[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?

Data: 2013-08-22 10:26:33
Autor: Chris
[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?
Marcin nabazgrał(a):

Witam
Od czasu do czasu trzeba rozkrecic cos co jest skrecone malymi srubkami, np. laptopa albo telefon. Nie robi sie tego za czesto wiec myslac, ze jakosc nie bedzie miala duzego znaczenia kupilem zestaw malych srubokretow w markecie. Niestety po kilku uzyciach nadaja sie w zasadzie do wyrzucenia. A narzedzi jakich firm uzywaja grupowicze do np. rozkrecania laptopow i czy sa z nich zadowoleni?

Coś lepszego z marketu ,,, warto tylko sprawdzić czy mają magnetyczną końcówkę bo ja ostatnio kupiłem takie bez i żałuję :( choć same groty są bardzo dobre i trwałe.

[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?