Jakie alufelgi ?

Data: 2011-11-03 10:08:39
Autor: Bartek
Jakie alufelgi ?
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j8sdh4$775$1mx1.internetia.pl...
Witam,

Ponieważ mam już dość prostowania co sezon (i częściej) plastelinowych Dezentów doszedłem do wniosku, że czas pomyśleć o wymianie na jakieś twardsze. No i tu jest problem, jakie kupić żeby nie zapłacić 5kPLN/szt i mieć gwarancję, że będą lepsze niż te co mam? Ktoś ma jakieś pozytywne doświadczenia z marką/modelem z gumą o względnie niskim profilu?

ja znam z wlasnego doświadczenia albo felgi raczej noname [mniejszych firm], albo speedline,
i te ostatnie polecam. są mocne,  z tego co widzę i słyszę. :)

BTW:
na tyle mocne, że jedna skrzywiona felga, od bocznego puknięcia w krawężnik [solidnego] byla nie do wyprostowania jak twierdzi warsztat,  ktory się tym zajmuje. ;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Jakie alufelgi ?