Jakie środki chemiczne do czyszczenia klimy?

Data: 2013-11-07 23:37:41
Autor: yabba
Jakie środki chemiczne do czyszczenia klimy?
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości
Poradźcie, jaki spray kupić, żeby wstrzyknąć piankę do układu wentylacji,
żeby w miarę skutecznie odświeżył klimę.

Są takie po 18 zł i są takie po 40. Warto te drogie?

Tylko nie czyść pianką.

Kiedyś odgrzybiałem czymś takim w spraju i było w porządku, żadnego przykrego zapachu.
http://www.autokosmetyki.pl/moje-auto-nano-silver-klimatyzacja-preparat-do-czyszczenia-klimatyzacji-bpozwolenie-ministerstwa-zdrowiab,p362.html

Ostatnio kupiłem niby to samo ale było w postaci pianki i niedługo po zaaplikowaniu zaczęło śmierdzieć po włączeniu klimatyzacji. Chyba ta pianka oblepiła parownik i do niej teraz przylepia się cały brud.

--
Pozdrawiam,

yabba

Jakie środki chemiczne do czyszczenia klimy?