Jaki wiek mają kreskówki?

Data: 2010-01-29 20:21:20
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jaki wiek mają kreskówki?
Witam,

http://www.komiksomania.pl/newsy/skazany-za-porno-z-atomowkami.html

kurde, choć zupełnie nie jestem pedofilem, to czasami natykałem się na
różne jajcarskie porno-rysunki z kreskówek i mnie to śmieszyło właśnie
jako jajcarskie szyderstwo z kreskówek... Ale żeby za to zamykać za
pedofilię? A jajcarski pornorysunek z dino z jaskiniowców, to zoofilia?

przecież to chore. Pedofilię trzeba ścigać, żeby chronić dzieci, ale
żeby prawo chroniło kreskówki?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-29 15:46:53
Autor: Szymon von Ulezalka
Jaki wiek maj± kreskówki?
coz... tam to jest nawet ban na malo-cycate aktorki porno (na
pelnoletnie of course). coz- wiadomo- brak cyca= nieletnia.
http://www.crikey.com.au/2010/01/29/has-australia-really-banned-small-breasts/

Data: 2010-01-30 13:38:53
Autor: Piotrek
Jaki wiek maj±kreskówki?
[...]

Chyba aktorki z pornoli bêd± musia³y te¿ zrezygnowaæ z modnego dzi¶ wygalania na zero wiadomo czego. Pewnie jak jaka¶ nie ma w³osów w kroku, to jest w wieku przedpokwitaniowym.

Data: 2010-01-31 02:32:40
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jaki wiek maj± kreskówki?
sobota, 30 stycznia 2010 00:46. carbon entity 'Szymon von Ulezalka'
<atavus@interia.pl> contaminated pl.soc.prawo with the following letter:

coz... tam to jest nawet ban na malo-cycate aktorki porno (na
pelnoletnie of course). coz- wiadomo- brak cyca= nieletnia.

http://www.crikey.com.au/2010/01/29/has-australia-really-banned-small-breasts/

Trzeba koniecznie im przet³umaczyæ ten tekst:

Brudne dzieci sida - Lubiê laski z ma³ymi cyckami

http://www.youtube.com/watch?v=MRLa1K2TlWI
http://www.free-lyrics.org/21645-Pidzama-Porno.html

Gdziekolwiek ruszysz siê, tam wszyscy mówi± Ci,
¯e laska musi mieæ du¿e cyce.
Gdziekolwiek ruszysz siê, tam wszyscy tr±bi±, ¿e
Tak maj± laski w Ameryce.

A ja jestem punk
I w ramach walki ze wszystkimi schematami
Ja jestem punk
Lubiê laski z ma³ymi cycami!

Gdziekolwiek ruszysz siê, tam wszyscy mówi± Ci,
¯e laska musi mieæ d³ugie nogi.
Gdziekolwiek ruszysz siê, tam wszyscy tr±bi±, ¿e
Jak od sufitu do pod³ogi.

A ja jestem punk
I w ramach walki ze wszystkimi schematami
Ja jestem punk
Lubiê laski z krótkimi nogami!

Lubiê laski z krótkimi nogami,
Lubiê laski z krzywymi zêbami,
Lubiê laski z brudnymi paznokciami,
Lubiê laski z rozdwojonymi w³osami,
Lubiê laski z piegami,
Lubiê laski z pryszczami,
Lubiê laski
Z ma³ymi
Cycami!

Data: 2010-02-03 11:37:13
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
Jaki wiek maj± kreskówki?
W dniu 2010-01-31 02:32, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

No i sam widzisz.... Ma³e cyce - oznaka buntu pankowskiego albo pedofilia.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-02-03 19:06:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jaki wiek maj± kreskówki?
¶roda, 3 lutego 2010 11:37. carbon entity 'Przemys³aw Adam ¦miejek'
<niechce@spamu.pl> contaminated pl.soc.prawo with the following letter:

No i sam widzisz.... Ma³e cyce - oznaka buntu pankowskiego albo pedofilia.

