Jakie światło dla cyfrówek?

Data: 2012-09-21 08:17:33
Autor: Krzysztof Gajdemski
Jakie światło dla cyfrówek?
Jest Fri, 21 Sep 2012 09:54:40 +0200, Marek pisze:
Zauwayem, e w sprzeday coraz wicej jest staych rde wiata. Czy
Waszym zdaniem ten typ owietlenia lepiej si sprawdza w warunkach
studyjnych? Co powoduje wzrastajc jego popularno? Jeli
kompletowalibycie studio, to czy rozwaalibycie zastpienie lamp
byskowych staym owietleniem?

Drobne  przypomnienie  dla  Ciebie  i innych zadajcych pytania na temat
fotografii cyfrowej. Jest do tego oddzielna grupa:  pl.rec.foto.cyfrowa.

      k.

PS FuT->prf.cyfrowa
PGP key at: http://s.debian.org.pl/gpg/gpgkey * ID: 3C38979D
Szanuj was wszystkich, ktrzy pozostajecie w cieniu - Snerg

Data: 2012-09-21 01:22:22
Autor: zbronson
Jakie wiato dla cyfrwek?

"Krzysztof Gajdemski" <songo@root.org.pl> wrote in message news:slrnk5o8kt.5bj.songofugazi.debian.org.pl...
[...]

Nie zapominaj tez przypominac, ze ta grupa jest od srajdow i analnej fotografii.

Slon

Data: 2012-09-21 12:52:52
Autor: Marek
Jakie światło dla cyfrówek?
Dnia 21 Sep 2012 08:17:33 GMT, Krzysztof Gajdemski napisał(a):

Drobne  przypomnienie  dla  Ciebie  i innych zadających pytania na temat
fotografii cyfrowej. Jest do tego oddzielna grupa:  pl.rec.foto.cyfrowa.

Tyle tylko, że pytam się o oświetlenie a nie o cyfrówki. Być może nie ma to
znaczenia jaki aparat używamy ale wolę wspomnieć, że ja używam cyfrówki.

Data: 2012-09-21 12:00:23
Autor: Krzysztof Gajdemski
Jakie światło dla cyfrówek?
Jest Fri, 21 Sep 2012 12:52:52 +0200, Marek pisze:
[...]

Dlatego  uwaga  była ogólna. Podtrzymuję zresztą, że na wskazanej grupie
szybciej otrzymasz satysfakcjonującą odpowiedź. Dotyczy przede wszystkim
tych,  którzy ‐‐ z uporem maniaka ‐‐ zadają tu pytania ściśle związane z
cyfrową fotografią.

Co  do  tematu.  Nie  używałem  współczesnych źródeł światła ciągłego. Z
uwagi na specyfikę tego, na czym i jak fotografuję (niska czułość filmu,
duże  straty światła) nie sądzę aby w moim wypadku stanowiły konkurencję
dla światła błyskowego.

       k.
PGP key at: http://s.debian.org.pl/gpg/gpgkey * ID: 3C38979D

Data: 2012-09-23 01:51:56
Autor: Adam Paszczyca
Jakie światło dla cyfrówek?
Dnia Fri, 21 Sep 2012 12:52:52 +0200, Marek napisa(a):
Drobne  przypomnienie  dla  Ciebie  i innych zadajcych pytania na temat
fotografii cyfrowej. Jest do tego oddzielna grupa:  pl.rec.foto.cyfrowa.

Tyle tylko, e pytam si o owietlenie a nie o cyfrwki. By moe nie ma to
znaczenia jaki aparat uywamy ale wol wspomnie, e ja uywam cyfrwki.

Akurat do klisz, to te wietlwki si rednio nadaj - lec ostro w ziele.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2012-09-23 11:14:58
Autor: Marek
Jakie światło dla cyfrówek?
Dnia Sun, 23 Sep 2012 01:51:56 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

Dnia Fri, 21 Sep 2012 12:52:52 +0200, Marek napisał(a):

Tyle tylko, że pytam się o oświetlenie a nie o cyfrówki. Być może nie ma to
znaczenia jaki aparat używamy ale wolę wspomnieć, że ja używam cyfrówki.

Akurat do klisz, to te świetlówki się średnio nadają - lecą ostro w zieleń.

Więc dobrze czułem przez skórę, że warto wspomnieć o tym, że posługuję się
cyfrówką :-)

Jakie światło dla cyfrówek?