Jakie DOBRE auto do 10k PLN, mocne, szybkie, duże ?

Data: 2010-09-18 16:56:12
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jakie DOBRE auto do 10k PLN, mocne, szybkie, duże ?
W dniu 2010-09-18 02:44,  Michał pisze:
Witam,

Moje aktualne auto się zaczyna kończyć, i czas wymienić na coś "nowego".
Różne pomysły spowodowały ze oczywiście $$$ nie ma i będzie to coś
5x tańszego niż miało być.

zaczynam szukać pomysłów co by to miało być ?

Założenia:

-im większe tym lepsze (sedan, hatchback, coupe)
-im mocniejsze tym lepiej :)
-bezpieczne
-ciche w środku
-dobre audio ;)
-b. dobre prowadzenie

Ok tyle założeń, będzie to miało naście lat bo cudów nie ma
i o takie auto chodzi.

auto ma pojeździć... właśnie nie wiem ile, ale chwile ma pojeździć,
może to być wymyśle dziwadło, im fajniejsze tym lepiej !

Myśląc twoimi kategoriami? Wypisz wymaluj, jakies e32 (od biedy e34).

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-09-18 15:33:00
Autor: Michał
> [...]
> może to być wymyśle dziwadło, im fajniejsze tym lepiej !

Myśląc twoimi kategoriami? Wypisz wymaluj, jakies e32 (od biedy e34).

ooooo e32 - ten kierunek ;) e34 za małe.

wielki silnik, duże auto - tylko to za stare chyba.

coś w tą stronę ?

pozdrawiam.

Data: 2010-09-18 15:43:42
Autor: Zyguś
Jakie DOBRE auto do 10k PLN, mocne, szybkie, duże ?

ooooo e32 - ten kierunek ;) e34 za małe.

wielki silnik, duże auto - tylko to za stare chyba.

coś w tą stronę ?

E32 to solidno bee em wica ino pali duzo. Jak robisz na grubie to na paliwo
bedzie cie stoc.

--

Jakie DOBRE auto do 10k PLN, mocne, szybkie, duże ?