Jaki wybrać telefon?

Data: 2009-09-16 05:39:48
Autor: Introit
Jaki wybrać telefon?
Planuje w najbliższym czasie zmienić swojego SE K550i na nowy telefon,
użytkowanie telefonu jest na razie takie:

- bardzo dużo piszę SMSów (dlatego odrzuciłem na starcie tel dotykowe,
obecny k550i też pewne trudności nastręczał z pisaniem)
- rozmów wykonuje niewiele
- sporo słucham muzyki
- internetu w tel na razie używam nie wiele ale planuje to zmienić
- ważny szczegół: jestem przyzwyczajony do noszenia tel w kieszeni
spodni tzn. że wszelkie "cegłopodobne" telefony odpadają ;-)

Dotąd zawsze byłem związany z marką SE, myślałem nad C510/C902 (duży
przeskok w stosunku do k550i?) ale teraz mocno myślę nad przesiadką na
inną markę. Zastanawiam się poważnie miedzy Nokią 6500 slide, LG
KC550, a Samsungiem U900 Soul. Co byście polecili, ewentualnie inny
model w tych granicach cenowych?

Jaki wybrać telefon?