Jaki zasilacz 550W i pamiątki

Data: 2010-10-14 20:46:07
Autor: Jacek Kalinski
Jaki zasilacz 550W i pamiątki
W artykule <i97659$rec$1@news.onet.pl>, PesTYcyD napisał(a):

Zasilacz:
Szukam czegoś jakiegoś 550W w cenie od 250 do 300zł Ma być cichy i ma mieć sensownie rozwiązane okablowanie: albo odłączane od zasilacza albo z owijkami.

Amacrox free style 550W. Spełnia wszystkie wymagania.

Pamiątki:
Moja płyta obsługuje 3 kanały ale nie wiem czy finansowo się wyrobię. W założeniu 2x 2gb Rozmawiałem w sklepie i gościu mówił żeby nie pchać się w Corsairy, Ocze i Geile bo często nie trzymają się specyfikacji. Ja to mogę potwierdzić. Mam DDR2 Corsaira i nie udaje mi się ustawić timingów wedle których powinny działać Polecał Goodramy i Kingstoney. Celuje w 1600 CL7 lub CL8 w cenie około 400zł
Jeżeli można znaleźć jakieś pamiątki 3x 2GB w niewiele wyższej cenie to jakie byście polecili?

Nie polecę nic, ale dodatkowo odradzę kości Kingmax - 10% jest pada po 1-2 miesiącach pracy (na 20 kości, 2 padły).

Jacek

Data: 2010-10-15 19:05:41
Autor: WiesłaW
Dnia 14-10-2010 o 22:46 Jacek Kalinski napisał na pl.comp.pecet:

[...]

Seasonic S12II-520 520W 80 Plus Bronze - 480W 266
OCZ Z Series Silver 550W - 534W 286
Corsair VX550W - 492W 252

To jest max obciążenie linii 12V tych zasilaczy. A jakie posiada ten
Amacrox free style 550W jeśli można wiedzieć?
Jak widać, najlepszym jest w tym parametrze OCZ. Jak również posiada
najwyższą sprawność.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2010-10-16 14:17:03
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-10-14 22:46, Jacek Kalinski pisze:
Amacrox free style 550W. Spełnia wszystkie wymagania.

Znalazłem taką zasiłkę: 750W CHIEFTEC CFT-750-14CS za 315zł chyba jest to najsensowniejszy zasilacz w tym przedziale cenowym...

Jaki zasilacz 550W i pamiątki