Jakie 4x4 za ok 50000 PLN

Data: 2009-11-25 00:14:07
Autor: Marcus
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN
To, co wymieniłeś, to IMO raczej wózki do lajtowej jazdy. A jak nasypie śniegu po pachy? Nie tylko napęd 4x4 się wtedy liczy, ale i prześwit, obecność blokad, a i możliwość założenia większych gum też nie jest bez znaczenia. 50 koła, to całkiem rozsądna kwota, za którą można kupić sensowną terenówkę, dającą radę w naprawdę trudnych warunach. No, chyba że chodzi o dupowóz z możliwością załączenia 4x4... To z tych, które wskazałeś, chyba bym wziął Forestera.

Pozdro
Marek

Data: 2009-11-25 00:17:13
Autor: Marcus
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN
Marcus pisze:
[...]

Przy czym Forester ma chyba 4x4 na stałe...

Pozdro
Marek

Data: 2009-11-25 07:20:16
Autor: Massai
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN
Marcus wrote:

Marcus pisze:
> [...]
> Forestera.
> Marek

Przy czym Forester ma chyba 4x4 na stałe...

Ale grand vitara jest na ramie, i jej szyby nie popękają jak się przez
dziury będzie za szybko jechało... I też ma stały 4x4.

Widziałem jak CRV zjechało po schodach i przednia szyba pooooszła.
A korando bez problemu po schodach zjeżdża, sprawdzałem ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-25 13:43:25
Autor: KJ Siła Słów
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN
Massai pisze:

Ale grand vitara jest na ramie, i jej szyby nie popękają jak się przez
dziury będzie za szybko jechało... I też ma stały 4x4.

z tym ze stale 4x4 ma nowa (obecna) wersja G Vitary, ale pelna prawdziwa rame ma stara wersja GV ktora z kolei ma naped na tyl a  4x4 dolaczane
  ( i nie ma centralnego dyfra mechanizmu miedzyosiowego) wiec zapiac 4x4 mozna  tylko na luznych nawierzchniach.

Wszystkie terenowki na benzynie i na ramie beda sporo palily - masa i kwadratowa buda i bujaly sie w koleinach.

Jesli dojazd do posesji nie jest jakas ekstremalna sciezka kozic to wg mnie forester wystarczy a bedzie bardziej komfortowy na szosie niz terenowka.

KJ

Data: 2009-11-25 07:50:48
Autor: Scyzoryk
Jakie 4x4 za ok 50000 PLN

To, co wymieniłeś, to IMO raczej wózki do lajtowej jazdy. A jak nasypie
śniegu po pachy? Nie tylko napęd 4x4 się wtedy liczy, ale i prześwit, obecność blokad,

chyba nie doceniasz forestera :)

http://www.youtube.com/watch?v=jY3cZYre5oo

http://www.youtube.com/watch?v=G8Fmt8j4DZI

Generalnie jak dobrze poszukasz to są filmiki z Foresterami chodzącymi w śniegu sięgającym maski i idą jak pług :)

--
Pozdr
Scyzoryk

Jakie 4x4 za ok 50000 PLN