[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?

Data: 2013-08-21 02:08:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?

"Marcin" 5213c7d4$0$1260$65785112@news.neostrada.pl

Od czasu do czasu trzeba rozkrecic cos co jest skrecone malymi srubkami, np. laptopa albo telefon. Nie robi sie tego za czesto wiec myslac, ze jakosc nie bedzie miala duzego znaczenia kupilem zestaw malych srubokretow w markecie. Niestety po kilku uzyciach nadaja sie w zasadzie do wyrzucenia. A narzedzi jakich firm uzywaja grupowicze do np. rozkrecania laptopow i czy sa z nich zadowoleni?

Mam kilkaset różnych końcówek różnych marek (zazwyczaj jednej
marki ;) -- noname) i masę ,,pełnych'' śrubokrętów. I nie mam
problemów. Bardzo złe (mniej niż 1%) wyrzucam od razu, reszta
jest dobra.

Data: 2013-08-21 08:47:22
Autor: z
[...]

:-)
Tak z 15 lat temu jak zawodowo skręcałem i serwisowałem kompy w akcie sprzeciwu przeciwko jakość narzędzi którymi miałem pracować ;-) zakupiłem sobie taki niebieski bułowaty :-) Potem dokupiłem mniejszy (laptopowy)
Nie były najtańsze ale też majątku nie wydałem. Do dziś są w dobrym stanie a naprawdę dostawały niezłe wciry przez ten czas. :-)
Wiem... teraz to już nie ma takich śrubokrętów jak przed wojną :-)

Data: 2013-08-21 09:25:46
Autor: Shady Sheik
W dniu 2013-08-21 08:47, z pisze:
Wiem... teraz to już nie ma takich śrubokrętów jak przed wojną :-)

Są. Tylko trzeba trochę zainwestować:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3452739989
http://allegro.pl/show_item.php?item=3453235389

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-08-21 10:33:42
Autor: Sławek Maculewicz
Dnia 21-08-2013 o 09:25:46 Shady Sheik <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>  napisał(a):

W dniu 2013-08-21 08:47, z pisze:
Wiem... teraz to już nie ma takich śrubokrętów jak przed wojną :-)

Są. Tylko trzeba trochę zainwestować:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3452739989
http://allegro.pl/show_item.php?item=3453235389

Eee tam. Przedwojenne są tańsze...
http://allegro.pl/przedwojenny-zestaw-srubokretow-i3480541984.html

--
Brak sygnaturki.

Data: 2013-08-22 01:45:13
Autor: animka
W dniu 2013-08-21 09:25, Shady Sheik pisze:
W dniu 2013-08-21 08:47, z pisze:
Wiem... teraz to już nie ma takich śrubokrętów jak przed wojną :-)

Są. Tylko trzeba trochę zainwestować:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3452739989
http://allegro.pl/show_item.php?item=3453235389

Nie wiem dlaczego Opera przestała mi takie linki otwierać :-)

--
animka

Data: 2013-08-22 12:50:02
Autor: Shady Sheik
W dniu 2013-08-21 08:47, z pisze:
[...]

GdyĹź Chrome! :}

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-08-22 13:09:43
Autor: animka
W dniu 2013-08-21 08:47, z pisze:
[...]

Przeinstalowałam Operę i już można linki otworzyć.

--
animka

[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?