Jakie Deore do Hexagona V3?

Data: 2010-09-27 07:07:56
Autor: Norbert
Jakie Deore do Hexagona V3?
W sieci widzę że chwalone są przerzutki Deore.
W chwili obecnej mam w moim hexagonie V3 Altusa.
Zastanawiam się w niedługim czasie nad zmianą by zwiększyć jeszcze kulturę pracy napędu.
Niestety nie wiem czym się różnią różne modele i który rodzaj Deore będzie pasował do mojego roweru.
NA co muszę zwrócić uwage? Kupował będę wysyłkowo więc wolałbym nie kupić czegoś co nie będzie pasowało.
Pozdrawiam

Data: 2010-09-27 07:20:23
Autor: MadMan
Jakie Deore do Hexagona V3?
Dnia Mon, 27 Sep 2010 07:07:56 +0200, Norbert napisał(a):

[...]

Będzie pasowała dowolna przerzutka MTB Shimano z wyłączeniem tych pod 10
biegów (DynaSys). Jeśli masz pieniądze - kup coś z systemem Shadow. Podobno poprawia
stabilność przerzutki i precyzję działania. A co do kultury pracy - spory wpływ na nią ma stan linek/pancerzy. Jeśli
są usyfione to zmiana przerzutki niewiele da. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-09-27 12:02:25
Autor: szaman
Jakie Deore do Hexagona V3?
On 09/27/2010 07:07 AM, Norbert wrote::
[...]

Nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem, ale jeśli tak to:

osprzet shimano można uszeregować od klasy najniższej (najtańszej) do najwyższej:

altus - acera - alivio - deore - SLX - deore XT - XTR
trekkingowego LX moznaby gdzieś w okolicach SLX wcisnąć

pozdrawiam,
szaman

Jakie Deore do Hexagona V3?