[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?

Data: 2013-08-20 21:47:32
Autor: Marcin
[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?
Witam

Od czasu do czasu trzeba rozkrecic cos co jest skrecone malymi srubkami, np. laptopa albo telefon. Nie robi sie tego za czesto wiec myslac, ze jakosc nie bedzie miala duzego znaczenia kupilem zestaw malych srubokretow w markecie. Niestety po kilku uzyciach nadaja sie w zasadzie do wyrzucenia. A narzedzi jakich firm uzywaja grupowicze do np. rozkrecania laptopow i czy sa z nich zadowoleni?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2013-08-20 21:56:58
Autor: PiteR
Marcin pisze tak:

A narzedzi jakich firm uzywaja grupowicze do np. rozkrecania laptopow i czy sa z nich zadowoleni?

Wiha używamy i jesteśmy mega zadowoleni ;)

W castoramie są na sztuki i w zestawach.

--
Piotr

Data: 2013-08-20 22:23:29
Autor: BQB
W dniu 2013-08-20 21:47, Marcin pisze:
[...]

Mam kilka lat zestaw śrubokrętów firmy Topex - 2 torxy, 3 płaskie i 2 krzyżakowe - do laptopów wystarczają. Dk stacjonarnych kompów są trochę za małe. Nie mam pojęcia ile kosztowały.

Data: 2013-08-21 02:08:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?

"Marcin" 5213c7d4$0$1260$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Mam kilkaset różnych końcówek różnych marek (zazwyczaj jednej
marki ;) -- noname) i masę ,,pełnych'' śrubokrętów. I nie mam
problemów. Bardzo złe (mniej niż 1%) wyrzucam od razu, reszta
jest dobra.

Data: 2013-08-21 08:47:22
Autor: z
[...]

:-)
Tak z 15 lat temu jak zawodowo skręcałem i serwisowałem kompy w akcie sprzeciwu przeciwko jakość narzędzi którymi miałem pracować ;-) zakupiłem sobie taki niebieski bułowaty :-) Potem dokupiłem mniejszy (laptopowy)
Nie były najtańsze ale też majątku nie wydałem. Do dziś są w dobrym stanie a naprawdę dostawały niezłe wciry przez ten czas. :-)
Wiem... teraz to już nie ma takich śrubokrętów jak przed wojną :-)

Data: 2013-08-21 09:25:46
Autor: Shady Sheik
W dniu 2013-08-21 08:47, z pisze:
Wiem... teraz to już nie ma takich śrubokrętów jak przed wojną :-)

Są. Tylko trzeba trochę zainwestować:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3452739989
http://allegro.pl/show_item.php?item=3453235389

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-08-21 10:33:42
Autor: Sławek Maculewicz
Dnia 21-08-2013 o 09:25:46 Shady Sheik <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>  napisał(a):

W dniu 2013-08-21 08:47, z pisze:
Wiem... teraz to już nie ma takich śrubokrętów jak przed wojną :-)

Są. Tylko trzeba trochę zainwestować:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3452739989
http://allegro.pl/show_item.php?item=3453235389

Eee tam. Przedwojenne są tańsze...
http://allegro.pl/przedwojenny-zestaw-srubokretow-i3480541984.html

--
Brak sygnaturki.

Data: 2013-08-22 01:45:13
Autor: animka
W dniu 2013-08-21 09:25, Shady Sheik pisze:
W dniu 2013-08-21 08:47, z pisze:
Wiem... teraz to już nie ma takich śrubokrętów jak przed wojną :-)

Są. Tylko trzeba trochę zainwestować:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3452739989
http://allegro.pl/show_item.php?item=3453235389

Nie wiem dlaczego Opera przestała mi takie linki otwierać :-)

--
animka

Data: 2013-08-22 12:50:02
Autor: Shady Sheik
W dniu 2013-08-21 08:47, z pisze:
[...]

GdyĹź Chrome! :}

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-08-22 13:09:43
Autor: animka
W dniu 2013-08-21 08:47, z pisze:
[...]

Przeinstalowałam Operę i już można linki otworzyć.

