Jakie 4x4 za ok 50000 PLN

Data: 2009-11-24 21:58:25
Autor: rv
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN
Lada Niva 4x4,

gdzie w bieszczadach znajdziesz serwis czy części do:
Suzuki Grand Vitara, Nissan X-Trail, Landrover
Freelander, być może Subaru Forester.

W Rzeszowie, wiekszosc raczej juz serwisują,
ale do serwisu jezdzic ponad 2-3h...

Data: 2009-11-24 22:18:04
Autor: Adam Szewczak
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN

Użytkownik "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hehh65$6fa$1node2.news.atman.pl...
[...]

    Dokladnie, za takie pieniadze to chyba nowa Nive na gwarancji sie kupi.

PZDr
Adam

Data: 2009-11-24 22:26:45
Autor: rv
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN
tu cenią 39 tys i "mozemy zamontowac dowolny silnik do 2l pojemnosci"
http://www.tarmot.ig.pl/oferta.php?act=1&kat=41

Data: 2009-11-24 23:06:21
Autor: kml
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN

Użytkownik "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hehir8$6n4$1node2.news.atman.pl...
tu cenią 39 tys i "mozemy zamontowac dowolny silnik do 2l pojemnosci"
http://www.tarmot.ig.pl/oferta.php?act=1&kat=41

Przeglądam sobie tę stronę i normalnie mnie zamurowało - nie sądziłem, że teraz ktos jeszcze kupuje UAZy etc :) Ciekawe co się dzieje z tymi samochodami po roku jak kończy się gwarancja :)

kml

Data: 2009-11-25 07:15:19
Autor: Massai
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN
kml wrote:

> [...]

sądziłem, że teraz ktos jeszcze kupuje UAZy etc :) Ciekawe co się
dzieje z tymi samochodami po roku jak kończy się gwarancja :)

A co ma się dziać, jeżdżą dalej.
Uazy i Łady to w bieszczadach każdy kowal naprawi...

W trudnych warunkach są znacznie trwalsze od tych cywilizowanych
terenówek.
Po prostu mniej skomplikowana konstrukcja - mniej rzeczy może się
zepsuć.

Ale ta Łada w wersji long mnie rozwaliła ;-) Samochód reprezentacyjny
dla najbogatszego rolnika we wsi ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-12-04 15:13:22
Autor: szymo
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN
Massai pisze:
kml wrote:

[...]

Potwierdzam tym wszędzie da się dojechać i co najważniejsze wrócić a jak się zepsuje to bynajmniej fortuny nie wydasz na naprawę.

Data: 2009-12-04 15:16:53
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN

http://tinylink.pl/mlwi :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-12-04 16:03:20
Autor: Massai
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

szymo pisze:
> Potwierdzam tym wszędzie da się dojechać i co najważniejsze wrócić
> a jak  się zepsuje to bynajmniej fortuny nie wydasz na naprawę.

http://tinylink.pl/mlwi :P

No co, w sumie dobrze napisał ;-)
"to wcale fortuny nie wydasz"

A co do naprawiania - za to co się wyda na dwie poważne naprawy
bajeranckiej terenówki, kupi się druga ładę ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-24 22:35:35
Autor: szwagier
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN
rv pisze:
[...]

Nie no, Bieszczady nie sa za kolem polarnym.
Sanok, Krosno czy kawalek dalej Przemysl nie sa moze metropoliami ale ludzie tam mieszkaja, samochodami jezdza i tez sporo SUVow czy klasycznych terenowek tam jezdzi.

Ja bym celowal w Jeepa Grand Cherokee poprzedniej generacji.
Proste jak budowa cepa.

szwagier

Data: 2009-11-24 22:47:02
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN
Dnia 24.11.2009 szwagier <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisał/a:
Nie no, Bieszczady nie sa za kolem polarnym.
no.. niby nie. Jak bylem w okolicy cisnej, zlapalem "flaka" i spytalem
sie o wulkanizatora... to generalnie wyszlo ze najblizszy jest jakies
40-50km odemnie.
(ale gdzies tam pod lasem mieszka w domku pan ktory czasami jakies
drobniejsze naprawy robi - i rzeczywiscie - oponke zalatal).

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator

Data: 2009-11-25 00:21:49
Autor: szwagier
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN
Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
[...]

No dobra, ale gume zlapie niezalenie od tego czy pojedzie Land Roverem czy UAZEm :/

Ludzie swoej samochody jakos serwisuja wiec nie sadze zby byl powazny problem ze znalezieniem mechanika. Oby wozek nie byl zbytnio nafaszerowany elektronika, to sobie da rade.

szwagier

Data: 2009-11-26 15:43:47
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN
[...]