Jaki zestaw CB polecacie do 300zł

Data: 2009-05-19 13:26:50
Autor: Lukasz
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
Witam

Jaki zestaw cb, czyli radio +  antena polecacie do ok300zł..?
Głównie potrzebny na trasy.. słyszałem że radio TTI 880 jest dobre.

Data: 2009-05-19 13:35:56
Autor: Lewis
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł

Jaki zestaw cb, czyli radio +  antena polecacie do ok300zł..?
Głównie potrzebny na trasy.. słyszałem że radio TTI 880 jest dobre.

Uniden 520XL (240-260zł) i za 70zł president wilson troszkę przekracza cenę ale zestaw idealny.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 143.4dB ;)

Data: 2009-05-19 13:39:45
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik Lewis napisał:

[...]

I niech kolega od razu rozkreci podstawe antenki i zabiera sie za uszczelnianie tego gwozdzia :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-05-19 13:43:06
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Tue, 19 May 2009 13:39:45 +0200, Gabriel'Varius' na pl.misc.samochody napisał(a):

I niech kolega od razu rozkreci podstawe antenki i zabiera sie za uszczelnianie tego gwozdzia :-)

Nie pomyliłeś aby Wilsona z Hustlerem :) ?

"Zazdrosny: Zazdrosny sobie samemu szkodzi. Demokryt"

Data: 2009-05-19 13:46:52
Autor: Lewis
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł

Nie pomyliłeś aby Wilsona z Hustlerem :) ?

No właśnie...
Hustler to podjeba wilsona owszem drut nie antena.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 143.4dB ;)

Data: 2009-05-21 13:22:40
Autor: drill
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
Data: 2009-05-19 13:51:54
Autor: gogi
Lukasz pisze:
Witam
Jaki zestaw cb, czyli radio +  antena polecacie do ok300zł..?
Głównie potrzebny na trasy.. słyszałem że radio TTI 880 jest dobre.

Zapytaj ewentualnie na pl.rec.radio.cb lub poczytaj archiwum tamtej grupy.

Pozdr.

--
gogi

Data: 2009-05-19 14:04:41
Autor: Michas
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł

Zapytaj ewentualnie na pl.rec.radio.cb lub poczytaj archiwum tamtej grupy.

Ja myślę że nie ma co czytac - Uniden 520xl i willson/hustler to idealny zestaw do pytania o "dróżke" :)

M.

Data: 2009-05-19 15:13:57
Autor: Stefan Szczygielski
Michas wrote:
Ja myślę że nie ma co czytac - Uniden 520xl i willson/hustler to idealny zestaw do pytania o "dróżke" :)

No tak, ale Lukasz pytał o "zestaw CB", a nie o "zestaw do pytania o
dróżke"... ;-)

"Zestaw CB" do niskiego samochodu się zaczyna chyba tak jakoś od znośnie
zestrojonej ML-145 mocowanej do przyzwoitego kawałka masy dachu.

Samo pudło z gruszką nie ma wówczas już aż takiego znaczenia, co
najwyżej może być mało odporne na trzaski generowane przez elektrykę w
samochodzie. Chyba, że kolega Lukasz jeździ np. takim Volvem 900 z
bezelektronicznym silnikiem diesla od półciężarówki, wówczas trzaski
poza chwilami, gdy się popryskuje szybę nie występują... =)

S.

Data: 2009-05-19 17:21:18
Autor: Michas
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
No tak, ale Lukasz pytał o "zestaw CB", a nie o "zestaw do pytania o
dróżke"... ;-)

Ale zestaw miał być do 300zł!

"Zestaw CB" do niskiego samochodu się zaczyna chyba tak jakoś od znośnie
zestrojonej ML-145 mocowanej do przyzwoitego kawałka masy dachu.

Co daje nam już około 120zł

Samo pudło z gruszką nie ma wówczas już aż takiego znaczenia, co

Ale za 180zł to co on kupi? Cobre IV? Kiepskie radio, bez rf-gaina, przy podłączonej Mlce w każdym mieście będzie bezużyteczne. (z powodu zgiełku w eterze).
Naprawdę w tym budżecie ciężko trafić zestaw lepszy niż polecany od początku.