To drugie jest paskudne, co masz przeciwko temu pierwszemu?

Poza tym bogu ducha winnym onanistom ogl±daj±cym kreskówki hentai-lolicon
daleko do faktycznych praktykuj±cych pedofilów. S± to najwy¿ej
krypto-pedofile i w zasadzie ludzie nieszkodliwi. Jedyny, kto ponosi tu
rzeczywist± choæ ma³o wymiern± krzywdê, to bardziej dojrza³e i zdolne do
rozrodu kobiety, które nie mog± znale¼æ sta³ych partnerów seksualnych, bo
tych facetów oraz krypto-biseksów poci±gaj± anorektyczne "niedorozwojki" z
ma³ym biustem i ma³o wykszta³conym czym¶ tam jeszcze (te doros³e)
wykreowane przez dyktatorów mody.

Dawniej co najwy¿ej wy¶miewano by amatora takich panien tekstem "co to za
gospodarz, co nie ma ogrodu, co to za dziewczyna, co ma plecy z przodu",
ale ogólnie IMHO to zbyt ma³a pobudka, by takie obrazki karaæ. Nawet maj±c
na my¶li przyrost naturalny.

PS. Pañstwo powinno karaæ za rzeczywiste czyny, a nie za to, co kto ma
ukryte pod kopu³±. Je¶li mimo to karze za to drugie, to takie przestêpstwa
nazywaj± siê polityczne.

Data: 2010-02-04 12:58:09
Autor: Andrzej Lawa
Jaki wiek maj± kreskówki?
Jakub A. Krzewicki pisze:

PS. Pañstwo powinno karaæ za rzeczywiste czyny, a nie za to, co kto ma
ukryte pod kopu³±. Je¶li mimo to karze za to drugie, to takie przestêpstwa
nazywaj± siê polityczne.

Lepszy termin to "my¶lozbrodnia" ;)

Data: 2010-02-04 16:52:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jaki wiek maj± kreskówki?
czwartek, 4 lutego 2010 12:58. carbon entity 'Andrzej Lawa'
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> contaminated pl.soc.prawo with the
following letter:

Lepszy termin to "my¶lozbrodnia" ;)

Nie chcia³em byæ dosadny i waliæ Orwellem po oczach. Kamery na co
poniektórych ulicach i placach ju¿ wal±.

Data: 2010-02-05 12:34:46
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
Jaki wiek maj± kreskówki?
W dniu 2010-02-03 19:06, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Nie wiem czy mam, bo nie znam szczegó³ów. Tak czy siak, robienie dobrze
ma³ocycolubnym to wspieranie pedofilii albo marginalny ruch z lat 80 :D
Wiêc mo¿na ¶mia³o zakazaæ.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-02-05 17:48:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jaki wiek maj± kreskówki?
pi±tek, 5 lutego 2010 12:34. carbon entity 'Przemys³aw Adam ¦miejek'
[...]

Jest trzecia alternatywa. Ilu facetów ma _doros³e_ partnerki gorzej
rozwiniête i sobie to chwali ¿yj±c w zwi±zku, gdzie obie strony s±
szczê¶liwe i usatysfakcjonowane (no, mo¿e ma³ocycowe czasem maj± problemy z
p³odno¶ci±, ale to nie promocja przyrostu naturalnego i karmienia piersi±
jest rzekomym motywem tego zakazu). I co powiesz, mo¿e ci ludzie, ¿yj±cy w
zgodzie z prawem to s± pedofile? Uwa¿am, ¿e uprzywilejowanie stronnictwa Du¿ego Cyca nad Ma³ym Cycem to
czystej wody szowinizm wygl±dowo-wiekowy. Starsze kobiety po prostu nie
mog± znie¶æ, ¿e ich mê¿owie rozgl±daj± siê w necie za zdjêciami m³odszych
od nich kobiet, które maj± mniejszy biust, ot co!

Data: 2010-02-06 12:20:00
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
Jaki wiek maj± kreskówki?

