Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P

Data: 2020-01-18 06:34:02
Autor: mrbluesky.pl
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
Data: 2020-01-18 19:34:30
Autor: Trefniś
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
W dniu .01.2020 o 15:34 <mrbluesky.pl@gmail.com> pisze:

https://wiadomosci.wp.pl/pis-wycofa-sie-z-ustawy-represyjnej-jaroslaw-kaczynski-chce-zatrzymac-zle-zmiany-6468965363676801a

Jeśli ktoś nie czytał - prof. Staniszkis nie ma jakiejś wiedzy nt. planów  JarKacza.
To są czyste spekulacje dość ułomnej osoby.

Za GW-nem:

"Inteligencja emocjonalna
Gdy zrobiono jej tomografię komputerową mózgu, odkryto, że ma poważnie  uszkodzony fragment, w którym znajdują się tzw. neurony lustrzane. Komórki  te odpowiadają za empatię i współczucie.  - W mojej sytuacji uczucie musi  być najpierw pomyślane, żeby mogło zostać przeżyte. Uczucia, także  cierpienie, do mnie nie docierają."

https://buzz.gazeta.pl/buzz/56,163510,8619381,5-rzeczy-ktorych-nie-wiedzieliscie-o-prof-staniszkis.html

Równie mądrze Staniszkis mogłaby spekulować: "JarKacz może wypowiedzieć  wojnę Rosji."
W końcu wystarczy zlecić premierowi odpowiednie kroki :)

--
Trefniś

Data: 2020-01-18 14:16:35
Autor: mrbluesky.pl
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
Twierdzisz ze WP oraz srodowisKO wykorzystuje biednom niepelnosprawnom? A to hieny... trzeba rzecz zglosic Ordo Iuris ;P

Data: 2020-01-19 00:27:33
Autor: Trefniś
W dniu .01.2020 o 23:16 <mrbluesky.pl@gmail.com> pisze:

Twierdzisz ze WP oraz srodowisKO wykorzystuje biednom niepelnosprawnom?
A to hieny... trzeba rzecz zglosic Ordo Iuris ;P

To raczej sprawność inaczej.
Chyba dzięki niej stała się kimś godnym uwagi, kto patrzy inaczej i dzięki  temu jest atrakcyjny.
To raczej jej atut.

IMHO jeśli stała się choć trochę muzą Ireneusza Iredyńskiego (jej  kochanka), to można jej wybaczyć ułomności. Ale trzeba o nich wiedzieć!

--
Trefniś

Data: 2020-01-19 08:28:34
Autor: Runt
W dniu 2020-01-18 o 23:16, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Twierdzisz ze WP oraz srodowisKO wykorzystuje biednom niepelnosprawnom?
A to hieny... trzeba rzecz zglosic Ordo Iuris ;P

No to zgłoś! Nie "wacHaj" się! ;-)))

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-19 14:35:50
Autor: mrbluesky.pl
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
No to zgłoś! Nie "wacHaj" się! ;-))) -- -
Nie wyrenczaj sie innymi! ;P
Sam zglos! Przeciez to lubisz ;)))
"Nie "wacHaj" siem!" ;P

Data: 2020-01-20 07:30:14
Autor: Runt
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
W dniu 2020-01-19 o 23:35, NIEDOUK mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
No to zgłoś! Nie "wacHaj" się! ;-)))
-- -
Nie wyrenczaj sie innymi! ;P
N i e d o u k ;-))))
Sam zglos!A ty co? Już w te pędy na Nowogrodzką!
Przeciez to lubisz ;)))
Nie jestem z twojej rodziny.
"Nie "wacHaj" siem!" ;P
N i e d o u k ;-)))

Data: 2020-01-20 02:08:22
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Wszyscy jestesmy z jednej rodziny
Przeczom tylko nieuki widzoncy
swojom nendze duchowom w-innych ;P

Data: 2020-01-19 17:18:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 18 stycznia 2020 19:34:33 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

[...]

Nie możesz po prostu napisać, że ma dupokanapkę?
To schorzenie wielu ludzi z ponadprzeciętnym IQ.

Data: 2020-01-20 10:29:02
Autor: Trefniś
W dniu .01.2020 o 02:18 Jakub A. Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

[...]

Melduj w GW-nie - to ich zmazy, które to zwykle czytasz jak objawienia..

Nb. nie masz ponadprzeciętnego IQ, nie pochlebiaj sobie.
A moje zdanie znasz.

--
Trefniś

Data: 2020-01-20 01:46:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 10:29:07 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

Melduj w GW-nie - to ich zmazy, które to zwykle czytasz jak objawienia.

Nb. nie masz ponadprzeciętnego IQ, nie pochlebiaj sobie.

Badałeś się testami? - bo ja tak. Ale chwalił się nie będę.
Co ciekawe, wzrosło mi do góry, kiedy byłem tak przekonany, że rosnąca bieżączka ogłupiła mnie do tego stopnia, iż poszybuje mi w dół. A tu niespodzianka - dziesięć punktów do góry względem poprzednich testów, które mnie w zupełności zadowalały. Powtarzałem z takim samym wynikiem. Zapewne dlatego, że muszę radzić sobie z życiowymi i materialnymi trudnościami. Nadal zresztą nie dowierzam.

Data: 2020-01-20 01:51:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 10:46:22 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]

Co ciekawe, wzrosło mi do góry, kiedy byłem tak przekonany, że rosnąca bieżączka ogłupiła mnie do tego stopnia, iż poszybuje mi w dół. A tu niespodzianka - dziesięć punktów do góry względem poprzednich testów, które mnie w zupełności zadowalały. Powtarzałem z takim samym wynikiem. Zapewne dlatego, że muszę radzić sobie z życiowymi i materialnymi trudnościami. Nadal zresztą nie dowierzam.

PS. A Wybiórczej nie czytam. Zdarzało mi się parę kupić na prośbę kogoś z rodziny, kto poszukiwał artykułu op treści popularyzatorskiej - prawno-finansowej. Czyli jak wzrośnie emerytura albo kurs jakiegoś papierka. Prenumeraty także nie posiadam, szkoda mi kasy. TV też nie oglądam, jednej ani drugiej. Ja i tak z punktu widzenia grup niszowych wiem, jak co ocenić.