--
animka

Data: 2013-08-21 14:53:08
Autor: m4rkiz
"Marcin" <nomail@nospam.com> wrote in message news:5213c7d4$0$1260$65785112news.neostrada.pl...
[...]

z 4 lata temu znalazlem taki zestaw (teraz o niego ciezko)

kemot nar0174

http://elkom-serwis.com.pl/zestawy-narzedzi/822-- zestaw-wkretakow-precyzyjnych-torx-15szt.html

mojego uzywania wytrzymal ponad 3 lata, na szczescie mam jeszcze kilka
w zapasie, ponizej 90 pln nigdy nie widzialem nic lepszego ze zwyklych
wkretakow (zestawy z wymiennymi bitami ktorych wszedzie jest zatrzesienie
sa zwykle malo praktyczne ze wzgledu na duza grubosc i niewielka dlugosc bitu,
chociaz zwykle kosztuja grosze wiec warto posiadac dla roznych nietypowych
koncowek)

Data: 2013-08-21 17:37:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?

"m4rkiz" kv2go9$7u4$1@dont-email.me

[...]

Są różnej długości i są przedłużki, nawet giętkie.
Ale faktycznie -- praktyczniejsze są pełne wkrętaki.

Data: 2013-08-21 17:24:53
Autor: Jacek
[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?
Do laptopów wystarczy jeden krzyżowy plus gwiazda do Delli i HP.

Data: 2013-08-21 17:34:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?

"Jacek" 1nmjt947dxs3r$.14yhowj3jgx6d$.dlg@40tude.net

Do laptopów wystarczy jeden krzyżowy plus gwiazda do Delli i HP.

Dlatego właśnie tak wyglądają i wkręty, i wkrętaki -- jeden do wszystkiego.
Końcówka wkrętaka musi być dopasowana do wkrętu a rękojeść do ręki. Jeśli
końcówka jest za mała lub za duża, bądź ma zły kształt -- szybko ulega
uszkodzeniu i końcówka, i wkręt.

Data: 2013-08-21 18:43:36
Autor: Shady Sheik
[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?
W dniu 2013-08-21 17:24, Jacek pisze:
Do laptopĂłw wystarczy jeden krzyĹźowy plus gwiazda do Delli i HP.

Ale są jeszcze netbooki, a nawet urządzenia peryferyjne, itd.
Tak że mimo wszystko lepiej mieć zestaw, a przynajmniej ze trzy krzyżaki, dwa zwykłe, a Delli i HP się nie kupuje. ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-08-22 10:26:33
Autor: Chris
[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?
Marcin nabazgrał(a):

[...]

Coś lepszego z marketu ,,, warto tylko sprawdzić czy mają magnetyczną końcówkę bo ja ostatnio kupiłem takie bez i żałuję :( choć same groty są bardzo dobre i trwałe.

Data: 2013-08-30 02:28:32
Autor: astro
[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?
Nie rekomenduje, informuje tylko, ze w Biedro dostepny jest wlasnie wkretak
z bitami.
www.tugazetka.pl/biedronka/2013.08.26.promocje/12144,69-czesciowy,zestaw,narzedzia,bity
www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslowe
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-09-02 10:01:03
Autor: Chris
[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?
astro nabazgral(a):

[...]

Jak patrze to do laptopa kiepskie bgo koncówki nie sa magnetyczne :(

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

Data: 2013-09-02 22:57:05
Autor: m4rkiz
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:l01gjv$t1g$1node2.news.atman.pl...
[...]

jezeli myslisz o magnesie trzymajacym koncowki to wystarczy kawalek magnesu
wkleic na distalu czy czyms podobnym do uchwytu

a jezeli o samych koncowkach i lapaniu nimi srubek to wystarczy bitami do
magensu zblizyc i namagnesowac

do sporadycznego uzytku, za taka sume nie ma sie co zastanawiac, jedyne
ograniczenie to to ze uchwyt z bitem jest gruby i krotki w zwiazku z czym
nie do kazdej srubki da sie dotrzec

Data: 2013-09-03 09:31:36
Autor: Chris
[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?
m4rkiz nabazgral(a):

[...]

Nie zawsze to dziala, ja mam takie co nie chca sie namagnesowac ale mam jeden bit wlasnie jako magnes do wyciagania srubek.

do sporadycznego uzytku, za taka sume nie ma sie co zastanawiac, jedyne
ograniczenie to to ze uchwyt z bitem jest gruby i krotki w zwiazku z czym
nie do kazdej srubki da sie dotrzec

Ja kupowalem w markecie budowlanym i zwracalem uwage na jakosc bita zeby nie wytarl sie w 5 min i o dziwo trzyma dobrze.