W dniu 2010-02-05 17:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Ale zakaz ma byæ na ma³¿eñstwa czy na pornografiê?

[...]

ale¿ m³ode cycate te¿ s±, a stare p³askie równie¿.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-02-06 16:59:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jaki wiek maj± kreskówki?
sobota, 6 lutego 2010 12:20. carbon entity 'Przemys³aw Adam ¦miejek'
<niechce@spamu.pl> contaminated pl.soc.prawo with the following letter:

Ale zakaz ma byæ na ma³¿eñstwa czy na pornografiê?

No ale dlaczego odmówiæ luksusowej i niszowej przyjemno¶ci ma³ego cyca
szerokim masom? Dla udupienia kilku zboków, którzy rw± panny poni¿ej
ukoñczonej ustawowej 15-tki (Polska) czy 16-tki (bo zdaje siê tyle jest w
Australii)?

ale¿ m³ode cycate te¿ s±, a stare p³askie równie¿.

No nie mów mi, ¿e wiêkszo¶æ amatorów ma³ocyckowych pornosów lubi kobity w
wieku w³asnych ¿on. W³a¶nie po to ogl±da ma³e i stercz±ce, ¿e s± m³odsze.

A tak w ogóle to rozmowa zesz³a ju¿ bardzo na tory wytyczone przez
nieboszczyka malarza Starowieyskiego: "Cyc nie kutas, staæ nie musi".
Prawo, które ingeruje w gusta wizualne to czystej wody orwellizm, Liga
Antyseksualna. Nied³ugo ju¿ puszczenie oczka do m³odej panny w wieku
nieznanym to bêdzie "gêbozbrodnia".

Data: 2010-02-06 18:50:06
Autor: Jacek_P
Jaki wiek mają kreskówki?
Jakub A. Krzewicki napisal:
Niedługo już puszczenie oczka do młodej panny w wieku
nieznanym to będzie "gębozbrodnia".

Nie niedlugo. JUZ. Juz teraz w Polsce jest to kwalifikowane
jako molestowanie seksualne.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-02-06 21:22:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jaki wiek maj± kreskówki?
sobota, 6 lutego 2010 19:50. carbon entity 'Jacek_P'
<Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> contaminated pl.soc.prawo with the following
letter:

Jakub A. Krzewicki napisal:
Nied³ugo ju¿ puszczenie oczka do m³odej panny w wieku
nieznanym to bêdzie "gêbozbrodnia".

Nie niedlugo. JUZ. Juz teraz w Polsce jest to kwalifikowane
jako molestowanie seksualne.

Nie mówiê tu o sytuacjach jednoznacznych ;)

PS. W mêskich rozmowach z s±siadami przy piwie znakomita wiêkszo¶æ
uczestników robi czasem rozmaite pieprzne uwagi i dowcipy na temat
fizycznych oznak dojrzewania tej czy innej ma³olaty z naprzeciwka.
Pozostali s³uchaj± i siê smiej±... Czy taka "mêska mowa" i spro¶ne ¿arty
pod nieobecno¶æ obgadywanych córek s±siadów nie bior±cych udzia³u w
rozmowie, to równie¿ podpadaj± pod propagowanie pedofilii?

Data: 2010-01-29 20:04:23
Autor: Jacek_P
Jaki wiek mają kreskówki?
Przemysław Adam Śmiejek napisal:
przecież to chore. Pedofilię trzeba ścigać, żeby chronić dzieci, ale
żeby prawo chroniło kreskówki?

Plebs bedzie zadowolony, ze wladza 'dziala'. A ze to dzialanie
to ruchy pozorne, to juz bez znaczenia. Tak, jak pozbawione sensu
kontrole na lotniskach, jak zakaz wnoszenia napojow na poklad
samolotu itd. Plebs bedzie sie czul bezpiecznie, plebs bedzie
zadowolony, plebs nie mysli...

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-01-29 21:18:26
Autor: Tiber
Jaki wiek mają kreskówki?
Silly, silly Jacek_P nabazgrału:

[...]