Data: 2020-01-20 02:17:08
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Piszesz Krzew ze sie nie bedziesz chwalil i dalej w te dlugom idziesz jak noz w maslo ;P
Z POwyzszego wynika ze sufitu 140 glowom nie przebiles wiec sie chwalic i tak nie ma czym ;)
POkora zyciowa to faktycznie -tylko w Chrzescilanstwie "zdaje sie", zaden Wielki Wschod Frantow ;P

Data: 2020-01-20 02:42:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 11:17:09 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
[...]

Ale ja mam tak zawsze. Przed przystąpieniem do kolejnego testu sądzę że skapcaniałem, a jak mi wychodzi, to nawet publikuję. Nie sprawdzałem, czy na mordoksiążce rzuciłem je całej planecie, czy tylko znajomym, w sumie wisi mi to i powiewa, bo i tak ze swojej sytuacji życiowej jestem niezadowolony. Osiągnąłem parę rzeczy, o których w życiu marzyłem, ale niestety nie dało się dopilnować, żeby ich wkrótce nie zniszczyli malkontenci. Dobry jestem w zdobywaniu trudnych celów, ale nie w ich utrzymaniu i transferze profitów do siebie. Jak dotychczas wygrywam bitwy, ale przegrywam wojny.

Data: 2020-01-20 02:56:14
Autor: mrbluesky.pl
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
 Jak dotychczas wygrywam bitwy, ale przegrywam wojny. -- -
Ego [i demon] ci daje zludne POczucie wygranych zebys myslal ze cokolwiek mozesz sam ugrac.
Wszystko przegrywasz POki POkornie nie POzwolisz walczyc za siebie Bogu Jedynemu w Jezusie...

Data: 2020-01-20 03:09:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 11:56:15 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
[...]

Dajta mi spokój z tymże sławetnym Jezusem, niedługo będziecie nim wylepiali lodówki. Na mnie jednak sprawia większe wrażenie Shaka (Siddhartha Gautama) jako ktoś, kto Grę nie dość, że ukończył, to jeszcze dał silne exploity.
Prawda to, że Jezus jest akurat chwilowo w czołówce (najbardziej zaawansowany), jednak głównego pucharu jeszcze nie zgarnął i dlatego mi cokolwiek mniej imponuje. Wybacz, nawet pomimo performance.

Data: 2020-01-20 03:18:02
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Sam sobie bedziesz musial wybaczyc tak wielka omylke...i zmarnowane zycie, wiec tym samym ja nie moge Ci dac spokoju, bo POkoj daje jedynie On! Przyjety jako Jedyny i od-Wieczny Zwyciezca! Ot Krzaczku bedziesz gorzal niePOkojem POki nie sPOczniesz w Bogu Jedynym ;P

Data: 2020-01-20 03:42:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 12:18:04 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
[...]

Szanuję Twoje wybory co do Ciebie i Twoich chętnych, a ty powinieneś zgodnie ze złotą zasadą szanować moje wybory w stosunku do mojej przynależności.
Po prostu tego, do czego mnie namawiasz, nie da się w żaden sposób racjonalnie ocenić, więc możesz sobie do woli przekonywać... już przekonanych.

Gdyby nie wasze nagabywania i podstawianie nóg, byłbym zupełnie spokojny. A tak jestem zdeterminowany, jednak trochę zirytowany, a emocje nie są dobrym doradcą. Przyzwyczaiłem się podejmować wszystkie decyzje w pełni racjonalnie, zgodnie ze spójnym obrazem świata materialnego i duchowego. Krótko mówiąc szczegółową mapą. Wy takiej mapy w ścisłym rozumieniu nie macie, co najgorsze, zawiązujecie sobie oczy i dajecie się prowadzić w ciemno waszym przewodnikom.

To jest rozbieżność pomiędzy religiami wiary i religiami wiedzy. Oczywiście wiesz, które uznaję za bliższe prawdy. Nie to, żeby religie wiary były niepotrzebne, ale spełniły one swoją rolę w czasie, gdy każda jednostka posiada taką liczbę informacji o świecie, jakiej się nie śniło. To nie jest już ten chłop w gumofilcach, który o dalszych rzeczach niż za miedzą wiedział od pana feudalnego (a później od sekretarza partii) czytającego na głos na ganku gazety.

Data: 2020-01-20 03:50:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 12:42:08 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

To jest rozbieżność pomiędzy religiami wiary i religiami wiedzy. Oczywiście wiesz, które uznaję za bliższe prawdy. Nie to, żeby religie wiary były niepotrzebne, ale spełniły one swoją rolę w czasie, gdy każda jednostka posiada taką liczbę informacji o świecie, jakiej się nie śniło. To nie jest już ten chłop w gumofilcach, który o dalszych rzeczach niż za miedzą wiedział od pana feudalnego (a później od sekretarza partii) czytającego na głos na ganku gazety.

PS. Więc mnie nie przekonasz do systemu, który ten oficjalny sposób uważa za jedyne właściwe przekazywanie informacji, a resztę za pogłoski. Nie ma zresztą możliwości utrzymania go bez ciężkiego ograniczenia prawa albo chęci ludzi do dostępu do informacji, co samo wskazuje, że jest sztuczny.

Data: 2020-01-20 17:12:27
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Decyzji dziecka rzucajacego sie POd kola rozpedzonej ciezarowki sie "nie szanuje" tylko sie je lapie za kolnierz albo choc za piete. POtem troche POkrzyczy wiec mu sie KOmpiel w swieconej wodzie [a kazda jest swieta] tez przyda... ;P Po prostu tego, do czego mnie namawiasz, nie da się w żaden sposób racjonalnie ocenić, więc możesz sobie do woli przekonywać... już przekonanych.
-- -
Alez twoje przeKOnania przeczom twojemu twierdzeniu ze juz jestes przeKOnany do tego co trzeba ;P

[...]
Twoj niePOkoj i POirytowanie to dowod ze sam wybrales zlych przewodnikow, wiec nie dziwota ze unosisz sie emocjonalnie wlasna racjonanoscia ktora sama sobie zaprzecza. ;P Mapa jest i to najlepsza, najdokladniesza, najszczegolowsza z mozliwych. Tylko jest zupelnie inna niz te do ktorych przywykles...bo nie jest mapom z ideowych symboli ale...zywom Osobom! Wzorem, Zrodlem i Szczytem! :)

[...]
Wiara w istnienie Celu jest POtrzebna do wejscia na Droge do tegoz i wraz z Nadziejom oraz Milosciom niezbedne do wytrwania w kroczeniu Drogom. A ze Cel, Droga oraz Mapa [tak samo jak Wiara, Nadzieja i Milosc] to Jeden i Ten sam... ;P

