Jaki zestaw pod After Effects i Premiere CS6?

Data: 2012-05-29 13:45:35
Autor: Chris
Jaki zestaw pod After Effects i Premiere CS6?
micz nabazgrał(a):

PROCESOR: i7-2700k lub i7-3770k - doradźcie, który będzie bardziej
opłacalny (osiągi/cena). Lub może... jakiś inny z Ivy Bridge / Sandy Bridge?

Wybrał bym już i7-3770 tylko czy musisz mieć wersji K ? chyba że chcesz podkręcać to co innego.

PŁYTA: Asus P8H67-M Evo Rev3.0

Ja bym brał juz na nowym chipsecie np:

http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8H77M_PRO/#specifications

RAM: DDR3 16GB 1333MHz A-DATA (2x8GB, DualDDR, CL9)

Tu jak zxawsze polecam:
KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/8GX

Sprawdzone, dedykowane pod platformę 1155

Data: 2012-05-29 18:19:02
Autor: micz
Jaki zestaw pod After Effects i Premiere CS6?
W dniu wtorek, 29 maja 2012 13:45:35 UTC+2 użytkownik Chris napisał:
Ja bym braďż˝ juz na nowym chipsecie np:

http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8H77M_PRO/#specifications

o jaki nowy chipset chodzi? Możesz podpowiedzieć? Czy to ma związek z jakąs plotką o której gdzieś czytałem, że jakieś tranzystory były walnięte w pierwszych seriach, czy coś w tym stylu?

> RAM: DDR3 16GB 1333MHz A-DATA (2x8GB, DualDDR, CL9)

Tu jak zxawsze polecam:
KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/8GX

Sprawdzone, dedykowane pod platformďż˝ 1155

a to "dedykowanie" przekłada się jakoś na wydajność? Zauważalnie? Bo jeśli zyskam parę sekund, a wydam parę stów więcej, to chyba nie ma sensu? :)

Data: 2012-05-30 09:02:39
Autor: Chris
[...]

A ja słyszałem że w USA biją murzynów ....

Jest coś takiego jak rozwój technologiczny ... były stare układy a teraz zastąpili je nowymi z nowymi funkcjami, pozbawione błędów poprzedników, z reguły są szybsze oraz bardziej eko ze względu na inny proces technologiczny. Krótko tamte były stare i już nie produkują, teraz są nowe lepsze ...

[...]

Cena pewnie jest podobna tylko ten model jest sprawdzony i pewny. Lubisz wynalazki proszę bardzo nikt ci nie broni ale w takim razie po co się pytasz na grupie czy top dobry wybór ?? ja mówię że lepszym wyjściem były by te co podałem ale to ty kupujesz i decydujesz.

Jaki zestaw pod After Effects i Premiere CS6?