Jaki wynik dzisiaj obstawiacie?

Data: 2011-09-06 18:38:27
Autor: Grzegorz Z.
Jaki wynik dzisiaj obstawiacie?
5:0 für Deutschland czy może więcej? --
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-09-06 09:41:04
Autor: brat_olin
 "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

5:0 für Deutschland czy może więcej?

Bedzie 3:1, w sumie u siebie graja

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-09-06 19:14:36
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 18:41, brat_olin pisze:
 "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

5:0 für Deutschland czy może więcej?

Bedzie 3:1, w sumie u siebie graja

--
Smart questions to stupid answers

W sumie taki Podolski to strzela samoboje.

Data: 2011-09-06 18:40:39
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-06 18:38, Grzegorz Z. pisze:
5:0 für Deutschland czy może więcej?

Remis 1-1.

Data: 2011-09-06 18:43:35
Autor: VSS
Jaki wynik dzisiaj obstawiacie?
W wiadomości:1pnmg71i2i337$.v7qdc1pmgwwd$.dlg@40tude.net,
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> nastukał:
5:0 für Deutschland czy może więcej?

2:0 w straciu policji z kibolami popieranymi przez pis

--
VSS

Data: 2011-09-06 18:46:55
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 18:43, VSS pisze:
2:0 w straciu policji z kibolami popieranymi przez pis

Mylisz sie kibole nigdy nie biora udzialu w zadymach sterowanych przez
politykow platformy milosci :)

Data: 2011-09-06 18:51:19
Autor: VSS
Jaki wynik dzisiaj obstawiacie?
W wiadomości:4e664e81$0$3504$65785112@news.neostrada.pl,
u2 <u_2@o2.pl> nastukał:
W dniu 2011-09-06 18:43, VSS pisze:
2:0 w straciu policji z kibolami popieranymi przez pis

Mylisz sie kibole nigdy nie biora udzialu w zadymach sterowanych przez
politykow platformy milosci :)

biorą udział w ustawkach

--
VSS

Data: 2011-09-06 18:55:01
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 18:51, VSS pisze:
Mylisz sie kibole nigdy nie biora udzialu w zadymach sterowanych przez
politykow platformy milosci :)

biorą udział w ustawkach

No tak, spoldzielnia Grabarczyka, czy spoldzielnia Schetyny to typowe
ustawki. A niech sie tna, byle tylko nie na moj koszt.

Data: 2011-09-07 01:55:36
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 18:46:55 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-09-06 18:43, VSS pisze:
2:0 w straciu policji z kibolami popieranymi przez pis

Mylisz sie kibole nigdy nie biora udzialu w zadymach sterowanych przez
politykow platformy milosci :)
Tylko w zadymach pod protektoratem debila Tomka  i Klępy?

--
stevep

Data: 2011-09-06 19:02:18
Autor: wekon
"Grzegorz Z."  wrote in message news:1pnmg71i2i337$.v7qdc1pmgwwd$.dlg40tude.net...

5:0 für Deutschland czy może więcej?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak śmiesz! Pan płemieł powiedział ile będzie i tyle masz myśleć!

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/premier-prognozuje-wynik-meczu-polska-niemcy,1,4840947,wiadomosc.html

wekon

Data: 2011-09-06 19:04:29
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 19:02, wekon pisze:

Jak śmiesz! Pan płemieł powiedział ile będzie i tyle masz myśleć!

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/premier-prognozuje-wynik-meczu-polska-niemcy,1,4840947,wiadomosc.html

Nie zasiadzie na trybunie, bo nie wiedzialby komu kibicowac :)

"Patriotycznie obstawiam 2:1 dla Polski; realistycznie 1:1 - tak premier
Donald Tusk przewiduje wynik meczu towarzyskiego Polska-Niemcy.
Zapowiedział, że z powodu natłoku zajęć nie zasiądzie na trybunach
stadionu PGE Arena Gdańsk, by obejrzeć starcie. "

Data: 2011-09-06 14:07:11
Autor: Marek
On Sep 6, 7:04 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Zapowiedział, że z powodu natłoku zajęć nie zasiądzie na trybunach
stadionu PGE Arena Gdańsk, by obejrzeć starcie. "

Chyba Tusk ustalil wynik z Angela - prokuratura powinna sie tym
zajac...

Data: 2011-09-06 23:10:03
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 23:07, Marek pisze:
Chyba Tusk ustalil wynik z Angela - prokuratura powinna sie tym
zajac...

Gnoj z tego Tuska, i pisze to powaznie. Niech spierdala w podskokach do
swojego heimetu jak niejaki Podolski.

Data: 2011-09-07 01:59:36
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 23:10:03 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Tu gnoju spierdalaj w podskokach do Tworek bo tam twój heimat.

--
stevep

Data: 2011-09-07 11:22:00
Autor: wekon
"Marek"  wrote in message news:9e56369f-02e7-4623-be70-7bb2d805cea8q8g2000yqe.googlegroups.com...

On Sep 6, 7:04 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

stadionu PGE Arena Gdańsk, by obejrzeć starcie. "

Chyba Tusk ustalil wynik z Angela - prokuratura powinna sie tym

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

e tam, puszczą drugą nitkę pod Bałtykiem i będzie kwita

wekon

Data: 2011-09-07 01:57:52
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 19:02:18 wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

No i przekonałeś się kretynie jakim znawcą jest Premier, twój idol to  nawet pewnie nie wie ile bramek jest na boisku.

--
stevep

Data: 2011-09-07 11:21:12
Autor: wekon
"stevep"  wrote in message news:op.v1eviqe3v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Trafił, przynajmniej loteria mu wychodzi. Kolejny powód aby odsunąć go od władzy, to nie robota dla wróżbity. A teraz zwrócę się do pewnego kretyna:

5 czy więcej?

wekon

Data: 2011-09-07 14:50:35
Autor: stevep
Dnia 07-09-2011 o 11:21:12 wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

Jesteś 5x większym idiotą.

--
stevep

Data: 2011-09-07 16:34:53
Autor: wekon
"stevep"  wrote in message news:op.v1fvalbmv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...

[...]

Wiedziałem, że taka stara i pusta parcha jak ty zatrzymuje się na etapie inwektywy. Zacząłeś wątek słowami "5:0 für Deutschland czy może więcej?", więc skończ jak mężczyzna. Myliłeś się? To dobrze, że zremisowaliśmy czy nie? Wyduś coś z siebie oprócz tego codziennego smrodu.

wekon

Data: 2011-09-08 01:39:05
Autor: stevep
Dnia 07-09-2011 o 16:34:53 wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

Akurat kretynie, nie ja zacząłem ten wątek, przeżywasz traumę z powodu  niezlego wyniku bo przeciez wszystko powinno sie walić, a na razie to sam  się wal kretynie.
--
stevep

Jaki wynik dzisiaj obstawiacie?