[...]
Ja nie jestem od przeKOnywania. Pzekonujacy[m] jest On Sam! :P
"Jam glos wolajacego na Pustyni Netu, Prostujcie Drogi Panu! I czyncie proste sciezki stopami waszemi a nie bladzcie syste-memowo" ;)

Data: 2020-01-21 00:24:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 21 stycznia 2020 02:12:28 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:

Twoj niePOkoj i POirytowanie to dowod ze sam wybrales zlych przewodnikow,

Ale ja się nie niepokoję tym, że zmienisz moje przekonania, bo tego nie zrobisz, tylko że podłożysz miny pod rezultaty moich działań. Nie mam zamiaru przekonywać nikogo do zmiany poglądów, ale liczy się dla mnie zapewnienie tego, żeby działania ludzi, którzy mają te poglądy nie wykraczały poza przewidziany teren i nie wchodziły w drogę skutkom, do których prowadzą te poglądy, a które uważam za poprawne i właściwe. Poglądy same w sobie w nie mają wartości, ale tylko jako narzędzie, które ma doprowadzić do planowanych rezultatów. Słowa, słowa, słowa, a prawda tkwi w czynie, jesteśmy tym co robimy - "ja, ty, ona, my, wy, oni, on".

Data: 2020-01-21 02:47:22
Autor: mrbluesky.pl
[...]

I u masz racje: to pewna Osoba jest Prawdom. Calom Prawdom. Drogom Prawdom i Zyciem...choc i Jej Slowa tez to Zycie dajom, ale najbardziej te ktore mowiom o wzorcu Jej Zycia, Smierci i...Zmartwychwstania :D
A min POd twojom slomianom chatkom sie az tak bardzo nie obawialbym bo ona i tak rozpadlaby sie sama. ;P

Data: 2020-01-21 05:16:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 21 stycznia 2020 11:47:24 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
> [...]
I u masz racje: to pewna Osoba jest Prawdom. Calom Prawdom. Drogom Prawdom i Zyciem...choc i Jej Slowa tez to Zycie dajom, ale najbardziej te ktore mowiom o wzorcu Jej Zycia, Smierci i...Zmartwychwstania :D
A min POd twojom slomianom chatkom sie az tak bardzo nie obawialbym bo ona i tak rozpadlaby sie sama. ;P

A ty dalej bombardujesz fnordami. Chciałbyś, żeby zbiorowe uwarunkowania były silniejsze od indywidualnych kalkulacji. Takie metody możemy "ja, ty, ona, my, wy, oni, on" stosować na ludziach nieświadomych ich działania, ale nie na kimś, kto przez lata studiował mechanizmy, jak to działa od kuchni i zdobył odpowiednie informacje. Po prostu taka werbalna pompatyczność, piękne i wielkie słowa, nie sprawiają na mnie specjalnie większego wrażenia i zachwytu, wypowiedziane w niewłaściwym czasie i miejscu, do niewłaściwych osób. Rozłóż swój kramik gdzie indziej, będziesz miał więcej nawróconych, byle daleko od mojego ogródka.

Data: 2020-01-22 03:23:29
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Gdybys mial realny wglad w Rzezywistosc POtrafilbys odzielic jej opis od ideologicznego belkotu. Ale poniewaz sam jestes Krzaczku zideologizowany wschodnimi bajkami demonkow to wszystko inne rowniez masz za bajki. Nawet Rzeczywistosc. Dlatego nie robi Ona na tobie wiekszego wrazenia tak samo jak nawet te bajeczki ktore uwazasz za swoje bo wygodne ci swiatoPOgladowo. A POniewaz mamy tu demokracje i KONSTYTUCJE to twoje "przekupki wschodu" nawolywania "o przestawienie kramiku" do kogos kogo masz za inna przekupke nie majom racji bytu. ;P Nie POdoba Ci sie "kramik" z Bogiem Prawdziwym obok twojego kramiku newageowskich "wschodnich idei-demonkow", mierzi cie to lub wystrasza...to uciekaj od Prawdy gdzie pieprz rosnie...czyli Indii lub samobojczej jaPOnii ale nie mysl ze ci w Kraju gdzie Krolem jest Jezus a Krolowom Matkom Maryja pozwolom sPOkojnie kupczyc zlotymi cielcami. A Kysz! ;P Albo siem nawroc... ;)

Data: 2020-01-22 04:24:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 22 stycznia 2020 12:23:30 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
[...]

Hola hola! Polska nie jest konstytucyjnie państwem wyznaniowym, w Polsce są wszystkie religie świata i miejsce dla ich rozwoju, o ile nie zachowują się jak wahabici i nie wysadzają domów i kościołów, nie gwałcą żon i córek. To co robisz, to nie jest wolny handel, tylko ruchome pikietowanie, które nie jest zgodne nie tylko z savoir-vivrem, ale także sporo mu można zarzucić z punktów złotej zasady. Jeżeli jedziesz drogą, to możesz próbować wyprzedzać innych kierowców omijając ich, ale nie wolno specjalnie ich korkować ani spychać na pobocze, co cały czas robisz, jadąc kursem kolizyjnym nawet gdy jest drugi pas wolny. Jak nazwać takie zachowanie?

Data: 2020-01-22 04:59:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 22 stycznia 2020 13:24:07 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Hola hola! Polska nie jest konstytucyjnie państwem wyznaniowym, w Polsce są wszystkie religie świata i miejsce dla ich rozwoju, o ile nie zachowują się jak wahabici i nie wysadzają domów i kościołów, nie gwałcą żon i córek. To co robisz, to nie jest wolny handel, tylko ruchome pikietowanie, które nie jest zgodne nie tylko z savoir-vivrem, ale także sporo mu można zarzucić z punktów złotej zasady. Jeżeli jedziesz drogą, to możesz próbować wyprzedzać innych kierowców omijając ich, ale nie wolno specjalnie ich korkować ani spychać na pobocze, co cały czas robisz, jadąc kursem kolizyjnym nawet gdy jest drugi pas wolny. Jak nazwać takie zachowanie?