Pozdrawiam,
M.

Data: 2009-05-19 20:18:18
Autor: Lukasz
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł

Ale zestaw miał być do 300zł!

Nie do a ok 300zl, no niech będzie do 350zł, na allegro znalazłem radio TTI 880, z antena TTI ML-145

Data: 2009-05-19 20:32:59
Autor: Lewis
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł

Nie do a ok 300zl, no niech będzie do 350zł, na allegro znalazłem radio TTI
880, z antena TTI ML-145

Jak chcesz mieć niebieskie podświetlenia wodotryski i cuda niewidy to bierz TTI.
Ja ponownie wybrałbym 520xl mam i sobie chwale. Jak radyjko ma działać antymiśkowo to wilson na magnesie spokojnie wystarczy, jak masz większe ambicje to jakiś alan9plus, ml145, sirio turbo 2k/5k...

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 143.4dB ;)

Data: 2009-05-20 00:19:27
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
Michas pisze:

Ale zestaw miał być do 300zł!

Brzydko mówiąc: Mogę się komuś w kabinie i na dach zesrać za 200 PLN !

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-05-20 01:26:42
Autor: Wild Root
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
 W poście <guu78j$j0b$1@news.task.gda.pl>
 m.in. przeczytać można:

Ja myślę że nie ma co czytac - Uniden 520xl i willson/hustler to idealny
zestaw do pytania o "dróżke" :)

Tak, nie stojący w zerach Uniden z czułością 1,3 i selektywnością 30
(oczywiście na pudełku napisali co innego, ale po podłączeniu pod sztuczne
obciążenie wychodzi szydło z worka). I zanim coś nabazgrzesz geniuszu
pamiętaj, że do dziś mam u510 (co prawda już zestrojonego w zera idealnie
przez Sinad) ale nadal z chusteczkową czułością i selektywnością.

ps. jeśli mówiłeś o używanym starym Unidenie, to zwracam honor.

--
Wild Root

Data: 2009-05-20 01:36:18
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Wild Root pisze:
ps. jeśli mówiłeś o używanym starym Unidenie, to zwracam honor.

moge potwierdzic... Mialem U510 z 1986 roku i chodzil o niebo lepiej niz 510 z 2007 (mimo wizyty 510 u wspomnianego Mariusza [Sinad])....

Data: 2009-05-20 01:44:22
Autor: Wild Root
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
 W poście <guvfp6$2i5u$21@bgp.inds.pl>
 m.in. przeczytać można:

moge potwierdzic... Mialem U510 z 1986 roku i chodzil o niebo lepiej niz
510 z 2007 (mimo wizyty 510 u wspomnianego Mariusza [Sinad])....

Ja mam z 2008 logicznie więc biorąc Ty masz lepsze, bo starsze, choć w
praktyce to już może być to samo gówno. :)

--
Wild Root

Data: 2009-05-20 01:49:46
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Wild Root pisze:
[...]

Juz nie mam tego U510... Teraz mam Harry II ASC, ale chyba bede zmieniac na JFK lub Herberta (najchetniej kolejnego starego bo jednego mi gówniarze ukradli [ale ostanio ich policja zlapala bo im Ceed'a nieoznakowanego obrobili :D])

Data: 2009-05-20 02:10:47
Autor: Wild Root
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
 W poście <guvgie$2i5u$22@bgp.inds.pl>
 m.in. przeczytać można:

[...]

Heh JFK II miałem w aucie przez godzinę (jak czekałem na modyfikacje w
Sinad). Szkoda tylko, że taka cena, ale coś czuję, że jednak kupię, a żonie
powiem, że albo wydałbym na radio, albo na dziwki (argument nie do
odparcia). :P

--
Wild Root

Data: 2009-05-19 16:40:04
Autor: robert
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
Witam

Jaki zestaw cb, czyli radio +  antena polecacie do ok300zł..?
Głównie potrzebny na trasy.. słyszałem że radio TTI 880 jest dobre.
Nawigację z dobrą mapą i aktualne POI.

