Jakie alufelgi ?

Data: 2011-11-03 00:47:09
Autor: Przemysław Czaja
Jakie alufelgi ?

Użytkownik "DoQ" <

Ponieważ mam już dość prostowania co sezon (i częściej) plastelinowych Dezentów doszedłem do wniosku, że czas pomyśleć o wymianie na jakieś twardsze. No i tu jest problem, jakie kupić żeby nie zapłacić 5kPLN/szt i mieć gwarancję, że będą lepsze niż te co mam? Ktoś ma jakieś pozytywne doświadczenia z marką/modelem z gumą o względnie niskim profilu?

Spotkałem się z opinią, że felgi oferowane jako fabryczne przez producenta auta nie sprawiają zazwyczaj kłopotów z jakością (niestety nie mogę tego zweryfikować)

Data: 2011-11-03 06:48:39
Autor: Iglo
Jakie alufelgi ?
Spotkałem się z opinią, że felgi oferowane jako fabryczne przez producenta auta nie sprawiają zazwyczaj kłopotów z jakością (niestety nie mogę tego zweryfikować)

Spotkałem się z ofertami wymiany oryginałów 17 na 16 (Laguna II). Ale myślę,
że chodzi pół na pół o odporność mechaniczną i cenę opon.  Tak czy inaczej u
mnie 16 fabryczne są proste od urodzenia, 8 lat, mimo dojazdów na działkę i
jeżdżenia zimą. Ale chroni je 205/55/16 więc ciężko wyciągnąć jakieś wnioski.
Miałem w miejskim autku chińszczyznę jakąś i też były długo proste - ale także
opona nie była z tych nisko profilowych. Myślę ,że nawet nie firma a dany
model/wzór felgi może mieć znaczenie.  --

Data: 2011-11-03 09:11:30
Autor: Marek P.
Jakie alufelgi ?
Spotkałem się z opinią, że felgi oferowane jako fabryczne przez
producenta auta nie sprawiają zazwyczaj kłopotów z jakością (niestety
nie mogę tego zweryfikować)

Fabryczne Forda są badrzo miękkie.

Jakie alufelgi ?