Jaki zasilacz wybrać?

Data: 2010-03-04 09:01:04
Autor: qwerty
Jaki zasilacz wybrać?
Użytkownik "Aster" <bajbus37@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hmn01r$mnc$1@newsread1.aster.pl...
mogę się zdecydować pierwszy to Antek TruePower Quattro 1000 posiada cztery
obwody 12V po A,

http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MTE4Mw==
Tutaj jest po 36A, ale maksymalnie z linii 12V może być 70A.

Napisz do czego potrzebna taka moc i co wymagasz (poza stabilnością zasilania).

Data: 2010-03-04 10:09:01
Autor: Exploris
Jaki zasilacz wybrać?
Matko do czego aż taka moc ?

tak z olwnej ręki to napisz na czym Ci zależy - moc, niezawodność, cisza bo jak narazie odnoszę wrażenie że wodę w czajniku zasilanym z z liniii 12 v chcesz gotować ....

grubo się bym zastanowił czy potrzebny Ci modularny - sam mam Corsair HX i po pewnym czasie stwierdziłem, ze to POMYŁKA kabli i tak mam duzo i te kable w zestawie nie są wcale tak rewelacyjne - teraz bym kupował bym NON MODULAR - wtedy niepotrzebnie przepłaciłem ...

--
Pozdrawiam ... Exploris.

Data: 2010-03-04 14:51:19
Autor: -
Jaki zasilacz wybrać?
qwerty kompulsywnie wyklepał(a) na klawiaturze:
[...]

Komp: płyta główna Asus P5E3 PremiumWiFi-AP@n Edition, dwie karty HIS radeon
5870 w CrossFire, cztery dyski w raidzie 0+1 dwa na e-SATA nagrywarka BD i
DVD
SoundBlaster proc intel Q9550 (Intel Core 2 Quad 2,83 GHz), poza tym chcę
mieć
100% pewności zapasu mocy. Doradźcie który z nich wybrać? Dzięks z góry!

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus37(at)tlen(KROPKA)pl | Byłeś już na www.pajacyk.pl
Skype Bajbus_35 ; Gadu-Gadu 1400168 ; Tlen bajbus37

Data: 2010-03-04 15:29:28
Autor: Krzysiek -
Jaki zasilacz wybrać?

[ciap]
[...]
Plus 8 GB RAM DDR3

Data: 2010-03-04 16:57:20
Autor: tg
Jaki zasilacz wybrać?
"-=<Bajbus>=-" <bajbus_35@wyciacto.op.pl> wrote in message news:hmodsp$3an$1inews.gazeta.pl...
[...]

czyli jakies 500W pod max obciazeniem moze czasem pociagnac, nie lepiej
celowac w okolice 700-750W? i taniej duzo i wybor znacznie wiekszy

kupowanie z pewnym zapasem ma sens, ale nie ma sie co spodziwac ze bedzie
on bezproblemowo chodzil z wiecej niz jednym kolejnym zestawem, zasilacz
starzeje sie dokladnie tak samo jak reszta komponentow

a z podanych bralbym corsaira, glownie ze wzgledu na gwarancje,
chociaz raczej sklanialbym sie ku 950W

Data: 2010-03-04 18:33:26
Autor: qwerty
Jaki zasilacz wybrać?
Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4301$4b8fe6ae$59641911$29324@news.upc.ie...
kupowanie z pewnym zapasem ma sens, ale nie ma sie co spodziwac ze bedzie
on bezproblemowo chodzil z wiecej niz jednym kolejnym zestawem, zasilacz
starzeje sie dokladnie tak samo jak reszta komponentow

Nie koniecznie. Może ceni sobie ciszę. ;)

Jaki zasilacz wybrać?