Jakie alufelgi ?

Data: 2011-11-03 08:50:42
Autor: glang
Jakie alufelgi ?
Ponieważ mam już dość prostowania co sezon (i częściej) plastelinowych Dezentów doszedłem do wniosku, że czas pomyśleć o wymianie na jakieś twardsze. No i tu jest problem, jakie kupić żeby nie zapłacić 5kPLN/szt i mieć gwarancję, że będą lepsze niż te co mam? Ktoś ma jakieś pozytywne doświadczenia z marką/modelem z gumą o względnie niskim profilu?

od 2 lat jeżdże zimą na ATT 625W i zero problemów. ceny do przyjęcia. serwis itp na miejscu. gdyby coś się stało masz fabrykę w Częstochowie. odsyłasz, naprawiają, odsyłają i pewne że zrobią jak fabryka :)
pzdr
GL

Jakie alufelgi ?