Jakiƛ dodatek od Orange.

Data: 2011-01-22 15:51:38
Autor: animka
Jakiƛ dodatek od Orange.
Orange mi nie odpowiada mailem na moje zapytanie i nie wiem co oni mi dodali i czy to prawda, ĆŒe za free. Pewnie to jakiƛ "kruczek".
To się pojawiƂo w moich ƛrodkach w abonamencie:
dodatkowe waĆŒne do suma
PozostaƂa kwota limitu antybill shock 240,00 zƂ

Parę dni temu kurier mi przyniósƂ telefon LG GT505 z naprawy w serwisie. Wymieniono pƂytę gƂówną i doszƂy mi w tym telefonie 2 nowe aplikacje. Aplikacji Internet przedtem nie byƂo.

--
animka

Jakiƛ dodatek od Orange.