawet fanatycy sami potwierdzajÄ…, ĹĽe potrzeba aĹĽ miesiÄ…ca
by wkroczył dysonans.

tobie przeciez nawet rok nie wystarczyl na to, wiec co, zal ci dupe sciska?

Strasznie kiepskie muszą być te urządzenia, by tak długi czas był
potrzebny do przyzwyczajenia. Niezwykły trzeba mieć tupet, by je komuś
polecać.

bo inni maja konkretne potrzeby a innym (patrz w lustro) pare kafli ekranie (w jedynie slusznym porzadku, stylu i kolorach) + gry w xboxlive sprawiaja, ze banan wyskakuje na twarzy.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-02-25 16:07:47
Autor: Skrypëk
Jaki uĹĽywany Android

Janusz <czersi@o2.pl> wrote:
Dopiero docenisz androida po około miesiącu jak go poznasz .

Tragedia.

traedią to jest funkcjonalność WP7

No właśnie nie jest, bo ludziom podoba się już po kilku minutach, a nie dopiero po miesiącu poszukiwania mitycznych zalet.
Ale dlaczego zmieniasz temat na WP7? U was bijÄ… murzynĂłw?

Może kiedyś nauczysz się go jeszcze używać.

Ależ to żadna trudność. Sęk w tym, że również żadna przyjemność.

pare watkow temu twierdziles cos innego

A co? Twierdziłem, że to jakaś radość?

Zaloz se prywatny watek (lub grupe) o WP7 i tam sie udzielaj -
marketoidowcu od WP7.

Ale to ty zmieniasz temat na WP7.

PrzecieĹĽ juĹĽ nawet fanatycy sami potwierdzajÄ…, ĹĽe potrzeba aĹĽ
miesiąca by wkroczył dysonans.

tobie przeciez nawet rok nie wystarczyl na to, wiec co, zal ci dupe
sciska?

Na co mi nie wystarczył?

[...]

Kafle i gry przynajmniej bawiÄ… od razu, a nie dopiero po miesiÄ…cu.
Ale po co zmieniasz temat na jakieĹ› WP7?

Opowiedz lepiej co to za dziwne zapotrzebowania są tak skomplikowane do zaspokojenia, że potrafi to zrobić tylko android, ale dopiero po miesiącu.

Data: 2012-02-23 15:41:30
Autor: ToMasz
Jaki używany Android
W dniu 23.02.2012 13:31, Błażej pisze:
[...]

Ze względu na marny ekran, mało pamięci i jeszcze parę ograniczeń, tanie androidy to kiszki. Kto¶ nawet pisał tutaj, że Play daj±c marne telefony z Androidem na testy, zrobiło więcej złego niż dobrego.
JA ten proces przeszedłem 3 miesi±ce temu. Z tanich modeli to była motka defy i dezire z. Wieczorem może podrzucę stronę na której s± porównania. dołóż 100zł i kup co¶ mocniejszego.
ToMasz

Data: 2012-02-23 18:35:22
Autor: ToMasz
Jaki używany Android

http://sites.google.com/site/cenytelefonow/

Data: 2012-02-24 11:37:06
Autor: Błażej
Jaki używany Android
Dnia Thu, 23 Feb 2012 18:35:22 +0100, ToMasz napisał(a):

[...]

Dziękuję za radę ale mój budżet jest bardzo ograniczony. No i nie chcę
inwestować więcej pieniędzy w co¶ co może mi się niespodobać. Jak pisałem
wcze¶niej, jeden telefon juz mam - N8, a ten chcę kupić w celach
poznawczych. Nosiłem się z tym zamiarem od dawna ale dopiero teraz pojawiła
się okazja - mam "zbędne" 500 zł.
Wydaje mi się, że ten telefon to dobry wybór. Czytałem o nim już trochę i
większo¶ć osób chwali go sobie. Poza tym nie mam za dużego wyboru bo mój
budżet nie jest z gumy.
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2012-02-24 12:26:19
Autor: atm
Jaki używany Android

[...]

Widze, ze tez bedziesz trzymal N8 w zapasie. Witam w klubie. Do zdjec i zawsze aktualnej nawigacji jest niezastapiony. Natomiast w przypadku korzystania z internetu czy chocby nawet korzystania ze sklepu z aplikacjami Android jest znacznie lepszy. Poza tym N8 jest wolny i to czuc niemal na kazdym kroku.

Data: 2012-02-24 12:47:02
Autor: Błażej
Jaki używany Android
Dnia Fri, 24 Feb 2012 12:26:19 +0100, atm napisał(a):

[...]

U mnie N8 to podstawa. Zapas to teraz N82 a póĽniej pewnie Desire.
Oczywi¶cie można się czepaić, że Symbian trochę wolny w porównaniu do
Androida ale ja nie jestem Szybkim Bilem i te 0,5 s mogę poczekać. Od czasu
E50 przyzwyczaiłem się do spokojnego (wolnego), działania Symbiana i nigdy
bardzo mi to nie przeszkadzało. Podoba mi się łatwo¶c obsługi i
konfiguracji w Symbianie. Nie wiem jeszcze jak to jest w innych systemach i
dlatego chcę sobie kupić androidka aby poznać jego plusy i minusy.

Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2012-02-24 16:37:08
Autor: Amir
Jaki używany Android

[...]

Ale ile on ma pamięci
http://www.motorola.com/Consumers/PL-PL/Consumer-Products-and-Services/Mobile-Phones/ci.MOTOROLA-DEFY-PL-PL.alt

bo na stronie producenta nie widzę, ile realnie wolnej pamięci masz na aplikacje obecnie?

pozdrawiam

Data: 2012-02-24 16:58:01
Autor: atm
Jaki używany Android
On 2012-02-24 16:37, Amir wrote:

[...]

Defy ma tyle ROMu, ze nigdy nie widzialem zadnego komunikatu o braku pamieci: http://www.gsmarena.com/motorola_defy-3514.php
Pewnie, ze nie instalowalem calego marketu - maksymalnie mialem ok. 80 aplikacji. W kazdym razie w przypadku tego telefonu akurat tym nie przejmowalbym sie.
Zauwazylem za to, ze Defy zle wspolpracuje z moim routerem TPlink. Na standardowym ROMie czesto zrywa polaczenie ale zainstalowanie CM czy MIUI calkowicie rozwiazuje problem.

Data: 2012-02-29 22:10:46
Autor: Vza Vizenza
Jaki używany Android
a moze jakas Omnia lub Diamond z WM? tylko 200zl wydasz a bedzie
smigac ze hej bo WM nie wykonuje kodu aplikacji przez maszyne
wirtualna

Błażej wrote:
Witam.

Przymierzam si� do zakupu telefonu z Androidem. Do tej pory u�ywa�em tylko
Nokii z symbianem i jestem z tego systemu bardzo zadowolony.
Z czystej ciekawo�ci chcia�bym kupic jakiegos Androida w celach testowych,
aby pozna� ten system bli�ej. W zwiazku z tym prosz� o pomoc w wyborze
s�uchaweczki. Bud�et wynosi ok 500 z�. Na allegro widzia�em, �e w tej cenie
mo�na kupi� Motorole Milestone lub SE Xperia X8. Pewnie jest wi�cej modeli
ale nie wiem kt�rego wybra�. Jedyne kryterium to cena.

Pozdrawiam.
B�a�ej

Jaki używany Android