W tym konkretnym przypadku, to facet miał już dozór za wpadki z
prawdziwą pornografią pedofilską, więc kto wie, może w treści warunków
dozoru była adnotacja, że teraz to nie może nawet takiej potencjalnie
pseudopornografii posiadać/oglądać. Ale to niech się już spece od
australijskiego prawa wypowiedzÄ…, czy takie zapisy sÄ… dozwolone czy nie.

--
tbr

Data: 2010-01-29 21:33:56
Autor: Michał
Jaki wiek mają kreskówki?
Plebs bedzie zadowolony, ze wladza 'dziala'. A ze to dzialanie
to ruchy pozorne, to juz bez znaczenia. Tak, jak pozbawione sensu
kontrole na lotniskach,

....totolotek od lat 18-tu, reklama piwa po 23:00...

Data: 2010-01-29 21:39:35
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jaki wiek mają kreskówki?

W dniu 2010-01-29 21:33, Michał pisze:
Plebs bedzie zadowolony, ze wladza 'dziala'. A ze to dzialanie
to ruchy pozorne, to juz bez znaczenia. Tak, jak pozbawione sensu
kontrole na lotniskach,

...totolotek od lat 18-tu,

No to akurat ma sens... Nie powinno być zgody na przegrywanie cudzych
pieniędzy w hazardzie (pomijam zagadnienie czy powinna być zgoda na
przegrywanie swoich).

reklama piwa po 23:00...

Reklamy środków odurzających i szkodliwych nie powinno być w ogóle.
Podobnie zresztą i ich sprzedaży. Niestety tak wielka populacja jest już
uzależniona, że trzeba eliminować stopniowo.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-29 21:55:59
Autor: Tiber
Jaki wiek mają kreskówki?
Silly, silly Przemysław Adam Śmiejek nabazgrału:

[...]

Mi się wydaje, że na przegrywanie cudzych pieniędzy (pochodzących z
kradzieży, jak mniemam) nie powinno być zgody w żadnym wieku.
A tak bardziej serio: nie wiem jak małoletnimi poniżej trzynastego roku
życia, ale trzynastolatki chyba mogą posiadać i w granicach prawa
dysponować własnymi pieniędzmi.

Kawa też? Herbata? Mleko?

--
tbr

Data: 2010-01-30 00:31:39
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jaki wiek mają kreskówki?
W dniu 2010-01-29 21:55, Tiber pisze:
[...]
Kawa też? Herbata?

Kawa też. Herbata zapewne również, choć chyba nie ma spektakularnych
uzależnień. Nie ma również aż tak szkodliwego działania. Więc herbatę
bym dopuścił, choć sam używam szczątkowo, bo faktycznie po teinie mnie
telepie.

Mleko?

Mleko jest środkiem odurzającym i szkodliwym? W jakim zakresie?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-30 00:54:19
Autor: Tiber
Jaki wiek mają kreskówki?
[...]

To wahanie w głosie. Nie widzę powodu dla którego chcesz jedne napoje
nieobojętne dla zdrowia banować, a inne nie. Ja ci mogę powiedzieć, że
znam wielu ludzi, którzy pili zarówno alkohol jak i kawę i nic im nie
było. Nawet wątroby mają w porządku.

Mleko?

Mleko jest środkiem odurzającym i szkodliwym? W jakim zakresie?

Rzekomo zwiększa ryzyko zapadnięcia na chorobę Parkinsona. Albo raka
prostaty. Nie lepiej zakazać i promować picie korzystniejszego dla
organizmu kefiru?

--
tbr

Data: 2010-01-30 20:01:55
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jaki wiek mają kreskówki?
W dniu 2010-01-30 00:54, Tiber pisze:
[...]

Bo świat nie jest czarnobiały? I są stopnie szkodliwości? Kawa jest
szkodliwa, ale tylko dla pijącego. Alkohol już np. powoduje szkody
społeczne oraz zabija niewinnych.

No to skoro rzekomo, to w czym problem?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-31 21:12:24
Autor: Andrzej Lawa
Jaki wiek maj± kreskówki?
Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:

reklama piwa po 23:00...

