Jaki wiek mają kreskówki?

Data: 2010-01-29 22:23:40
Autor: tg
Jaki wiek mają kreskówki?
"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message news:hjvash$kcb$1news.interia.pl...
kurde, choć zupełnie nie jestem pedofilem, to czasami natykałem się na
różne jajcarskie porno-rysunki z kreskówek i mnie to śmieszyło właśnie
jako jajcarskie szyderstwo z kreskówek... Ale żeby za to zamykać za
pedofilię? A jajcarski pornorysunek z dino z jaskiniowców, to zoofilia?
przecież to chore. Pedofilię trzeba ścigać, żeby chronić dzieci, ale
żeby prawo chroniło kreskówki?

http://www.tvn24.pl/0,1565454,0,2,animacja-tez-nie-dla-pedofilow,wiadomosc.html

Data: 2010-01-29 23:38:14
Autor: tg
Jaki wiek mają kreskówki?
"tg" <aa@bb.cpl> wrote in message news:2eba3$4b636012$59647f75$347news.upc.ie...
[...]

ale to i tak sie kryje:

"The Australian Sex Party (ASP) said Wednesday that the Australian Classification
Board (ACB) is now banning depictions of small-breasted women in adult publications
and films."

australia ma ban (od wczoraj) na wszystkie strony z golymi babkami ktore maja
male cycki + wszystkie strony ktore linkuja do takich stron...
oczywiscie w ramach walki z pornografia dziecieca, bo sie moze kojarzyc...

Data: 2010-01-29 15:49:05
Autor: Szymon von Ulezalka
Jaki wiek maj± kreskówki?
On 29 Sty, 23:38, "tg" <a...@bb.cpl> wrote:
"tg" <a...@bb.cpl> wrote in messagenews:2eba3$4b636012$59647f75$347news.upc.ie...

> [...]

male cycki + wszystkie strony ktore linkuja do takich stron...
oczywiscie w ramach walki z pornografia dziecieca, bo sie moze kojarzyc....

kurde, szybszy byles. musze nauczyc sie czytac caly watek przed
odpowiedzeniem na pierwszego posta..

Data: 2010-01-30 00:03:17
Autor: tg
Jaki wiek maj± kreskówki?

"Szymon von Ulezalka" <atavus@interia.pl> wrote in message news:0113665b-2efa-4a60-a4c7-c35fe9ce044bb2g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]
and films."
kurde, szybszy byles. musze nauczyc sie czytac caly watek przed

przypadkiem mi z rssa chwile temu wyszlo a ze w temacie to wrzucilem (grobowy
ton: poki jeszcze mozna ;) )

Data: 2010-01-30 00:42:25
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jaki wiek mają kreskówki?

W dniu 2010-01-30 00:38, tg pisze:
[...]

jak to kurwa jest, że tak ogromna populacja pozwala sobą rządzić tak
małej populacji idiotów? Ludziom kapitalizm już tak we łbach pomieszał,
że muszą się robić za niewolników? Czy nie ma już państw dążących do
socjalizmu i praw ludności?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-30 00:00:57
Autor: tg
Jaki wiek mają kreskówki?
"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message news:hjvq63$ui0$2news.interia.pl...
[...]

a teraz dodajmy do tego fakt ze w przeciwienstwie do usa (ktore lepsze nie
jest) w europie obywatele broni nie maja...

kiedys wydawalo mi sie ze bedzie taki punkt poza ktorym 'zacznie sie dziac'
ale jak widze ciagle skuteczne maskowanie coraz potezniejszych mordotrzymaczy
'dobrami spoleczenstwa' to powaznie w to watpie

absurd tej sytuacji raczej nie dociera do kowalskich "zabanowali cos?  a, to
przeciez po to zeby z pedofilia\rasizmem\hazardem\piractwem\seksizmem
walczyc, no to dobra..." i przecietnego czlowieka gowno obchodza konsekwencje
czegos takiego, fakt ze caly swiat zaczyna coraz bardziej i szybciej zmierzac
w kierunku http://www.imdb.com/title/tt0387808/

Data: 2010-01-30 06:54:29
Autor: Jacek_P
Jaki wiek mają kreskówki?
Przemysław Adam Śmiejek napisal:
jak to kurwa jest, że tak ogromna populacja pozwala sobą rządzić tak
małej populacji idiotów

Hm, jest raczej odwrotnie: bardzo duza populacja idiotow pozwala
soba manipulowac niewielkiej grupie cwaniakow. A ta grupa cwaniakow
bardzo dba, aby poziom idiotyzmu sie nie zmniejszal, ale zwiekszal
vide rozwalenie polskiego szkolnictwa: najpierw podstawowego, potem
sredniego, a teraz Kudrycka dobija wyzsze. Rzadzaca grupka zawsze
swoj przychowek wysle do wysokoplatnych szkol w USA.

Ludziom kapitalizm już tak we łbach pomieszał,
że muszą się robić za niewolnik

Tak. Przymus ekonomiczny jest batem sprawniejszym i tanszym
od oficjalnego niewolnictwa. To tak, jak w opisie wojny
secesyjnej: "...sytuaca ekonomiczna niewolnikow ulegla
gwaltownemu POGORSZENIU po uwolnieniu ich z plantacji...".

? Czy nie ma już państw dążących do
socjalizmu i praw ludności?

Nie ma. Sa tylko takie, ktore traktuja zblizone hasla
jako element utrzymania wladzy vide Wenezuela, Boliwia,
Bialorus.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-02-03 11:46:41
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jaki wiek mają kreskówki?

W dniu 2010-01-30 07:54, Jacek_P pisze:
[...]

Owszem. Ale to dotyczy części przynoszącej zysk rządzącym. Ale jaki zysk
przynoszÄ… takie schizy jak omawiane? Raczej ryzyko buntu.

[...]

No oczywiście. Przecież wojnę secesyjną wywołali kapitaliści z północy,
którzy nie mieli oficjalnych niewolników łapanych i manych za darmo.
Więc Południe kwitnęło, a Północ miała gorzej, bo choć swoich robotników
traktowali jak szmaty i niewolników w zasadzie, to jednak coś im musieli
płacić. Więc w imię Hamerykańskiego Snu o Równości i Braterstwie napadli
Irak, bo tam było dużo ropy... tfu... chyba pomieszałem wersje...
Napadli Południe, żeby niby wyzwolić niewolników i żeby chłopakom z
południa wiodło się równie gorzej jak północnikom.

A to, że w międzyczasie sporo niewolników straciło przyjemne życie,
którego jedyną wadą był status niewolnika i stało się tułaczami bez
pracy, bez środków do życia, poza marginesem społeczeństwa, to już
detal, bo kto by się przejmował losem niewolnika.

Nie ma. Sa tylko takie, ktore traktuja zblizone hasla
jako element utrzymania wladzy vide Wenezuela, Boliwia,
Bialorus.

No właśnie....
--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-30 11:57:11
Autor: wspolna-flaszka.pl
Jaki wiek mają kreskówki?

Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości news:2eba3$4b636012$59647f75$347news.upc.ie...
[...]

"treści pedofilskich z nierzeczywistymi a wytworzonymi np. komputerowo wizerunkami dzieci"

a gdzie obecnie jest napisane ze to musza byc rzeczywiste wizerunki ?

Jaki wiek mają kreskówki?