PS. O już wiem... jak stara mama-san w herbaciarni prezentująca swoje wątpliwe wdzięki klientom goniącym za młodymi artystkami ;)

Data: 2020-01-22 14:28:26
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Drogi Panie Jakubie A Krzewicki: sytuacja wyglada wg. mnie mniej wiecej tak [idac w alegorie drogowom]:
Jedzie Pan od dluzszej chwili [swojego zycia  w tym Kraju] swoim Mini [kabrioletem w dodaku], wg swojej percepcji prawidlowym prawym najsPOkojniejszym pasem ruchu, dziwiac sie i bolejac ze co rusz z naprzeciwka wyskakujom Panu jakies POjazdy-zjawy o malo Pana nie rozjezdzajac, ocierajac Panu wrecz lakier lub czolowo sie prawie z Panem i Pana bliskimi nie zdezajac. Otoz widzi Pan -jedzie Pan POd prad trojpasmowom autostradom [a i owszem w tym Kraju Kwitnacej Jabloni juz takie mamy] i w mojej percepcji zasuwa Pan swoim pizdzikiem lewym najszybszym skrajnym pasem ruchu wprost na czolowke ze mna, a ja wlasnie tym samym pasem zapierniczam wprost do Katolickiego Nieba tirem cysternom pelnom cieklego wodoru i w dodatku przyspieszylem akurat wyprzedzajac KOlege Bialego jadacego rownolegle ze mna z prawej strony tirem pelnym cieklego tlenu, co rusz przepychajonc siem na drodze z innymi ruskimi lub niemianskimi tirowcami czy POmniejszym tlumkiem slowian, zydkow czy greKOw... ;P. I jako osoba uparta uporem wartym lepsiejszej sprawy wola Pan ze swietym POlacko-buddyjskim oburzeniem "Hola-hola-a-gdzie-ta-slynna-wasza/nasza-POlska-demokracja-tolerancja-i-goscinnosc!?-Wszak-na tej-wielopasmowej-drodze-tyyle-miejsca-ze-kazdy-moglby-jechac-w-kierunku-ktory-mu-pasuje-wiec-zjedz-Pan-tom-swojom-ruchomom-landarom/pikietom/straganem-ze-swietymi-obrazkami-na-POdsufitce-i-rozancem-zwisajacym-z-lusterka-z-drogi-slynnemu-HumuniscieDzieckuKwiatu-bo-jak-nie-to-bedzie-zle!..." Ano widac bendzie... Jak masz Pan sprzet Bonda to sie Pan lepiej katapultuj...albo zacznij modlic o cud! PO chrzescijansku najlepiej bo tu Bog takich zwylkl modlitw sluchac ;) Juz czas! Najwyzszy... ;P

Data: 2020-01-22 14:58:22
Autor: mrbluesky.pl
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
W dniu 22.01.2020 o 23:28, mrblu...@gmail.com pisze: zwylkl modlitw sluchac ;) Juz czas! Najwyzszy... ;P

ano, Najwyższy czyli Ya. 184 cm -- -
Dobra dobra Yutu ty-tez...tirem...POlangolcu ;)))

Data: 2020-01-23 00:00:26
Autor: u2
W dniu 22.01.2020 o 23:58, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

Gwiazda szosy

Nikt nie weźmie mojego wozu
Będę się nim ścigał do upadłego
Nikt nie prześcignie mojego wozu
On pokona prędkość dźwięku
Oooh, to mordercza maszyna
Ma wszystko
Kopa, wielkie grube opony
I w ogóle wszystko

Kocham to i potrzebuję tego
Mam to we krwi, tak, to dziki huragan
Dobrze, trzymaj się mocno
Jestem gwiazdą szosy

Nikt nie weźmie mojej dziewczyny
Zamierzam zatrzymać ją na zawsze
Nikt nie będzie miał mojej dziewczyny
Ona jest blisko mnie na każdym zakręcie
Oooh, ona jest jak maszyna śmiechu
Ona ma wszystko
Jak pełne wigoru usta kontrolujące ciało
i w ogóle wszystko

Kocham ją, potrzebuję jej
Zasiewam ją
Tak, ona podnieca mnie
Dobrze, trzymaj się mocno
Jestem gwiazdą szosy

Nikt nie weźmie mojej głowy
Mam pęd wewnątrz umysłu
Nikt nie będzie kradł mojej głowy
Teraz gdy jestem znowu na drodze
Oooh, jestem znów w niebie, mam wszystko
Niczym ruszającą się ziemię na otwartej drodze
i w ogóle wszystko

Kocham go i potrzebuję go
Rozstawiam go (w wyścigach)
Osiem cylindrów całkiem moje
Dobrze, trzymaj się mocno
Jestem gwiazdą szosy

Mam to we krwi
tak, to dziki huragan
Dobrze, trzymaj się mocno
Jestem gwiazdą szosy
Jestem gwiazdą szosy
Jestem gwiazdą szosy

Data: 2020-01-22 23:30:21
Autor: u2

Data: 2020-01-23 01:23:26
Autor: mrbluesky.pl
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
Przepraszam, ale na znakach drogowych nadal jest to droga dwukierunkowa.
-- -
Ktos ci POdwracal oznakowania pionowe i POnaustawial falszywych, ach ta akademicka lewacka agenturalna genderlobuzeria... ;P

Data: 2020-01-23 01:30:58
Autor: mrbluesky.pl
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
Przepraszam, ale na znakach drogowych nadal jest to droga dwukierunkowa. -- - Ktos ci POdwracal oznakowania pionowe i POnaustawial falszywych, ach ta akademicka lewacka agenturalna genderlobuzeria... ;P No i masz nieaktualne oprogramowanie nawigacji.
Wczytaj najswierzsze to ci sie rozjasni...ze obok masz drugom jezdnie autostrady, tom-tom prowadzoncom To the Hell ;P

Data: 2020-01-23 01:43:12
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- --

Cóż to? - czkawki dostałeś, czy może jakiegoś transu?
I w ogóle co chcesz powiedzieć? Wiemy dobrze o co ci chodzi w sensie twojej oferty, lecz sens twojego słowotoku nie zawsze wydaje się jasny.