Reklamy ¶rodków odurzaj±cych i szkodliwych nie powinno byæ w ogóle.

No. Zakazaæ reklam telewizji ;->

Data: 2010-02-01 10:53:29
Autor: Herald
Jaki wiek maj± kreskówki?

Data: 2010-01-29 20:41:25
Autor: Tiber
Jaki wiek mają kreskówki?
Silly, silly Przemysław Adam Śmiejek nabazgrału:

W tym przypadku jest to trudniejsze do określenia, bo Atomówki nie
urodziły się jak normalni ludzie, lecz są wynikiem jakiegoś eksperymentu
chemiczno-taumaturgicznego i jako takie nie bardzo majÄ… tyle lat na ile
wyglÄ…dajÄ…. A poza tym w ciÄ…gu siedmiu lat emitowania serii trudno
dostrzec u nich jakiekolwiek pewne efekty starzenia.

przecież to chore. Pedofilię trzeba ścigać, żeby chronić dzieci, ale
żeby prawo chroniło kreskówki?

A obczaj sobie sprawÄ™ mangi Dragon Ball w "Uwadze" stacji TVN.

--
tbr

Data: 2010-01-29 22:23:40
Autor: tg
Jaki wiek mają kreskówki?

http://www.tvn24.pl/0,1565454,0,2,animacja-tez-nie-dla-pedofilow,wiadomosc.html

Data: 2010-01-29 23:38:14
Autor: tg
Jaki wiek mają kreskówki?
"tg" <aa@bb.cpl> wrote in message news:2eba3$4b636012$59647f75$347news.upc.ie...
[...]

ale to i tak sie kryje:

"The Australian Sex Party (ASP) said Wednesday that the Australian Classification
Board (ACB) is now banning depictions of small-breasted women in adult publications
and films."

australia ma ban (od wczoraj) na wszystkie strony z golymi babkami ktore maja
male cycki + wszystkie strony ktore linkuja do takich stron...
oczywiscie w ramach walki z pornografia dziecieca, bo sie moze kojarzyc...

Data: 2010-01-29 15:49:05
Autor: Szymon von Ulezalka
Jaki wiek maj± kreskówki?
On 29 Sty, 23:38, "tg" <a...@bb.cpl> wrote:
"tg" <a...@bb.cpl> wrote in messagenews:2eba3$4b636012$59647f75$347news.upc.ie...

> [...]

male cycki + wszystkie strony ktore linkuja do takich stron...
oczywiscie w ramach walki z pornografia dziecieca, bo sie moze kojarzyc....

kurde, szybszy byles. musze nauczyc sie czytac caly watek przed
odpowiedzeniem na pierwszego posta..

Data: 2010-01-30 00:03:17
Autor: tg
Jaki wiek maj± kreskówki?

"Szymon von Ulezalka" <atavus@interia.pl> wrote in message news:0113665b-2efa-4a60-a4c7-c35fe9ce044bb2g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]
and films."
kurde, szybszy byles. musze nauczyc sie czytac caly watek przed

przypadkiem mi z rssa chwile temu wyszlo a ze w temacie to wrzucilem (grobowy
ton: poki jeszcze mozna ;) )

Data: 2010-01-30 00:42:25
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jaki wiek mają kreskówki?

W dniu 2010-01-30 00:38, tg pisze:
[...]

jak to kurwa jest, że tak ogromna populacja pozwala sobą rządzić tak
małej populacji idiotów? Ludziom kapitalizm już tak we łbach pomieszał,
że muszą się robić za niewolników? Czy nie ma już państw dążących do
socjalizmu i praw ludności?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-30 00:00:57
Autor: tg
Jaki wiek mają kreskówki?
"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message news:hjvq63$ui0$2news.interia.pl...
[...]

a teraz dodajmy do tego fakt ze w przeciwienstwie do usa (ktore lepsze nie
jest) w europie obywatele broni nie maja...

