Jakie Cb Radio wybrać?

Data: 2009-05-27 15:08:41
Autor: Wild Root
Jakie Cb Radio wybrać?
 W poście <gvhoa4$kqk$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytać można:

Poszukuję jakiegoś radyjka, z którego będę zadowolony, nie będzie zbytnio
szumić.

Szumić? Aaaa Szumieć? Domyślna ze mnie bestia, geniusz wręcz... nie? No to
sprecyzuj jeszcze co rozumiesz pod pojęciem "zbytnio" w kontekście tego
szumienia i swoje pytanie zadaj na pl.rec.radio.cb. Oczywiście tam połowa
doradzi Ci Unidena520 (który to od jakiegoś czasu jest szmelcem a nie
radiem) lub TTI i tak oto dołączysz do grona ludzi z tzw. zestawami z
biedronki, nie słyszącymi dalej niż 1-2km i ciągle pytającymi o to samo,
czyli co godzinę "jak mnie słychać" i "ja dróżka..." mimo, że odpowiedź na
to pytanie (w kontekście tego kierunku) padła 5s temu. A teraz sio, prrc.

--
Wild Root

Data: 2009-05-29 09:55:16
Autor: huri_khan
Jakie Cb Radio wybrać?
Wild Root pisze:

> [...]
to pytanie (w kontekście tego kierunku) padła 5s temu. A teraz sio, prrc.

A ty non stop jak Lepper: "Balcerowicz musi odejść"

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[SY] [Astra G '1,6 16V] [opel24.com]

Jakie Cb Radio wybrać?