Jaki webcam do 100 PLN?

Data: 2009-05-24 08:37:13
Autor: dooh
Jaki webcam do 100 PLN?
Dnia Thu, 21 May 2009 10:10:12 +0200, jijomo napisał(a):

Witam.
Siostra chce sobie kupic webcama do zastosowan typowych, czyli glownie Skype.
Cena nie powinna przekroczyc 100 PLN.
Jakie marki i konkretne modele polecacie do tej kwoty?
Na jakie parametry powinno sie zwracac uwage przy zakupie webcama?
Z gory dzieki za pomoc.

pzdr. jijomo

Posiadam w domu CREATIVE Live! Cam Video IM (skype edition) i jestem bardzo
zadowolony jesli chodzi o jakośc obrazu a szczególnie czułość w ciemnym
pomieszczeniu. Najdziwniejsze jest to że jej "następca/konkurent" Live! Cam
Vista IM jest o wiele gorszy własnie jeśli chodzi o czułość - walczyłem u
znajomych z kilkoma parametrami i na prawdę cieżko uzyskac jako taki
wyraźny obraz.

Starsze generacja Logitechów Quick Cam dawały bardzo kiepski obraz.

--
by dooh Zawodowy Herold Złych Nowin http://duh.ovh.org

Jaki webcam do 100 PLN?