Jakie DOBRE auto do 10k PLN, mocne, szybkie, duże ?

Data: 2010-09-18 08:42:03
Autor: Rafal
Jakie DOBRE auto do 10k PLN, mocne, szybkie, duże ?
W dniu 18.09.2010 02:44,  Michał pisze:
Witam,

Moje aktualne auto się zaczyna kończyć, i czas wymienić na coś "nowego".
Różne pomysły spowodowały ze oczywiście $$$ nie ma i będzie to coś
5x tańszego niż miało być.

zaczynam szukać pomysłów co by to miało być ?

Założenia:

-im większe tym lepsze (sedan, hatchback, coupe)
-im mocniejsze tym lepiej :)
-bezpieczne
-ciche w środku
-dobre audio ;)
-b. dobre prowadzenie

Ok tyle założeń, będzie to miało naście lat bo cudów nie ma
i o takie auto chodzi.

auto ma pojeździć... właśnie nie wiem ile, ale chwile ma pojeździć,
może to być wymyśle dziwadło, im fajniejsze tym lepiej !

Skoro nie ma warunku bezawaryjności bezwypadkowowści itp :) to polecił bym Lagunę II z początków produkcji.
Do 10kpln można już znaleźć coś na allegro, ale o stanie tego czegoś nie chce się wypowiadać.

Data: 2010-09-18 15:30:30
Autor: Michał
> [...]

Do 10kpln można już znaleźć coś na allegro, ale o stanie tego czegoś nie chce się wypowiadać.

może być reno - lubię reno :) (pod warunkiem że nie maja silników volvo ;) ).
tylko laguna II się źle prowadzi... i wyje w środku. za to te 3.5l mają kopa na prostej :)

awaryjność lagunII mi odpowiada - tz nie zdąży się popsuć :)

pozdrawiam.

Data: 2010-09-18 17:49:03
Autor: RadekNet
W dniu 18.09.2010 17:30,  Michał pisze:

może być reno - lubię reno :) (pod warunkiem że nie maja silników volvo ;) ).

Lubie Volvo pod warunkiem, ze nie maja silnikow z Renault ;)

Chociaz trzeba przyznac, ze 2.8 z PRV doszedl do pol miliona i tylko spalanie troche wzroslo w stosunku do tego co bylo przy 150 tys.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Jakie DOBRE auto do 10k PLN, mocne, szybkie, duże ?