JB

Data: 2020-01-23 03:03:18
Autor: mrbluesky.pl
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
-- Wszak-na tej-wielopasmowej-drodze-tyyle-miejsca-ze-kazdy-moglby-jechac-w-kierunku-ktory-mu-pasuje-wiec-zjedz-Pan-tom-swojom-ruchomom-landarom/pikietom/straganem-ze-swietymi-obrazkami-na-POdsufitce-i-rozancem-zwisajacym-z-lusterka-z-drogi-slynnemu- (...) -- -- -- -- -- Cóż to? - czkawki dostałeś, czy może jakiegoś transu? I w ogóle co chcesz powiedzieć? Wiemy dobrze o co ci chodzi w sensie twojej oferty, lecz sens twojego słowotoku nie zawsze wydaje się jasny. -- -
Nie boj Bialas zaby. Juz Krzewicki dobrze wie co to mialo byc, boc to dlan. ;P POlonisto-buddysty ;P

Data: 2020-01-23 03:23:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 23 stycznia 2020 12:03:19 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
[...]

Zrzędzisz.

Data: 2020-01-23 03:34:52
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ale nie jesteście na privie...  Chyba, że nadajesz jakimś tajnym szyfrem, to ja się już nie odzywam i idę sobie przejrzeć sciepe...

JB

Data: 2020-01-23 03:50:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 23 stycznia 2020 10:30:59 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
Przepraszam, ale na znakach drogowych nadal jest to droga dwukierunkowa. -- - Ktos ci POdwracal oznakowania pionowe i POnaustawial falszywych, ach ta akademicka lewacka agenturalna genderlobuzeria... ;P

KEN, Młoda Polska, Sanacja...

Data: 2020-01-23 10:35:51
Autor: Jacek Bialy
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
  -- Po prostu (mam jeszcze cień nadziei, że nieświadomie i bez złej woli) stanowicie niebezpieczeństwo dla 38 milionów ludzi (...)

Tylko zauważ, że wszystkie opcje polityczne są wobec Watykanu spolegliwe (począwszy od Jaruzela).  Jedne z cynizmu i wyrachowania, inne z bogoojczyznianej głupoty  i z dwojga złego trzeba stawiać tam, gdzie widzą jakąś polską rację stanu.

JB

Data: 2020-01-23 11:09:16
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dodam jeszcze, że mam sporą nadzieję na jakieś ideowe przesilenie w momencie, gdy zaczną wynosić na ołtarze Tchórza Tysiąclecia. Można się spodziewać tego, że z tej to okazji wyleje się na kraj cała kwintesencja kościelnej obłudy i teologicznego zakłamania. Będzie okazja, aby się przekonać, kto jest kto..

JB

Data: 2020-01-24 07:17:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jaki. mafia pedalskopedofilska pasożytująca na Narodzie.
W dniu piątek, 24 stycznia 2020 14:48:56 UTC+1 użytkownik Jarkol napisał:
Użytkownik <mrbluesky.pl@gmail.com> napisał w wiadomości

> jedziesz na czolowke z Narodem,

Partia Watykańska z swoim narkotykiem to nie jest Naród,
to jest tylko mafia pedalskopedofilska pasożytująca na Narodzie..

Pederastyczna - to stare słowo łączy znaczenia obu członów Twojego neologizmu.

Data: 2020-01-23 19:30:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 23 stycznia 2020 20:09:18 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Prędzej zaczną wynosić czy może wcześniej jakiś kozak otworzy archiwa z listami
Buby? Ale jak na razie szszszaaa, niech się upajają tym bogoojczyźnianym rajem...

Data: 2020-01-24 04:34:22
Autor: mrbluesky.pl
[...]

KEN, Młoda Polska, Sanacja... -- -
Wsio zarazone masonstwem.
Nie dziwi ze idziesz w ich slady...

Data: 2020-01-24 04:41:28
Autor: mrbluesky.pl
[...]

Oj chyba i ty Bialcu jedziesz na czolowke z Narodem, o Kosciele i PonBuczku nie wsPOminajonc...
ale jeszcze masz czas otrzezwienia...choc PO zacietrzewieniu ideologicznym watpie ze POtrafisz sKOrzystac...  ;P

Data: 2020-01-24 07:29:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 24 stycznia 2020 13:48:46 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 24.01.2020 o 13:41, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
> [...]
> JB aka UB nienawidzi kleru, dlatego trafniej o nim pisać UB-ek:)

Ty też Jutek papieżnikiem nie jesteś. Można i do gardeł naszych nie chcieć Niemca (Platformersa), ale nie można pozwolić na to, żeby agenci miasta w Italii na siedmiu pagórkach, będącego w komitywie z innymi Niemcami (Wiedniem i oryginalnymi Krzyżakami) mieszali pomiędzy nami Polakami w naszym worku. Warto sobie przypomnieć Kaiserinę Marię Theresę, która płakała jak przyszło Przedmurze rozbierać, a im więcej płakała, tym więcej brała litośnica jedna.

Data: 2020-01-24 07:44:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 24 stycznia 2020 16:36:54 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 24.01.2020 o 16:29, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Ty też Jutek papieżnikiem nie jesteś. Można i do gardeł naszych nie chcieć Niemca (Platformersa), ale nie można pozwolić na to, żeby agenci miasta w Italii na siedmiu pagórkach, będącego w komitywie z innymi Niemcami (Wiedniem i oryginalnymi Krzyżakami) mieszali pomiędzy nami Polakami w naszym worku. Warto sobie przypomnieć Kaiserinę Marię Theresę, która płakała jak przyszło Przedmurze rozbierać, a im więcej płakała, tym więcej brała litośnica jedna.

durnyś, Rzym ma ponoć zalać razem z Watykanem, ale to nie jest powód, abym nienawidził kleru w Bolanda, który robi świetną pro-polską robotę:)

W swoim mniemaniu. Tylko że obciążeni są błędem systematycznym.
I niespójni jacyś. Bo jednocześnie wypowiadają się przeciw technologii i przeciwko Grecie Thunberg. Przeciwko tezie i antytezie - a gdzie synteza?

Data: 2020-01-26 05:42:39
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -

Gdyby byli przeciw skrajnościom, to syntezy możnaby się było doszukać w jakiejś drodze środka. Ale oni boją się wszystkiego, czego nie znają - wszędzie obawiają się się szatana, z którym już dawno stracili cnotę. To taki kompleks dziewczyny wykorzystanej i porzuconej - trudności w nawiązywaniu kontaktów.

