Jakie alufelgi ?

Data: 2011-11-03 08:43:07
Autor: Arek
Jakie alufelgi ?
W dniu 2011-11-02 22:42, DoQ pisze:
Witam,

Ponieważ mam już do¶ć prostowania co sezon (i czę¶ciej) plastelinowych
Dezentów doszedłem do wniosku, że czas pomy¶leć o wymianie na jakie¶
twardsze. No i tu jest problem, jakie kupić żeby nie zapłacić 5kPLN/szt
i mieć gwarancję, że będ± lepsze niż te co mam? Kto¶ ma jakie¶ pozytywne
do¶wiadczenia z mark±/modelem z gum± o względnie niskim profilu?

Oho, wie¶tunning się szykuje.

A.

Data: 2011-11-03 10:02:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jakie alufelgi ?
W dniu 2011-11-03 08:43, Arek pisze:
W dniu 2011-11-02 22:42, DoQ pisze:
Witam,

Ponieważ mam już dość prostowania co sezon (i częściej) plastelinowych
Dezentów doszedłem do wniosku, że czas pomyśleć o wymianie na jakieś
twardsze. No i tu jest problem, jakie kupić żeby nie zapłacić 5kPLN/szt
i mieć gwarancję, że będą lepsze niż te co mam? Ktoś ma jakieś pozytywne
doświadczenia z marką/modelem z gumą o względnie niskim profilu?

Oho, wieśtunning się szykuje.

A co? NFZ przyjÄ…Ĺ‚ twoje podanie o lobotomiÄ™?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-11-03 10:29:10
Autor: DoQ
Jakie alufelgi ?
Oho, wie¶tunning się szykuje.
A co? NFZ przyj±ł twoje podanie o lobotomię?

Lekarz mu obiecał że zamontuj± ¶wini siodło ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-11-03 10:45:42
Autor: Arek
Jakie alufelgi ?
[...]

No niestety, dlatego ciągle zapierdalam nieświadomie +10 siejąc tym samym strach i spustoszenie.

A.

Data: 2011-11-03 11:36:07
Autor: DoQ
Jakie alufelgi ?
W dniu 03-11-2011 10:45, Arek pisze:

No niestety, dlatego ci±gle zapierdalam nie¶wiadomie +10 siej±c tym
samym strach i spustoszenie.

I co na to twój lekarz? Przyspieszy zabieg?

Data: 2011-11-03 12:09:27
Autor: Arek
Jakie alufelgi ?
W dniu 2011-11-03 11:36, DoQ pisze:
W dniu 03-11-2011 10:45, Arek pisze:

No niestety, dlatego ci±gle zapierdalam nie¶wiadomie +10 siej±c tym
samym strach i spustoszenie.

I co na to twój lekarz? Przyspieszy zabieg?

No boi się na ulice wychodzić.

Swoj± drog± gratuluję postępów w nauce czytania. Fakt, że tekst był krótki, ale nie od razu Rzym zbudowali.

A.

Data: 2011-11-03 18:32:18
Autor: DoQ
Jakie alufelgi ?
W dniu 03-11-2011 12:09, Arek pisze:

Swoj± drog± gratuluję postępów w nauce czytania. Fakt, że tekst był
krótki, ale nie od razu Rzym zbudowali.

Za to ty postępów nie robisz wcale, je¶li w temacie wyboru felg dopatrzyłe¶ się przekroczenia +10. Lobotomia jednak zda egzamin, przetn± ci poł±czenia kojarz±ce z prędko¶ci±.

Data: 2011-11-04 10:28:06
Autor: Arek
Jakie alufelgi ?
W dniu 2011-11-03 18:32, DoQ pisze:
[...]

Znaczy się, że zbyt optymistycznie podszedłem do Twoich postępów. No tamto zdanie nie było aż tak długie, słowa też były całkiem proste.

No nie ważne, ćwicz dalej.

A.

Jakie alufelgi ?