CB to przeżytek.

Data: 2009-05-19 17:23:22
Autor: Michas
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł

Nawigację z dobrą mapą i aktualne POI.

CB to przeżytek.

Brawo Jasiu, a ta nawigacja ostrzeże Cie np przed korkiem co powstał 20 minut temu z powodu wypadku? Pijanym leżącym na jezdni? itp itd. Że o "miśkach" nie wspomnę.. :)

M.

Data: 2009-05-19 20:57:38
Autor: Marcin Jan
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
Michas pisze:
/././
Że o
"miśkach" nie wspomnę.. :)

lepiej nie wspominaj bo na nie których na grupie to woda na młyn :)

--
Z pozdrowieniem
marcin jan

"Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"

Data: 2009-05-19 22:28:38
Autor: LEPEK
robert@mailinator.com pisze:

Nawigację z dobrą mapą i aktualne POI.

CB to przeżytek.

Jasssne :D

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-05-20 19:14:34
Autor: huri_khan
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
robert@mailinator.com pisze:

Nawigację z dobrą mapą i aktualne POI.

Aktualne POI czyli na każdym skrzyżowaniu "możliwy radar"

CB to przeżytek.

Trasa Katowice - Warszawa

Wariant z w/w nawigacją. Przed każdym skrzyżowaniem zwalnianie do 70 i znowu rozpędzanie się do prędkości nieokreślonej + stres czy nie jedzie jakaś Vectra.

Wariant z CB zwalniasz tam gdzie stoją.

Wiem że łamię przepisy ale kto tego nie robi ? I czy ktoś w ciągu ostatnich 2 lat jechał przepisowo tą trasą i ile mu to zajęło czasu ?

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2009-05-20 21:06:34
Autor: Wild Root
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
 W poście <gv1dpp$irt$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytać można:

Wiem że łamię przepisy ale kto tego nie robi ?

Ja :) A jak jade w zabudowanym 50 i mi błyskają to zwalniam, bo myślę, że za
szybko jadę, albo chcą mnie uprzedzić o jakimś niebezpieczeństwie :P

--
Wild Root

Data: 2009-05-19 19:03:44
Autor: Bialy
Lukasz napisal/a:

| Witam
|
| Jaki zestaw cb, czyli radio +  antena polecacie do ok300zł..?
| Głównie potrzebny na trasy.. słyszałem że radio TTI 880 jest dobre.

Na forum o cb-radio.pl sporo osob polecalo zestaw w postaci radia Onwa MK3 z antena Sirio AS-100. Radio samo w sobie dosyc ubogie, ale podobno trzyma niezle parametry i calkiem przyzwoicie sie rozmawia, szczegolnie z ta antena.
Ja osobiscie nie mialem okazji testowac takiego zestawu, wiec wlasnych doswiadczen nie przedstawie.
Powinienes sie z tym zmiescic w 300 zl :)

PS. Podobno Unideny spadly z jakoscia odkad sa 'Made in China' i sporo osob na nie bardzo narzekalo.

Zaznaczam jednak, ze nie jestem w temacie mocno na biezaco i nie jestem tez jakims ekspertem :) Zajrzyj sobie jednak koniecznie na to forum, bo to prawdziwa skarbnica wiedzy ;)

Pozdrawiam,

--
-) Bialy
( GG: 1092403

Data: 2009-05-20 01:46:33
Autor: Wild Root
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
 W poście <guuo5v$cbr$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
 m.in. przeczytać można:

PS. Podobno Unideny spadly z jakoscia odkad sa 'Made in China' i sporo
osob na nie bardzo narzekalo.

Jakiś tydzień temu z ciekawości zrobiłem coś takiego. W tym samym aucie
wpięte dwa zestawy 1. President Johnson II ASC + Siro ML150 (magnes) 2.
Uniden 510 + Lemm AT-1000 w dziurze. Zestaw pierwszy ustawiony na ASC,
drugi odkręcony SQ. Efekt? No cóż na u510 może połowa tego co było słychać
nie była tak zrozumiała jak to co puszczało wyraźnie ASC (zmodyfikowane
przez Sinad) Po zamianie anten to już lepiej w ogóle nie mówić... Za 300 zł
to on może sobie kupić średnie radio, a nie zestaw.