kiedys wydawalo mi sie ze bedzie taki punkt poza ktorym 'zacznie sie dziac'
ale jak widze ciagle skuteczne maskowanie coraz potezniejszych mordotrzymaczy
'dobrami spoleczenstwa' to powaznie w to watpie

absurd tej sytuacji raczej nie dociera do kowalskich "zabanowali cos?  a, to
przeciez po to zeby z pedofilia\rasizmem\hazardem\piractwem\seksizmem
walczyc, no to dobra..." i przecietnego czlowieka gowno obchodza konsekwencje
czegos takiego, fakt ze caly swiat zaczyna coraz bardziej i szybciej zmierzac
w kierunku http://www.imdb.com/title/tt0387808/

Data: 2010-01-30 06:54:29
Autor: Jacek_P
Jaki wiek mają kreskówki?
Przemysław Adam Śmiejek napisal:
jak to kurwa jest, że tak ogromna populacja pozwala sobą rządzić tak
małej populacji idiotów

Hm, jest raczej odwrotnie: bardzo duza populacja idiotow pozwala
soba manipulowac niewielkiej grupie cwaniakow. A ta grupa cwaniakow
bardzo dba, aby poziom idiotyzmu sie nie zmniejszal, ale zwiekszal
vide rozwalenie polskiego szkolnictwa: najpierw podstawowego, potem
sredniego, a teraz Kudrycka dobija wyzsze. Rzadzaca grupka zawsze
swoj przychowek wysle do wysokoplatnych szkol w USA.

Ludziom kapitalizm już tak we łbach pomieszał,
że muszą się robić za niewolnik

Tak. Przymus ekonomiczny jest batem sprawniejszym i tanszym
od oficjalnego niewolnictwa. To tak, jak w opisie wojny
secesyjnej: "...sytuaca ekonomiczna niewolnikow ulegla
gwaltownemu POGORSZENIU po uwolnieniu ich z plantacji...".

? Czy nie ma już państw dążących do
socjalizmu i praw ludności?

Nie ma. Sa tylko takie, ktore traktuja zblizone hasla
jako element utrzymania wladzy vide Wenezuela, Boliwia,
Bialorus.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-02-03 11:46:41
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jaki wiek mają kreskówki?

W dniu 2010-01-30 07:54, Jacek_P pisze:
[...]

Owszem. Ale to dotyczy części przynoszącej zysk rządzącym. Ale jaki zysk
przynoszÄ… takie schizy jak omawiane? Raczej ryzyko buntu.

[...]

No oczywiście. Przecież wojnę secesyjną wywołali kapitaliści z północy,
którzy nie mieli oficjalnych niewolników łapanych i manych za darmo.
Więc Południe kwitnęło, a Północ miała gorzej, bo choć swoich robotników
traktowali jak szmaty i niewolników w zasadzie, to jednak coś im musieli
płacić. Więc w imię Hamerykańskiego Snu o Równości i Braterstwie napadli
Irak, bo tam było dużo ropy... tfu... chyba pomieszałem wersje...
Napadli Południe, żeby niby wyzwolić niewolników i żeby chłopakom z
południa wiodło się równie gorzej jak północnikom.

A to, że w międzyczasie sporo niewolników straciło przyjemne życie,
którego jedyną wadą był status niewolnika i stało się tułaczami bez
pracy, bez środków do życia, poza marginesem społeczeństwa, to już
detal, bo kto by się przejmował losem niewolnika.

Nie ma. Sa tylko takie, ktore traktuja zblizone hasla
jako element utrzymania wladzy vide Wenezuela, Boliwia,
Bialorus.

No właśnie....
--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-30 11:57:11
Autor: wspolna-flaszka.pl
Jaki wiek mają kreskówki?

Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości news:2eba3$4b636012$59647f75$347news.upc.ie...
[...]

"treści pedofilskich z nierzeczywistymi a wytworzonymi np. komputerowo wizerunkami dzieci"

a gdzie obecnie jest napisane ze to musza byc rzeczywiste wizerunki ?

