Jakich smarow uzyc?

Data: 2009-11-29 15:14:35
Autor: Jackare
Jakich smarow uzyc?
Użytkownik "KLOSZ" <por_borewicz@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hersgu$khe$1inews.gazeta.pl...
Vtka,
zima idzie i szykuje sobie zaplecze do kilku drobnych prac przy kozie. przegladam sobie serwisowke i sie zastanawiam co anglojezyczny poeta mial na mysli zalecaja smarowanie polaczen nastepujacymi specyfikami:

1. Molybdenum disulfide oil
2. Wheel bearing grease
3. Lithium soap base grease
4. Molybdenum disulfide grease

Mam pewne podejrzenia, ale chetnie dowiedzialbym sie od kogos lepiej ode mnie oblatanego w smarowidlach, czego uzyc, zeby nie narobic sobie problemu?

 1 i 4 to będzie dwusiarczek molibdenu w postaci oleju i smaru. Środek do smarowania powierzchni trących.W motoryzacji jest to generalnie jest to smarowidło stosowane w amortyzatorach m.in. do zagęszczania zwykłego oleju amortyzatorowego
http://www.e-lozyska.com/Molykote/DwusiarczekMolibdenu/DwusiarczekMolibdenu.php
2. Smar do łożysk kół. W naszych realiach będzie to po prostu smar do łożysk tocznych, chyba że do motocykli smar ten ma mieć jakieś okreslone parametry (wytrzymałość temperaturową itp)
3. Smar litowy - lub smar zagęszczany mydłem litowym (wyjdzie na to samo) do kupienia w sklepach technicznych.
http://oleje_samochodowe.webpark.pl/smary.html

--
Jackare

Jakich smarow uzyc?