--
Wild Root

Data: 2009-05-20 01:22:41
Autor: Wild Root
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
 W poście <guu523$gsc$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać można:

Jaki zestaw cb, czyli radio +  antena polecacie do ok300zł..?
Głównie potrzebny na trasy.. słyszałem że radio TTI 880 jest dobre.

1. NTG
2. Za 300 zł to nie zestaw, tylko szumofon i kawałek drutu (niektórzy
dorzucą spięte sznurkiem, a nie przewodem). Ja ci mogę polecić taki zestaw:

- President Johnson II ASC (z SINAD Częstochowa - zmodyfikowane ASC i
ręcznie wyregulowane/wystrojone radio)
- przewód antenowy H155e
- filtr anty zakłóceniowy 5A (dowolny)
- uchwyt krawędziowy (dowolny)
- Lemm AT-1000

Niestety całość to trochę ponad 1000 zł. :) Oczywiście możliwe są inne dobre
konfiguracje, ale nie za 300 zł.

--
Wild Root

Data: 2009-05-22 00:42:19
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Wed, 20 May 2009 01:22:41 +0200, Wild Root napisał(a):

[...]

Nie znasz się! Tomek z Włocławka poleca Ermesa. BTW czy ktoś wie dlaczego Motyl zniknął na tydzień przed pojawieniem się
nowego guru od szumofonów Wild Roota?

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-05-22 03:43:37
Autor: Wild Root
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
 W poście <gyaly0xi7nqx.1h9lx1vphydrr.dlg@40tude.net>
 m.in. przeczytać można:

Nie znasz się! Tomek z Włocławka poleca Ermesa.

To on, mi się Ermes nie podoba, taki zabawkowy jest wizualnie, ale nawet
jeśli to będzie to z całą pewnością lepszy wybór niż obecnie produkowane
Undeny, czy TTI.

--
Wild Root

Data: 2009-05-22 12:22:02
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 22 May 2009 03:43:37 +0200, Wild Root napisał(a):

[...]

Tak, tak, i wcale nie jesteś Motylińskim :D

--
     ___________ (R)

Data: 2009-05-22 12:37:34
Autor: Wild Root
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
 W poście <134b8kisw75wp$.dlg@oldfield.org.pl>
 m.in. przeczytać można:

Tak, tak, i wcale nie jesteś Motylińskim :D

ROTFL --
Wild Root

Data: 2009-05-22 07:56:05
Autor: huri_khan
Wild Root pisze:

Niestety całość to trochę ponad 1000 zł. :) Oczywiście możliwe są inne dobre
konfiguracje, ale nie za 300 zł.

Czy jeżeli ktoś pyta się jaki samochód kupić za 30 000 tyś to mu napiszesz żeby kupił taki za 100 000 tyś ?

A jeżeli autor wątku ma jakiś samochód który jest wart 3000, a ty chcesz żeby wartość wyposażenia stanowiła 1/4 wartości samochodu ?

Skoro pyta się jaki jest zestaw do 300 zł to odpisuj według założeń.

Data: 2009-05-22 12:41:29
Autor: Wild Root
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
 W poście <gv5epe$os0$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytać można:

Czy jeżeli ktoś pyta się jaki samochód kupić za 30 000 tyś to mu
napiszesz żeby kupił taki za 100 000 tyś ?

Nie. Za 30 tys. da się kupić samochód. Jak kupi "zestaw" CB za 300 to dość
szybko zapłaci manadat, bo nie usłyszy czegoś co powinien.

A jeżeli autor wątku ma jakiś samochód który jest wart 3000, a ty chcesz
żeby wartość wyposażenia stanowiła 1/4 wartości samochodu ?