Data: 2010-01-31 21:29:10
Autor: Andrzej Lawa
Jaki wiek maj± kreskówki?
Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:
Witam,

http://www.komiksomania.pl/newsy/skazany-za-porno-z-atomowkami.html

kurde, choæ zupe³nie nie jestem pedofilem, to czasami natyka³em siê na
ró¿ne jajcarskie porno-rysunki z kreskówek i mnie to ¶mieszy³o w³a¶nie
jako jajcarskie szyderstwo z kreskówek... Ale ¿eby za to zamykaæ za
pedofiliê? A jajcarski pornorysunek z dino z jaskiniowców, to zoofilia?

Natychmiast sk³adam donos na Paramount Pictures ;->

W Star Trek: Voyager jedna z postaci mia³a ledwie 3 czy 4 latka i
bzyka³a siê z doros³ym! (inna sprawa, ¿e w jej rasie 4 latka to ju¿
staruszka, ale przepis jest przepis!)

A powa¿niej: banda idiotów... Nawet komuni¶ci nie byli tak po*.*ni...

Data: 2010-02-01 17:00:32
Autor: Piotrek
Jaki wiek maj±kreskówki?

Data: 2010-02-02 02:44:48
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
Jaki wiek maj±kreskówki?

W dniu 2010-02-01 17:00, Piotrek pisze:
Wiem, ¿e te wszystkie zdjêcia i filmy z udzia³em dzieci zosta³y kiedy¶ wyprodukowane przez jakie¶ osoby z mocnymi odchyleniami i prawdopodobnie w wielu przypadkach zniszczy³y psychikê ofiar takiej patologii, ale...one ju¿ powsta³y i s± w sieci, czasu siê nie cofnie.

Ale stworzenie wolnego obrotu wygeneruje kolejne.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-02-03 18:43:32
Autor: tg
Jaki wiek maj±kreskówki?
"Przemys³aw Adam ¦miejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message news:hk7uf7$l51$1news.interia.pl...
Ale stworzenie wolnego obrotu wygeneruje kolejne.

kolejne sa generowane tak czy inaczej a paradoksalnie moglaby byc wieksza
kontrola nad producentami gdyby odbiorcy nie robili wszystkiego co sie
da zeby nikt im nic nie mogl udowodnic

slowo wyjasnienia - jestem przeciw owej proponowanej legalizacji, ale
penalizowanie posiadania zdjec babek z malymi cyckami czy rysunkow to
*skrajny* debilizm

Data: 2010-02-03 20:03:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jaki wiek maj±kreskówki?
¶roda, 3 lutego 2010 19:43. carbon entity 'tg' <aa@bb.cpl> contaminated
pl.soc.prawo with the following letter:

slowo wyjasnienia - jestem przeciw owej proponowanej legalizacji, ale
penalizowanie posiadania zdjec babek z malymi cyckami czy rysunkow to
*skrajny* debilizm

10/10

Data: 2010-02-05 12:36:21
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
Jaki wiek maj±kreskówki?

W dniu 2010-02-03 19:43, tg pisze:
"Przemys³aw Adam ¦miejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message
Ale stworzenie wolnego obrotu wygeneruje kolejne.

kolejne sa generowane tak czy inaczej

No ale w mniejszym zakresie.

a paradoksalnie moglaby byc wieksza
kontrola nad producentami gdyby odbiorcy nie robili wszystkiego co sie
da zeby nikt im nic nie mogl udowodnic

I co, nagle uwa¿asz, ¿e dziêki pozwoleniu na takie materia³y ich liczba
by siê zmniejszy³a, a producenci wpadali, bo pedofile nie boj±c siê kary
by rozpowszechniali materia³y z podniesionym czo³em doprowadzaj±c jakim¶
cudem tym do producentów?

slowo wyjasnienia - jestem przeciw owej proponowanej legalizacji, ale
penalizowanie posiadania zdjec babek z malymi cyckami czy rysunkow to
*skrajny* debilizm

No przecie sam siê zdziwi³em.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek