Jakie akcesoria?

Data: 2012-07-26 07:55:44
Autor: Prawy
Jakie akcesoria?
Mam fazera, lecz ten fazer nie ma żadnych dodatków, stąd pytanie jakie warto doinstalować dodatki do fazera?

Na razie zauważyłem że nie ma kufrow(centralnego, bocznych i tankbaga), gmoli, crashapdow, pługa, owiewki, obciążników kierownicy, jednej sportowej klamki (bo jedną ma), akrapowica, db killera, amortyzatora skrętu, tzw shimmy, ksenonów, przewodów w oplotach, centralnego stojaka, oliwiarki łańcucha i power commandera.

Data: 2012-07-26 08:05:37
Autor: zarafiq
Jakie akcesoria?
On Thursday, 26 July 2012 15:55:44 UTC+1, Prawy  wrote:
[...]

Niezła prowokacja ;) zwłaszcza z tą jedną klamką.

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2012-07-26 17:00:01
Autor: Grzybol
Jakie akcesoria?
Użytkownik "Prawy" <rightbent523@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

To wszystko co wymieniłeś to pikus. Nie masz najważniejszej rzeczy w moturze- anteny od radia na koncu rury wydechowej. Bez tego to całkowita wiocha. To basis.

--
Grzybol

Data: 2012-07-26 17:08:34
Autor: Monster
Jakie akcesoria?
W dniu 2012-07-26 17:00, Grzybol pisze:

To wszystko co wymieniłeś to pikus.

No jak, przecież napisał że nie ma też shimmy

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-26 17:12:43
Autor: Grzybol
Jakie akcesoria?
Użytkownik "Monster" <alpy2@op.pl> napisał w wiadomości
news:50115d70$0$1214$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2012-07-26 17:00,
Grzybol pisze:
To wszystko co wymieniłeś to pikus.
No jak, przecież napisał że nie ma też shimmy

No bo niby jak? Bez anteny nie moze miec shimmy. Po kolei, najpierw antena, potem shimmy. Z tym ze shimmy oczywiscie czerwone, bo one som najszypsze podobno.

--
Grzybol

Data: 2012-07-26 19:17:11
Autor: Magic
Jakie akcesoria?
W dniu 2012-07-26 16:55, Prawy pisze:
Mam fazera, lecz ten fazer nie ma żadnych dodatków

Temat powinien brzmieć "Jakie akcesoria do Fazera?".

Odpowiedź - te, których potrzebujesz i na które Cię stać. Zazwyczaj nie ma jednej firmy która robi wszystkie dodatki do danego modelu. Zadaj konkretne pytanie, dostaniesz konkretną odpowiedź.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-26 22:41:12
Autor: ARO
Jakie akcesoria?
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> napisał :

[...]

Jesteś botem?

--
ARQ
transalp

Data: 2012-07-26 23:06:49
Autor: Magic
Jakie akcesoria?
W dniu 2012-07-26 22:41, ARO pisze:
[...]

Nie. Edukuję.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-27 03:57:21
Autor: mgawronski
Jakie akcesoria?
W dniu czwartek, 26 lipca 2012 22:41:12 UTC+2 użytkownik ARO napisał:
Użytkownik &quot;Magic&quot; &lt;maciejsajeckiCIACH@wp.pl&gt; napisał :

&gt;&gt; Mam fazera, lecz ten fazer nie ma żadnych dodatków
&gt;
&gt; Temat powinien brzmieć &quot;Jakie akcesoria do Fazera?&quot;.
&gt;
&gt; Odpowiedź - te, których potrzebujesz i na które Cię stać. Zazwyczaj nie ma &gt; jednej firmy która robi wszystkie dodatki do danego modelu. Zadaj &gt; konkretne pytanie, dostaniesz konkretną odpowiedź.

Jesteś botem?

Raczej nie. Ale bywa U-bootem!

Gawron
AT

Data: 2012-07-27 17:34:47
Autor: Magic
Jakie akcesoria?
W dniu 2012-07-27 12:57, mgawronski@gmail.com pisze:
W dniu czwartek, 26 lipca 2012 22:41:12 UTC+2 użytkownik ARO napisał:
Użytkownik &quot;Magic&quot; &lt;maciejsajeckiCIACH@wp.pl&gt; napisał :

&gt;&gt; Mam fazera, lecz ten fazer nie ma Ĺźadnych dodatkĂłw
[...]
&gt; jednej firmy ktĂłra robi wszystkie dodatki do danego modelu. Zadaj
&gt; konkretne pytanie, dostaniesz konkretną odpowiedź.

Jesteś botem?

Raczej nie. Ale bywa U-bootem!

Pomyliłeś mnie z Żurańskim !

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

Data: 2012-07-27 16:45:11
Autor: Marcin N
Jakie akcesoria?
W dniu 2012-07-26 19:17, Magic pisze:

Zadaj
konkretne pytanie, dostaniesz konkretną odpowiedź.

Żartujesz? W życiu nie widziałem konkretnej odpowiedzi na tej grupie.

--
MN

Data: 2012-07-27 08:05:58
Autor: amos
Jakie akcesoria?
On Jul 27, 4:45 pm, Marcin N <marcin5.usun.wyka...@onet.pl> wrote:

> Zadaj
> konkretne pytanie, dostaniesz konkretną odpowiedź.

Żartujesz? W życiu nie widziałem konkretnej odpowiedzi na tej grupie.

To swiadczy tylko o tym, ze jeszcze nikomu nie udalo sie zadac
konkretnego pytania.  ;)

--
zdrowka
amos

Data: 2012-07-27 16:26:38
Autor: AZ
Jakie akcesoria?
On 2012-07-27, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
W dniu 2012-07-26 19:17, Magic pisze:

Zadaj
konkretne pytanie, dostaniesz konkretną odpowiedź.

Żartujesz? W życiu nie widziałem konkretnej odpowiedzi na tej grupie.

Marcinie nie troluj prosze.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-31 14:17:26
Autor: Roman Niewiarowski
Jakie akcesoria?
W dniu 2012-07-27 18:26, AZ pisze:

Marcinie nie troluj prosze.

Skad ta niechec do trolowania, AZecie?

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-08-01 16:27:30
Autor: AZ
Jakie akcesoria?
On 2012-07-31, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Marcinie nie troluj prosze.

Skad ta niechec do trolowania, AZecie?

Bo trollowac trzeba umiec a MarcinowiN strasznie to slabo wychodzi.. --
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-27 18:07:37
Autor: Hinek
Jakie akcesoria?
On Fri, 27 Jul 2012 16:45:11 +0200, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Żartujesz? W życiu nie widziałem konkretnej odpowiedzi na tej grupie.

Zmień grupę.

--
Hinek

Data: 2012-07-30 06:24:03
Autor: mgawronski
Jakie akcesoria?
W dniu piątek, 27 lipca 2012 16:45:11 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
W dniu 2012-07-26 19:17, Magic pisze:

> Zadaj

> konkretne pytanie, dostaniesz konkretną odpowiedź.

Żartujesz? W życiu nie widziałem konkretnej odpowiedzi na tej grupie.

Badz pierwszy, maj hirou!

Gawron
AT

Jakie akcesoria?