Nie wnikam w to, ale wychodzę z założenia, że lepiej poczekać/odłożyć i
kupić coś lepszego niż kupić gówno, z którego potem nie będziemy zadowoleni
i to jest moja rada dla tego Pana.

--
Wild Root

Data: 2009-05-22 18:02:43
Autor: huri_khan
Wild Root pisze:

Nie. Za 30 tys. da się kupić samochód. Jak kupi "zestaw" CB za 300 to dość
szybko zapłaci manadat, bo nie usłyszy czegoś co powinien.

Mam gówno: TTi880 i Lema 1000 (za 320 zł)  słyszę w mieście do 10km, w ostatnim tygodniu musiały być warunki do propagacji i słyszałem ruskich na tym gównie.

Więc twoja teoria obalona.

Nie wnikam w to, ale wychodzę z założenia, że lepiej poczekać/odłożyć i
kupić coś lepszego niż kupić gówno, z którego potem nie będziemy zadowoleni
i to jest moja rada dla tego Pana.

To analogicznie mogę napisać że jak masz samochód za 150 000 tyś to jeździsz gównem.
Bo dobre samochody zaczynają się od 300 tyś.

Do autora wątku ja jestem zadowolony z TTi880 możesz jeszcze rozważyć U520. I antenę kupuj zwartą.

Data: 2009-05-22 20:24:07
Autor: Wild Root
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
 W poście <gv6ias$81$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytać można:

Mam gówno: TTi880 i Lema 1000 (za 320 zł)  słyszę w mieście do 10km

Dobrze to ująłeś słyszysz (w co wątpię), ale ciebie już nie. Oczywiście
wiemy, że są też ludzie którzy z triflexa rozmawiają na 15 km, im już
podziękujemy. Umów się kiedyś ze znajomym posiadającym CB (nie TTI i innego
szmelca) ustawicie auta w jednym miejscu i porównaj co Ty słyszysz, a co
on, bo Tobie, jak wielu użytkownikom takich badziewek może się tylko
wydawać, że słyszycie a po takim teście Ci się wyjaśni wiele.

--
Wild Root

Data: 2009-05-23 11:38:59
Autor: huri_khan
Wild Root pisze:
[...]

I znowu muszę obalić twoją teorię bo z kolegą który ma U520 i ML145 zawsze możemy się dogadać bez problemu on mieszka w Katowicach ja w Bytomiu czyli jakieś 10-12km w linii prostej.  A skoro obydwoje posiadamy szmelc z którym możemy się na te 10-12 km dogadać, to po co przepłacać i kupować radyjko za 800 zł i jeszcze zastanawiać się jak je zabezpieczyć przed złodziejem.

P.S. Dlaczego cytujesz tylko wybrane fragmenty zdania ?

Data: 2009-05-22 20:05:40
Autor: Lewis
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
Nie. Za 30 tys. da się kupić samochód. Jak kupi "zestaw" CB za 300 to dość
szybko zapłaci manadat, bo nie usłyszy czegoś co powinien.

Że tak powiem nie pierdziedol głupot.
Wilson jest w zupełności wystarczającą anteną aby mieć zasięgo do 10km kosztuje grosze a U520XL jest też w zupełności wystarczającym radiem do zastosowań antyradarowych i nie tłumacz mi ze to bez homologacji i czego tam jeszcze, radiuo nie musi mieć cycek i robić lodów! Ma w miare odbierać i nadawać a taki właśnie jest U520XL

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 143.4dB ;)

Data: 2009-05-22 20:26:01
Autor: Wild Root
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
 W poście <gv6pi6$s3f$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać można:

[...]

A potem na 19 co 10s pada pytanie, jak tam dróżka do... mimo, że ja będąc od
2 min w aucie słyszałem już 5-6 razy jak w tamtym kierunku. I w sumie nie
dziwie się, bo wiem, że mają radia z biedronki i nie słyszą.

--
Wild Root

Data: 2009-05-23 10:28:50
Autor: Lewis
[...]

