Jaki wyswietlacz do E52?

Data: 2010-12-12 14:32:06
Autor: Jan Nepomucen
Jaki wyswietlacz do E52?
Witam,

Na skutek kucnięcia z telefonem w kieszeni pekł mi wyświetlacz w E52.
Telefon jest co prawda na gwarancji, ale raczej nie ma szans na naprawę w
ramach gwarancji, ponieważ uszkodzenie jest ewidentnie mechaniczne.
Czy ktoś mógłby polecić jakiś wyświetlacz z Allegro? Jest tam tego pełno,
70% ma w opisie, że oryginał, a czytając komentarze i tak wszyscy piszą, że
dostali tandetną podróbę... Można tam kupić wyświetlacz nie ładając się na
minę?

--
pozdr

Data: 2010-12-12 16:18:39
Autor: Piotr M
Jaki wyswietlacz do E52?
W dniu 12 gru 2010 14:32, Jan Nepomucen pisze:
Czy ktoś mógłby polecić jakiś wyświetlacz z Allegro? Jest tam tego pełno,
70% ma w opisie, że oryginał, a czytając komentarze i tak wszyscy piszą, że
dostali tandetną podróbę

Pomyślałem, że kwestia wyboru, kupić taniej na Allegro z całym ryzykiem ww. lub w autoryzowanym serwisie dużo drożej. Pewnie złotego środka nie ma ;P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-12-12 18:09:19
Autor: Paweł Hadam
Jaki wyswietlacz do E52?
W dniu 2010-12-12 14:32, Jan Nepomucen pisze:
[...]

Miałem podobne rozterki jak kupowałem niedawno wyświetlacz do trochę prostszego telefonu (Nokia 3110). Widziałem komentarze niezadowolonych, ale wszystko przebiła jedna z odpowiedzi handlarza, gdy ktoś wytknął, że w aukcji kilka razy pisało "oryginalny" - coś w stylu: "Przecież pisało, że oryginalny wyświetlacz serwisowy, to znaczy ZAMIENNIK" :).

Po tym komentarzu wybrałem najtańszy, łącznie z przesyłką dwukrotnie tańszy od "oryginalnego". Wyświetlacz chodzi, odrobinę musiałem powalczyć przy montażu, bo chińczyk zrobił za długą tasiemkę i się wypinała po złożeniu całości. Jakość akceptowalna, jednak wyraźnie gorsza niż oryginał, słabsze kąty i mniejsza jasność. Zobaczymy ile pochodzi.

Podsumowując, jeśli zależy ci na oryginale, to tylko serwis. Ewentualnie kupić trupa z całym wyświetlaczem, ale pytanie czy będzie tam założony oryginał i czy wyjdzie taniej niż w serwisie.

Pozdrawiam,
Paweł

Data: 2010-12-12 18:50:24
Autor: Piotr M
Jaki wyswietlacz do E52?
W dniu 12 gru 2010 18:09, Paweł Hadam pisze:
"Przecież pisało, że oryginalny wyświetlacz serwisowy, to znaczy ZAMIENNIK"

Cóż za elastyczne i kreatywne oderwanie od rzeczywistości.
Ciekawe, czy wymiar sprawiedliwości z którym kiedyś może się spotka, będzie również z tej samej bajki.

Data: 2010-12-12 20:05:38
Autor: Czesławek
Jaki wyswietlacz do E52?
W dniu 2010-12-12 18:50, Piotr M pisze:
[...]

No a akcje z obudowami to dopiero jest numer. Oryginalna obudowa do Nokia E51 - oznacza tyle, że obudowa imituje wygląd fabrycznie montowanej w tym telefonie obudowy.

Pozdrawiam
Czesławek

Data: 2010-12-12 19:07:04
Autor: Waldek Godel
Jaki wyswietlacz do E52?
Dnia Sun, 12 Dec 2010 14:32:06 +0100, Jan Nepomucen napisał(a):

[...]

Kup najtańszy, będzie trochę gorszy od oryginału (ale bez tragedii) za to
wielokrotnie tańszy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2010-12-14 21:59:54
Autor: .
Jaki wyswietlacz do E52?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1cxyfo7e6mmmu.dlg@lepper.institute.com...
[...]

Myślałem że jesteś inteligentny.
Kupować słabą podróbkę do telefonu tej klasy..
Kupiłem taki wyświetlacz do Nokii E66 w celu samodzielnej wymiany (cena na allegro coś koło 33 zł).
Po wymianie stwierdzam że wyświetlacz ma fatalne kąty patrzenia i fatalne odwzorowanie kolorów jak w wyświetlaczach starej generacji.
Kąty patrzenia można jeszcze usprawiedliwić tym, że jest to zamiennik do E71/72/E51/52 a te różnią się położeniem wyświetlacza (wymiary i wyprowadzenia taśmy identyczne).
Ja bym polecił jednak dopłacić no chyba że komuś nie zależy.

Data: 2010-12-14 21:06:35
Autor: Waldek Godel
Jaki wyswietlacz do E52?
Dnia Tue, 14 Dec 2010 21:59:54 +0100, niemam@meila.pl napisał(a):

[...]

Ile założyłeś takich wyświetlaczy w życiu? Tą jedną sztukę?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

Data: 2010-12-16 20:28:09
Autor: .
Jaki wyświetlacz do E52?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1241780b9xo0p$.dlg@lepper.institute.com...
[...]

To doradź pytającemu konkretny model może nie trafi jak w lotto :)

Data: 2010-12-16 19:32:08
Autor: Waldek Godel
Jaki wyświetlacz do E52?
Dnia Thu, 16 Dec 2010 20:28:09 +0100, niemam@meila.pl napisał(a):

To doradź pytającemu konkretny model może nie trafi jak w lotto :)

doradziłem - biorę zazwyczaj najtańsze z ebaya - jakość jest taka sama, ale
cena sporo niższa. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł