Jaki wybrać samochód do 20 tys .

Data: 2011-07-02 09:34:41
Autor: sylwia
Jaki wybrać samochód do 20 tys .
Witam!
Mam problem  z wyborem samochodu w kwocie do 20 tys złotych .Samochod ma słuzyc 3 osobowej rodzinie .Najbardziej interesowały by mnie samochody małe ,najlepiej o wersji nadwoziowej typu Hatchback .Czekam na wasze propozycje ... Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi :) Pozdrawiam.

Data: 2011-07-02 11:56:40
Autor: Przemysław Czaja
Jaki wybrać samochód do 20 tys .

Użytkownik "sylwia"

Najbardziej interesowały by mnie samochody małe ,najlepiej o
wersji nadwoziowej typu Hatchback .

Wobec powyższego kup jakiś mały samochód typu Hatchback

Data: 2011-07-02 13:19:52
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "sylwia" <sylwia.82WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:6382.00000062.4e0eca11newsgate.onet.pl...
[...]

Za 20 tys. kupisz corollę, civika itp. w dobrym stanie. Jeżeli jeszcze mniejszy - aygo, C1, 107. Ale te ostatnie wózka nie zabiorą, a dziecko w wieku lat pięć i więcej będzie miało ciasno. Za to - pali mało, bezawaryjne, niebiezpieczne jak każde małe.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Jaki wybrać samochód do 20 tys .