[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?

Data: 2013-08-30 02:28:32
Autor: astro
[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?
Nie rekomenduje, informuje tylko, ze w Biedro dostepny jest wlasnie wkretak
z bitami.
www.tugazetka.pl/biedronka/2013.08.26.promocje/12144,69-czesciowy,zestaw,narzedzia,bity
www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslowe
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-09-02 10:01:03
Autor: Chris
[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?
astro nabazgral(a):

[...]

Jak patrze to do laptopa kiepskie bgo koncówki nie sa magnetyczne :(

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

Data: 2013-09-02 22:57:05
Autor: m4rkiz
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:l01gjv$t1g$1node2.news.atman.pl...
[...]

jezeli myslisz o magnesie trzymajacym koncowki to wystarczy kawalek magnesu
wkleic na distalu czy czyms podobnym do uchwytu

a jezeli o samych koncowkach i lapaniu nimi srubek to wystarczy bitami do
magensu zblizyc i namagnesowac

do sporadycznego uzytku, za taka sume nie ma sie co zastanawiac, jedyne
ograniczenie to to ze uchwyt z bitem jest gruby i krotki w zwiazku z czym
nie do kazdej srubki da sie dotrzec

Data: 2013-09-03 09:31:36
Autor: Chris
[OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?
m4rkiz nabazgral(a):

[...]

Nie zawsze to dziala, ja mam takie co nie chca sie namagnesowac ale mam jeden bit wlasnie jako magnes do wyciagania srubek.

do sporadycznego uzytku, za taka sume nie ma sie co zastanawiac, jedyne
ograniczenie to to ze uchwyt z bitem jest gruby i krotki w zwiazku z czym
nie do kazdej srubki da sie dotrzec

Ja kupowalem w markecie budowlanym i zwracalem uwage na jakosc bita zeby nie wytarl sie w 5 min i o dziwo trzyma dobrze.