JB

Data: 2020-01-26 07:41:05
Autor: Jacek Bialy
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
   -- - Bolanda, który robi świetną pro-polską robotę:)

Skoro tobie się nie chce, to ja tutaj napisze, co powojena Polska zawdzięcza klerowi katolickiemu:

1- Nazywanie sowieckiego rezydenta polskim prezydentem, inicjowanie modłów w jego intencji.
2 - Rozbrojenie ostatnich Niezłomnych, których polski episkopat zgodził się nazywać "bandami podziemia". Pozbawienie ich wsparcia ze strony polskiej wsi za pomocą nacisków na niższe duchowieństwo.
3 - Jawna zdrada polskiej racji stanu w zamian za 'niesiadanie cezara na ołtarzu'.
4 - Likwidacja polskiej ambasady w Watykanie za namową Tchórza Tysiąclecia. Zerwanie stosunków pomiędzy Stolicą Apostolską a rządem emigracyjnym w Londynie. Prowadzenie własnej polityki wewnętrznej i międzynarodowej bez konsultacji z Rządem Londyńskim (stosunki polsko-niemieckie).
5 - Wygłaszanie bałamutnych homilii w czasie i po robotniczych protestach (Tchórz Tysiąclecia). Uwiarygadnianie władz PRL poprzez przyjmowanie od nich życzeń i kwiatów w tragicznych momentach, gdy na protestujących spadały liczne szykany.
6 - Błogosławienie konwojów LWP jadących pacyfikować Praską Wiosnę.
7 - Autoryzowane stanu wojennego. Moralne rozbrajanie opozycji, która szukała w Kościele moralnego wsparcia. Donoszenie na opozycjonistów niespodziewajadących się zagrożeń ze strony Kościoła. Prześladowanie w łonie duchowieństwa księży niosącym posługę duchową w środowiskach patriotycznych. Nadmierne bogacenia się kleru w tym czasie, częsta współpraca ze Służbą Bezpieczeństwa, która mogła doprowadzić do zamordowania niejednego duchownego i zapewne doprowadziła.
8 - Wiodąca rola polskich biskupów w doprowadzeniu do zdrady przy tzw. Okrągłym Stole. Autoryzowane i uwiarygadnianie tego oszustwa w oczach Polaków (gdyby kler tego nie popierał, mało kto dałby się nabrać na ten szwindel). Prześladowanie w łonie duchowieństwa tych księży, którzy nie popierali tego oszukańczego 'kompromisu' prowadzącego do zbrodniczych eksperymentów ekonomicznych. Masowe odsuwanie takich duchownych od ich dotychczasowych parafii na inne, seria tajemniczych zgonów, 'zawałów serca' ludzi w sile wieku w latach 1988-1990.
9 - Polityczna agitacja duchowieństwa na rzecz politycznych ugrupowań popierających opresyjną politykę gospodarczą oraz sprzeciwiających się lustracji i dekomunizacji, takich jak ZChN, UD, PO. Polityczne wspieranie byłych konfidentów SB. Inicjowanie politycznych awantur na tematy zastępcze, kiedy tylko pojawiały się problemy, wskazujące na konieczność dokonania lustracji i dekomunizacji polskiego życia publicznego. Ośmieszanie polskiej religijności poprzez wywoływanie obsesji w tematach seksualno-obyczajowych.
11 - Uwiarygadnianie pism takich jak Gazeta Wyborcza jako odpowiednich dla inteligencji katolickiej. Wydawanie własnych pism o podobnym ideowym charakterze (Tygodnik Powszechny).
12 - Jawne przeciwstawianie się lustracji polskiego kleru w latach 2005 - 2007 (sprawa abp. Wielgusa). Konflikt ówczesnego prymasa z ówczesnym prezydentem i rządem, wywodzącymi się z tradycji niepodległościowej.
13 - Wewnętrzne skłócanie polskiego społeczeństwa poprzez wyszukiwaniu wrogów wśród jego mniejszości lub innego typu peryferiow (mniejszości religijne, subkultury skupione wokół jakiejś idei lub stylu życia, seksualni dewianci).

Chyba największą stratę, jaką Polska poniósła na rzecz kościoła katolickiego był wybór kardynała Wojtyłły na Papieża. Gdyby wybrali Tchórza Tysiąclecia, Wojtyłła zostałby w Polsce jego następcą - wtedy byłaby wielka szansa na to, że zdołały on naprawić ogrom moralnego spustoszenia, jakie tamten w polskim kościele po sobie pozostawił.

JB

Data: 2020-01-24 07:35:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 24 stycznia 2020 16:29:41 UTC+1 użytkownik Jakub A.. Krzewicki napisał:

Ty też Jutek papieżnikiem nie jesteś. Można i do gardeł naszych nie chcieć Niemca (Platformersa), ale nie można pozwolić na to, żeby agenci miasta w Italii na siedmiu pagórkach, będącego w komitywie z innymi Niemcami (Wiedniem i oryginalnymi Krzyżakami) mieszali pomiędzy nami Polakami w naszym worku. Warto sobie przypomnieć Kaiserinę Marię Theresę, która płakała jak przyszło Przedmurze rozbierać, a im więcej płakała, tym więcej brała litośnica jedna.

PS. Nic dziwnego, że PiS ma największy elektorat tam, gdzie wspomina się z rozczuleniem rządy starej pierdoły Franza Josepha. "Przy tobie Najjaśniejszy Panie stoimy i stać chcemy" a skutek: nędza Galicji w cyfrach. To ja już wolałbym być pod prusakiem w Pyrlandii niż pod kasztaniarzem w Golicji i Głodomerii.

Data: 2020-01-24 08:02:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 24 stycznia 2020 16:37:46 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 24.01.2020 o 16:35, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS. Nic dziwnego, że PiS ma największy elektorat tam, gdzie wspomina się z rozczuleniem rządy starej pierdoły Franza Josepha. "Przy tobie Najjaśniejszy Panie stoimy i stać chcemy" a skutek: nędza Galicji w cyfrach. To ja już wolałbym być pod prusakiem w Pyrlandii niż pod kasztaniarzem w Golicji i Głodomerii.

no widzisz, tyś stary z-UB-ek, nie możesz przeżyć że rządzi żydoski Peace:)

To jest mało istotne że żydowski, skoro promują interesy, które nie są na dobrą sprawę ani żydowskie, ani polskie.

Data: 2020-01-26 05:19:47
Autor: Jacek Bialy
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
  -- - JB aka UB nienawidzi kleru, dlatego trafniej o nim pisać UB-ek:)

Glupiaście ciotka - gdy jestem za granicą, to lubię zajrzeć do jakiegoś kościółka (najlepszy klimat duchowy mają kościoły na Litwie i Słowacji - i zawsze pół-ojra wrzucę do szkatuly :)

JB

Data: 2020-01-26 16:05:45
Autor: Yogi
Dnia Sun, 26 Jan 2020 05:19:47 -0800 (PST), Jacek Bialy napisał(a):

[...]

