Jaki wysokościomierz z licznikiem?

Data: 2010-07-05 02:22:35
Autor: Michał Kieś
Jaki wysokościomierz z licznikiem?
Jakąś alternatywą może być Sigma MHR 2006, która z powyżej wskazanych
kryteriów nie ma tylko wariometru, ale za to posiada pulsometr. Używam
od jakiegoś czasu i oceniam to urządzenie wysoko, biorąc pod uwagę
cenę/możliwości. Z wodoodpornością nie miałem problemu przy
gwałtownych, intensywnych opadach, altimetr odpowiednio skalibrowany
idealnie wskazuje wysokość z dokładnością co do metra, do pulsometru
nie mam zastrzeżeń, choć mógłby dźwiękowo wskazywać przekroczenie
ustawionego progu (pokazuje tylko bieżące, średnie i maksymalne
tętno). Termometr, suma przewyższeń, możliwość instalacji na dwóch
rowerach (osobne wskazania dla każdego) to tylko niektóre funkcje. W
zestawie podstawka umożliwiająca używanie komputerka podczas wycieczek
pieszych. Niska cena w porównaniu do konkurencyjnych rozwiązań ze
zbliżonymi możliwościami (ja zapłaciłem 250 zł). Czasem traci
połączenie w okolicach linii tramwajowej (system DTS), ale to
sporadycznie. Nowsza wersja tego licznika, oparta na systemie STS,
jest niemal dwukrotnie droższa.

Jaki wysokościomierz z licznikiem?