Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Jaki wygrał proces w trybie wyborczym z Antonikiem. Kandydat PiS: Chcieli mi udowodnić, że nie mam gwarancji na swoje obietnice

Data: 2018-10-19 12:47:50
Autor: Lord Donald
[...]

Patryk Jaki, kandydat PiS na prezydenta Warszawy, wygrał proces w trybie wyborczym ze Sławomirem Antonikiem, burmistrzem Targówka i swoim kontrkandydatem z komitetu ,,Bezpartyjni Samorządowcy".

https://wpolityce.pl/polityka/416863-jaki-wygral-proces-w-trybie-wyborczym-z-antonikiem?fbclid=IwAR27Iy5_xGCCoMVq-e3yfPmNvXpIRjZpJnUsyQmLJlXZ3C-g4nvYg_paexM