Ivan nie wciskaj kitu. Ty nie chodzisz do kościoła tylko do cerkwi.

Data: 2020-01-26 08:15:39
Autor: Jacek Bialy
[...]

Zgadliście towarzyszu Piszczyk!
We Wilnie byłem ci ja w takiej cerkwi, w której Jego Wieliczestwo car Mikołaj II modlił się w roku 1915. Mają tam taką wielką szklaną trumnę w której leżą trzy mumie ruskich misjonarzy, których Wielki Książę Algirdas onegdaj kazał udusić. Mimo że wzrostu nikczemnego, musieli mu nieźle na głowę wchodzić..

Data: 2020-01-24 07:21:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 24 stycznia 2020 13:34:24 UTC+1 użytkownik mrblu....@gmail.com napisał:
> Przepraszam, ale na znakach drogowych nadal jest to droga dwukierunkowa.. > -- - > Ktos ci POdwracal oznakowania pionowe i POnaustawial falszywych, > ach ta akademicka lewacka agenturalna genderlobuzeria... ;P KEN, Młoda Polska, Sanacja... -- -
Wsio zarazone masonstwem.
Nie dziwi ze idziesz w ich slady...

Też Słowacki Julo był moim patronem w IX LO we Wrocławiu.
Król-Duch, Genezis z Ducha i utrzymywał się jak przyzwoitemu gnostykowi przystoi - z grania na giełdzie.

Data: 2020-01-26 04:20:48
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -

Jakiej "Buby" i jakim prawem ktoś zamykał archiwa?

Ps:  Nie musisz łamać wierszy klawiszem 'eter', bo każdy czytnik robi to sam (pozwól łańcuchom znaków wlewać się do całych akapitów).

JB

Data: 2020-01-26 05:16:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 26 stycznia 2020 13:20:49 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

-- -- -- -- -

Jakiej "Buby" i jakim prawem ktoś zamykał archiwa?

Bo to prywatne archiwa bardzo niekonwencjonalnej osoby i wpadły dzięki uprzejmości albo nieuwadze Pani Matki w ręce osób Czecich. Same wyciągi, do których miałem dostęp, szokują.

Data: 2020-01-26 09:35:29
Autor: Jacek Bialy
[...]

Zacznijmy od tego, że wszelkie archiwa tworzone w strukturach PRL były kopiowane na mikrofilmy, które były wysyłane pocztą dyplomatyczną do Moskwy. Zniszczenie wielu oryginałów w latach 90 stworzyło dla Kremla asymetryczną przewagę wywiadowczą. Ujawnianie jakichkolwiek archiwów, szczególnie jakichś prywatnych powoduje zmniejszenie się tej przewagi, czyli działa na niekorzyść Rosji takiej, jaką dzisiaj znamy. Zatem samo posiadanie tajnych archiwów, lub samych informacji tam zawartych stwarza możliwość ich ujawnienia, co samo w sobie grozi kalectwem lub śmiercią.
Mówiąc inaczej: gdybym ja coś takiego posiadał, albo choćby tylko jakąś informację peerelowskich służb, która nie została do dziś ujawniona, to po pierwsze bym się tym przed nikim nie chwalił, a po drugie zrobiłbym wszystko, aby wiedza przeze mnie posiadana nie była dla nikogo tajemnicą (anonimowo bym ją rozpowszechnił w trosce własne życie i zdrowie).

JB

Data: 2020-01-26 10:17:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 26 stycznia 2020 18:35:31 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

Mówiąc inaczej: gdybym ja coś takiego posiadał, albo choćby tylko jakąś informację peerelowskich służb, która nie została do dziś ujawniona, to po pierwsze bym się tym przed nikim nie chwalił, a po drugie zrobiłbym wszystko, aby wiedza przeze mnie posiadana nie była dla nikogo tajemnicą (anonimowo bym ją rozpowszechnił w trosce własne życie i zdrowie).

Powiedzmy, że w tym wypadku wisi kacapstanowi, czy te informacje pozostaną tajne, czy ktoś je ujawni - mają win-win, a kościółkowi to expendable, z których można korzystać, ale po których utracie Kreml nie zapłacze.

Data: 2020-01-26 13:14:05
Autor: mrbluesky.pl
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
Dlaczego mieszasz swój kościół z Narodem i Panem Bogiem? Tchórz Tysiąclecia najpierw zdradził Boga i papieża, a potem cały polski naród (no i nauczył go współpracy z diabłem, czyli tchórzostwa). -- -
No coz. Nie zamierzam cie odkrecac. Kiedys POznasz taKOm wykladnie faktow z ktorom zbytnio nie POdyskutujesz a nawet jej nie POdsKOczysz o cal ;P
Na razie orasz brzuchem PO wierzchu myslac zes yelowsubmarine w pelnym zanurzeniu ;P
Ale dziwi ze nie widzisz/negujesz KOrelacji tych trzech rzeczywistosci... chyba zes M... ;P

Data: 2020-01-26 16:00:18
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ależ dlaczego?  Pan Jezus powiedział, że prawda nas wyzwoli. Jeśli więc się mylę, to pokaż w którym miejscu?

JB

Data: 2020-01-27 02:35:37
Autor: mrbluesky.pl
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P

Dlaczego mieszasz swój kościół z Narodem i Panem Bogiem? Tchórz Tysiąclecia najpierw zdradził Boga i papieża, a potem cały polski naród (no i nauczył go współpracy z diabłem, czyli tchórzostwa).  -- -  No coz. Nie zamierzam cie odkrecac. Ależ dlaczego?  Pan Jezus powiedział, że prawda nas wyzwoli. Jeśli więc się mylę, to pokaż w którym miejscu? -- -
Czyli sam sie napraszasz na terapie "Bialych Mszy"? ;P
A jesli jednak masz namieszane w niemal kazdym aspekcie odnosnie KOsciola-Narodu-i-Pana/Boga?
Mysisz ze ci ktos POstami na usenecie da rade lata takiego derilium odkrecic? Tu trzeba raczej cudu ;P
Wierzysz w Cuda? Bo jesli nie to nie dziwi ze nie widzisz/negujesz KOrelacjom tych trzech rzeczywistosci... :)

Data: 2020-01-27 05:34:26
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Pokaż w którym miejscu, to posypię głowę popiołem.
Boisz się prawdy?