Tak albo kupuje jeden z drugim słynnego presidenta johnnego II ustawia ASC i dziwi się ze nic nie słychać bo ten durny ASC tak działa ze nie działa. Owszem biedronkowe zestawy z antenami 15cm tak sie zachowują ale nie mów ze rzeczony wcześniej przeze mnie zestaw jest "głuchy". Owszem nie mamy czego przyrównywać do np Alana 28 czy presidenta jackssona które naprawdę mają niesamowite odbiorniki ale cena też jest nieco inna... Poza tym do samochodu potrzebne jest zazwyczaj proste radio bez zbędnych wodotrysków przycisków i miliona gałeczek.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 143.4dB ;)

Data: 2009-05-25 08:32:49
Autor: Wild Root
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
 W poście <gv8c4n$npc$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać można:

Tak albo kupuje jeden z drugim słynnego presidenta johnnego II ustawia ASC
i dziwi się ze nic nie słychać bo ten durny ASC tak działa ze nie działa.

Po modyfikacji lub zakupiony bezpośrednio w Sinad działa doskonale
(przynajmniej z Johnsonie II)

Owszem biedronkowe zestawy z antenami 15cm tak sie zachowują ale nie mów
ze rzeczony wcześniej przeze mnie zestaw jest "głuchy".

Mam u510 i pisałem co odkryłem, właściwie pokazano mi w Sinad. I pominą
można to, że nie stało w zerach, bo to się akurat poprawić dało.

--
Wild Root

Data: 2009-05-24 00:18:30
Autor: BartekK
huri_khan pisze:
[...]

Źle porównujesz. To tak jakby pytał o dobre auto do 1000zł. Po prostu się nie da w tej cenie nic bezpiecznie kupić i używać zgodnie z przeznaczeniem (pomijając kosmiczne okazje sprzętu o niepewnej historii), przynajmniej te kilka tysięcy trzeba wyłożyć a i tak pewności nie ma.
Tak samo z CB - jest dolna granica przyzwoitości, poniżej której  albo trzeba wykazać się twórczością własną (mieć wiedzę, czas, sprzęt i z gówna zrobić radio), albo kupować sprzęt kradziony (tfu!), albo dostanie się namiastkę CB, która pozornie będzie działać, ale efekt tego będzie taki sam jak przyrównując - jakość filmu divx-nagrywany-kamerą-w-kinie w porównaniu do dvd/hd. Obejrzeć się może i da, tak samo z cb - coś tam słychać, ale niedaleko i niewyraźnie, i co chwila szumitrzeszczy wkurzając pasażerów i męcząc kierowcę, albo nie słychać nic i wkurzamy wszystkich dookoła bezustannymi zapytaniami "jak dróżka" nie słysząc że 1min wcześniej ktoś o to samo pytał.

Data: 2009-05-24 11:10:45
Autor: Wild Root
Jaki zestaw CB polecacie do 300zł
W poście <gv9srh$g1q$1@atlantis.news.neostrada.pl>
 m.in. przeczytać moĹźna:

[...]

Oni tego nie zrozumieją, oni przecież słyszą wszystko, szkoda tylko, ze nie
wszystko to co słyszy gość stojący obok nich na skrzyżowaniu posiadający
jakiś przyzwoity sprzet.

--
Wild Root

Data: 2009-05-25 16:01:54
Autor: huri_khan
Wild Root pisze:

Oni tego nie zrozumieją, oni przecież słyszą wszystko, szkoda tylko, ze nie
wszystko to co słyszy gość stojący obok nich na skrzyżowaniu posiadający
jakiś przyzwoity sprzet.

A ty dalej swoje.
Więc odpowiedz na pytanie które zadałem Ci wcześniej i nie odpowiedziałeś.

Data: 2009-05-20 01:28:08
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 19 May 2009 13:26:50 +0200, Lukasz napisał(a):

Witam

Jaki zestaw cb, czyli radio +  antena polecacie do ok300zł..?
Głównie potrzebny na trasy.. słyszałem że radio TTI 880 jest dobre.

Alan 28 (no, niech będzie 18) + Lemm AT 1200. --

Jaki zestaw CB polecacie do 300zł