Jaki zasilacz wybrać?

Data: 2010-03-05 08:48:20
Autor: Exploris
Jaki zasilacz wybrać?
Muszę zmienić zasilacz na przynajmniej 1000W i mam dwa upatrzone ale nie
mogę się zdecydować pierwszy to Antek TruePower Quattro 1000 posiada cztery
obwody 12V po 25A, drugi to Corsair CMPSU-1000HXEU - 1000W  posiada
dwa obwody 12V po 40A, bogaty zestaw końcówek o dobrym profilu do upakowania
w obudowie, oba zasilacze są modularne. Czytałem parę recenzji, ale trudno wyczuć,
który jest lepszy bo nie znalazłem testu gdzie występowały by oba.
Proszę Was jeśli znacie te zasilacze o konstruktywną odpowiedź. Z góry dziękuję!
-- >

Taaaak IMHO przesadziłeś trochę z tą moca ale coż będzie zapas będzie ciszej ... jesli ma to dla ciebie znaczenie ...
z drugiej strony pewnie nie ma mbo grafika cross fire do najcichszych z pewnością nie należy !!!
chłodzenie budy tez z peweniością przewidziałeś (O ILE SIĘ JESZCZE ZMIEŚCI ;) !!!
więc sam się zamotałem ...

w cholerę bierz CORSAIRA - solidny - oprócz kabli - te juz takie osldne nie są ...
aha co do gwarancji tylko przez 2 lata możesz zwrócić się do SPRZEDAWCY pozostała gwarancja jest realizowana przez producenta !!!!!!!!!!!!!

--
Pozdrawiam ... Exploris.

Jaki zasilacz wybrać?