Jakie DOBRE auto do 10k PLN, mocne, szybkie, duże ?

Data: 2010-09-18 07:32:49
Autor: kml
Jakie DOBRE auto do 10k PLN, mocne, szybkie, duże ?

Użytkownik " Michał" <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i7121h$kh8$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Moje aktualne auto się zaczyna kończyć, i czas wymienić na coś "nowego".
Różne pomysły spowodowały ze oczywiście $$$ nie ma i będzie to coś
5x tańszego niż miało być.

zaczynam szukać pomysłów co by to miało być ?

Założenia:

-im większe tym lepsze (sedan, hatchback, coupe)
-im mocniejsze tym lepiej :)
-bezpieczne
-ciche w środku
-dobre audio ;)
-b. dobre prowadzenie

Ok tyle założeń, będzie to miało naście lat bo cudów nie ma
i o takie auto chodzi.

auto ma pojeździć... właśnie nie wiem ile, ale chwile ma pojeździć,
może to być wymyśle dziwadło, im fajniejsze tym lepiej !

Chyba zapomniałeś do tej listy dopisać, że ma jeszcze mało palić ;>

kml

Data: 2010-09-18 04:49:39
Autor: amos
On 18 Wrz, 07:32, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Chyba zapomniałeś do tej listy dopisać, że ma jeszcze mało palić ;>

Skoro ma malo palic, to tylko SAAB 9000, 2,3 Aero w szczegolnosci. W
20 powinien sie zmiescic ;D

-
amos

Data: 2010-09-18 15:26:50
Autor: Michał
amos <gwojciula@gmail.com> napisał(a):
> [...]

=E6 ;>

Skoro ma malo palic, to tylko SAAB 9000, 2,3 Aero w szczegolnosci. W

tak o takie spalanie jest ok ;) tylko 2.3litra mało...

pozdrawiam.

Data: 2010-09-18 17:58:56
Autor: Excite
Jakie DOBRE auto do 10k PLN, mocne, szybkie, duże ?
W dniu 18.09.2010 17:26,  Michał pisze:
tak o takie spalanie jest ok ;)
tylko 2.3litra mało...

Co z tego że 2.3 skoro turbo do niego dmucha.

Data: 2010-09-18 15:25:22
Autor: Michał
> [...]
> może to być wymyśle dziwadło, im fajniejsze tym lepiej !

Chyba zapomniałeś do tej listy dopisać, że ma jeszcze mało palić ;>

może palić ile chce ;) i zakładam że się nie zepsuje.

-ile chce to jest do 22l/100 w Krakowie po mieście.
-nie zepsuje, to jest najdroższa rzecz powiedzmy do 6k pln jak by padło.

pozdrawiam.

--

Jakie DOBRE auto do 10k PLN, mocne, szybkie, duże ?