Jaki zestaw ROR + KK ?

Data: 2012-02-24 07:36:52
Autor: mohonk
Jaki zestaw ROR + KK ?
Ostatecznie konto w Aliorze zmieniam na ING Direct. Co do karty to jeszcze się zastanowię bo w Aliorze mam cashback 0,5%

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-02-24 17:23:09
Autor:
Jaki zestaw ROR + KK ?
mohonk <mohonk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Ostatecznie konto w Aliorze zmieniam na ING Direct. Co do karty to jeszcze się zastanowię bo w Aliorze mam cashback 0,5%

Polbank T-Mobile dałby cashback 1%

Ja w praktyce jako konto główne używam pomocnego Polbanku, ale wkróce pewnie
oddam ich kartę debetową (podpiętą do konta oszczędzającego) i jako głównego
będę używać Dobrego Konta z Millennium Banku. (cashback 3%, ale z wydatków
kartą debetową w spożywczych i supermarketach)

--

Jaki zestaw ROR + KK ?