JB

Data: 2020-01-27 16:11:59
Autor: mrbluesky.pl
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P

Pokaż w którym miejscu, to posypię głowę popiołem. Boisz się prawdy? -- -
Ja juz nie Ty jeszcze nie.
I to jest to miejsce. Ale... Wierze w szczerosc twojej deklaracji.
Tylko watpie ze w niej wytrwasz gdy choc przeczujesz ile masz do odrobienia. Tyle.
Zreszta nie jestem Ci do niczego POtrzebny.
Jak napisalem kiedys bedzie ten moment gdy sam staniesz w obliczu innego rozumienia. Wszystkiego.
I wcale nie bedzie ci to trudno przyjac. Tylko chciej. :)

Data: 2020-01-27 17:12:04
Autor: Jacek Bialy
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
  -- Jak napisalem kiedys bedzie ten moment gdy sam
staniesz w obliczu innego rozumienia. Wszystkiego.

Ależ mnie nie brak rozumienia dla prymasa Wyszyńskiego! Był poczciwym  człowiekiem, którego sytuacja przerosła - co było do przewidzenia dla tych, którzy zabili biskupa Łukomskiego. Tyle i tylko tyle. Jednak problem w tym, że pragniemy prawdy i wolności, a sami wiążemy się kłamstwami na własny temat. Dobrej nocy!

JB

Data: 2020-01-28 04:10:18
Autor: mrbluesky.pl
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
Jak napisalem kiedys bedzie ten moment gdy sam  staniesz w obliczu innego rozumienia. Wszystkiego.  Ależ mnie nie brak rozumienia dla prymasa Wyszyńskiego! Był poczciwym  człowiekiem, którego sytuacja przerosła - co było do przewidzenia dla tych, którzy zabili biskupa Łukomskiego. Tyle i tylko tyle. Jednak problem w tym, że pragniemy prawdy i wolności, a sami wiążemy się kłamstwami na własny temat. Dobrej nocy! -- -
Duzo prawdziwiej bedzie tak:
"sami wiążemy się kłamstwami na własny temat...że pragniemy prawdy i wolności" ;P
Tak naprawde pragniemy swietego sPOkoju nawet jesli trzeba dla doraznego iluzorycznego efektu usPOkojenia zrezygnowac z pierwszego czlonu tego okreslenia idac w samozaklamanie
 ze "nie brak nam roumienia" ;) Dobrego dnia...POczciwy czlowiecze od przerostow sytuacji ;P

Data: 2020-01-28 16:03:50
Autor: Runt
W dniu 2020-01-28 o 13:10, pajac mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

Te, ty za księdza robisz czy tylko dźwigasz krzyż?

Data: 2020-01-28 04:44:38
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -

Tam skarb twój, gdzie serce twoje.

JB

Data: 2020-01-28 04:47:59
Autor: mrbluesky.pl
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
  Duzo prawdziwiej bedzie tak:  "sami wiążemy się kłamstwami na własny temat...że pragniemy prawdy i wolności" ;P  Tak naprawde pragniemy swietego sPOkoju (...) -- -- -- -- -- -- - Tam skarb twój, gdzie serce twoje. -- -
Tez przez grzecznosc PISzesz o mnie zeby nie sugerowac ze dedykujesz to sobie? ;P

Data: 2020-01-21 04:30:58
Autor: Jacek Bialy
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
  -- Poglądy same w sobie w nie mają wartości, ale tylko jako narzędzie, które ma doprowadzić do planowanych rezultatów.

Czyżby tylko narzędzie? Od właściwości poglądów zależy reszta, czyli życie.

JB

Data: 2020-01-22 03:07:12
Autor: mrbluesky.pl
Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P
 -- Poglądy same w sobie w nie mają wartości, ale tylko jako narzędzie, które ma doprowadzić do planowanych rezultatów.  Czyżby tylko narzędzie? Od właściwości poglądów zależy reszta, czyli życie. -- -
Poglondy som wlasciwe jesli som zyciowe...czyli realne czyli odwzorowuja POprawnie to co opisuja -[p]ogladaja :)
Jesli ktos ma skrzywiony oglad [wglad w] rzeczywistosci,
ideologiom jakoms zaklucony -to jego [p]oglady to szajs ;)

Data: 2020-01-22 04:12:33
Autor: Jacek Bialy
[...]

U nas się mówi: niebo jest niebieskie.

   -- - Jesli ktos ma skrzywiony oglad [wglad w] rzeczywistosci,
ideologiom jakoms zaklucony -to jego [p]oglady to szajs ;)

To tak, jakby ktoś powiedział, że niebo jest zielone inaczej..
JB

Data: 2020-01-22 04:52:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 22 stycznia 2020 12:07:14 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
[...]

Chodzi o to, żeby świadectwo zmysłów i prosta logika były zawsze pierwszą instancją zarówno ponad emocje, jak i ponad to, co jest komu wpajane. Ja zawsze się kierowałem tym, co najbardziej pasuje do pozostałych klocków, od dołu do góry, bez żadnych pułapek w rodzaju "skoków wiary" tylko z przeświadczeniem i wiarą rozwijającymi się razem w trakcie mozolnego i stopniowego składania faktów i gromadzenia wiedzy.. Z buddyzmem nie miałem problemu, że czegoś istotnego nie będę w stanie na jego temat się dowiedzieć, jako religia jest najbliższy tych kryteriów. Podstawowe zasady Ośmiorakiej Ścieżki są na tyle zrozumiałe jak matematyka elementarna i nie wymagają tworzenia dodatkowych abstrakcyjnych założeń nie potwierdzonych przez powtarzalne zdarzenia. Naprawdę mało istotne jest jacy istnieją buddowie i bodhisattwowie i jak są nazywani, jak również jakikolwiek hołd deklaratywny dla nich, żeby Prawdziwą Drogą podążać. Najlepsze, co możesz uczynić dla Poprzedników, to po prostu spełniać racjonalne kryteria poprawności w każdej z ośmiu szprych koła Dharmy. Nawet gdyby ludzie zapomnieli ich imion, a wiedzieli, co robić i jak żyć, Prawda zostałaby zachowana w ich działaniach.

Jaki "za" w Onecie, Staniszkis "przeciw" w WP [POtrupachKasty&UE] ;P